| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 13 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-08-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| FAMUR S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| informacja dotycząca subskrypcji akcji seri B i sprzedaży akcji serii A FAMUR S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Fabryki Maszyn FAMUR S.A., na podstawie par.33 ust.1Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz.U.Nr 209, poz. 1744). przedstawia informacje dotyczące publicznej oferty:
1. data rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji i sprzedaży: 18-07-2006 i 26-07-2006r.
2. data przydziału akcji: 27-07-2006 r.
3. liczba akcji objętych subskrypcją i sprzedażą: 430.000 akcji serii A oraz 458.310 akcji serii B
4. stopa redukcji akcji:
- w Transzy Indywidualnej: 29,06 %
- w Transzy Instytucjonalnej: 0%
5. liczba akcji, na które złożono zapisy: 961.370
6. liczba przydzielonych akcji: 430.000 akcji serii A oraz 458.310 akcji serii B
7. cena emisyjna akcji serii B oraz cena sprzedaży akcji serii A: 330,00 zł
8. liczba osób, które złożyły zapisy akcje: - w Transzy Indywidualnej: 540 - w Transzy Instytucjonalnej: 869
9. liczba osób, którym przydzielono akcje:
- w Transzy Indywidualnej: 539
- w Transzy Instytucjonalnej: 869
10. akcje nie zostały objęte przez subemitentów (nie zawarto umów o subemisję)
11. wartość przeprowadzonej subskrypcji i sprzedaży: 293.142.300 zł
12. Do dnia dzisiejszego łączne koszty emisji wynoszą: 6.377.687,88 zł netto (7.715.987,86 zł brutto) , z czego:
a. koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty: 379.580,13 zł netto (402.625,00 zł brutto),
b. koszty wynagrodzenia subemitentów: 0 zł
c. koszty sporządzenia prospektu emisyjnego z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 5.489.020,45 zł netto (6.696.605,95 zł brutto)
d. koszty promocji oferty: 509.087,30 zł netto ((616.756,91 zł brutto)
Koszty te pomniejszą kapitał zapasowy Spółki.
13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną akcję serii B: 13,92 zł na jedną akcję (przyjmując łączne koszty emisji w kwocie netto)
| |
|