| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 17 | / | 2014 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2014-06-30 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| GREMI MEDIA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie Prezesa Zarządu
| |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
W dniu 30 czerwca 2014r. Jupiter S.A. wykonujÄ…c osobiste uprawnienia zgodnie ze Statutem SpóÅ‚ki powoÅ‚aÅ‚ z dniem 1 lipca 2014r. do skÅ‚adu ZarzÄ…du Pana Dariusza BÄ…ka powierzajÄ…c mu funkcjÄ™ Prezesa ZarzÄ…du.
Pan Dariusz BÄ…k Absolwent WydziaÅ‚u Handlu Zagranicznego SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie Od czerwca 2012 peÅ‚ni funkcje zarzÄ…dcze i menadżerskie w strukturach spóÅ‚ek Grupy Gremi: W kwietniu 2013 roku powoÅ‚any na stanowisko Prezesa ZarzÄ…du e-Kiosk SA (spóÅ‚ka jest liderem rynku w zakresie dystrybucji prasy cyfrowej). Od marca 2014 p.o. Prezesa ZarzÄ…du Gremi Business Communication (wydawnictwo prasowe tytuÅ‚ów "Rzeczpospolita"; "Parkiet Gazeta GieÅ‚dy"; tygodnika "Bloomberg Business Week Polska" oraz miesiÄ™cznika "Sukces"). W spóÅ‚kach Grupy Gremi (Presspublica Sp. z o.o i Gremi Media Sp. z o.o) peÅ‚niÅ‚ również funkcje wice-prezesa oraz dyrektora ds. dystrybucji i e-commerce.
W latach 2006 – 2012: dyrektor marketingu a nastÄ™pnie dyrektor generalny sieci Telepizza Poland Sp. z o.o. - lidera w dostawie jedzenia do domów i biur na polskim rynku gastronomicznym. Od 1992 roku zwiÄ…zany gÅ‚ównie z rynkiem FMCG zdobywaÅ‚ doÅ›wiadczenie zawodowe w dziaÅ‚ach brand marketingu, trade marketingu i sprzedaży koncernów: Bayer AG, Metro Group oraz Wella / P&G. MiÄ™dzy innymi jako Global Product Manager w centrali koncernu Bayer AG w Niemczech zajmujÄ…c siÄ™ opracowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowych globalnych marek koncernu; na stanowisku dyrektora marketingu Wella Polska odpowiadajÄ…c za strategiÄ™ firmy na rynku konsumenckim czy też jako brand manager w Procter & Gamble opracowujÄ…c i wdrażajÄ…c nowatorskie programy shopper marketingowe.
Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci, która byÅ‚aby dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… konkurencyjnÄ… w stosunku do dziaÅ‚alnoÅ›ci Emitenta, nie uczestniczy w SpóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik SpóÅ‚ki cywilnej, osobowej lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
| |
|