| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 36 | / | 2008 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2008-09-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| FAMUR S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| umowa znacząca w ramach Grupy FAMUR S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zarząd FAMUR S.A. przekazuje, iż powziął informację, że Emitent oraz jego podmioty zależne tj. FAZOS S.A., NOWOMAG S.A., PIOMA S.A., PIOMA ODLEWNIA- Zakład Produkcyjny Sp. zo.o., Odlewnia Żeliwa ŚREM S.A., POLSKA GRUPA ODLEWNICZA S.A., OOO Famur, Famur z o.o., GEORYT CP Sp. zo.o., POLSKIE CENTRUM TECHNIKI GÓRNICZEJ Sp zo.o. oraz POLSKIE MASZYNY GÓRNICZE S.A. od dnia 8 lipca 2008 tj. opublikowania raportu bieżącego nr 24/2008 zawarły ze sobą szereg umów jednostkowych, których łączna wartość przekroczyła 10% kapitałów własnych FAMUR S.A. według stanu na dzień 30 czerwca 2008, tj. stanu wynikającego z ostatniego opublikowanego raportu półrocznego. Tym samym łączna wartość tych umów spełnia kryterium uznania ich za znaczącą umowę.
Łączna wartość netto zawartych umów, o których Emitent powziął wiadomość w okresie od 8 lipca 2008r. do 29 września 2008r., wynosi 52.478.488 zł. Kontraktem o największej wartości jest umowa zawarta w dniu 23 czerwca br. pomiędzy FAZOS S.A. (dostawca) a PMG S.A.(odbiorca) w wysokości 11.750.400 zł (wartość netto).
Przedmiotem umowy jest dostawa obudowy zmechanizowanej, która została całkowicie zrealizowana w trzech dostawach, z których ostatnia przypadła na dzień 12.08 br. Zapłata za przedmiot umowy została rozłożona w ratach w wysokości 95% wartości danej partii (płatne w terminie do 14 dni od daty przekazania należytych dokumentów) oraz 5% wartości danej partii (płatne w terminie do 90 dni od daty dostawy danej partii). Strony ustaliły, iż w przypadku zwłoki w realizacji należności, Zamawiający zapłaci odsetki w wysokości 0,1% płatności za każdy tydzień opóźnienia, począwszy od 14 dnia.
W czasie okresu gwarancji w wypadku zaistnienia usterki Wykonawca zobowiązał się dokonać dostawy i wymiany części urządzenia w ciągu 24 godzin od daty podpisania protokołu reklamacyjnego. Wykonawca zobowiązał się również do uczestnictwa w wykonywanym przez PMG S.A. nadzorze nad montażem i rozruchem urządzeń w kopalni.
| |
|