| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 39 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-07-02 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HAWE | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Życiorysy członków Rady Nadzorczej nowej kadencji. (39/2010) | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Tytułem uzupełnienia raportu bieżącego nr 36/2010 z dnia 29 czerwca 2010 roku, Zarząd HAWE S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka) przekazuje do publicznej wiadomości życiorysy nowo powołanych członków Rady Nadzorczej Spółki:
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Jarosława Dziewy:
Wiek: 48 lat.
Wykształcenie:
Pan Jarosław Dziewa posiada wykształcenie wyższe, w 1987 r. ukończył Wydział Mechaniczny w Szkole Inżynierskiej w Zielonej Górze, uzyskując tytuł magistra inżyniera (specjalność: technologia maszyn). Ukończył także studium podyplomowe prawa podatkowego (w 1995 r.) oraz prawa bankowego (w 1996 r.) na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. W latach 1997 – 1998 odbył studia podyplomowe w zakresie rachunkowości na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, a w latach 2005 – 2006 – studia podyplomowe prawa podatkowego na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. W 1997 r. ukończył roczne studium podatkowe w Centrum Doradztwa i Informacji DIFIN w Warszawie. W 1998 r. otrzymał Dyplom Ministerstwa Skarbu potwierdzający pozytywne zdanie państwowego egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. W 1998 r. został wpisany na listę doradców podatkowych pod numerem 04702. W 2003 r. został wpisany na listę syndyków pod nr S. 86/03, ukończywszy kurs oraz złożywszy egzamin dla kandydatów na syndyków. Od 2005 r. posiada uprawnienia biegłego rzeczoznawcy w dziedzinie prawa podatkowego.
Od 1995 r. brał udział w szeregu międzynarodowych i krajowych konferencji, seminariów oraz sympozjów poświeconych tematyce rożnych dziedzin prawa oraz gospodarki. Jest autorem oraz współautorem artykułów z dziedziny prawa podatkowego i handlowego, z których część publikowana jest w periodykach podatkowych.
Doświadczenie zawodowe:
- 1987-1989 Instytut Budowy Maszyn, Wydział Mechaniczny Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Zielonej Gorze – Asystent,
- 1989-1992 PROMEX Zakład Usług Eksportowych oraz RAR Sp. z o.o. w Zielonej Gorze – Kierownik, a następnie Dyrektor Biura, odpowiedzialny za prace biura Zarządu w Polsce oraz w oddziałach w Niemczech,
- 1992-2003 Kancelaria usług finansowo-podatkowych "Lege Artis" J. Dziewa i E. Łyszczyk spółka cywilna w Świebodzinie – Wspólnik,
- 1994-1995 SBB Systemy Bankowe i Biurowe S.A. w Świebodzinie – Wiceprezes Zarządu,
- 2001-2002 HALIT Sol Dolnośląska Sp. z o.o. w Lubinie – Wiceprezes Zarządu,
- 2003-nadal Kancelaria Doradztwa Podatkowego w Świebodzinie – Właściciel,
- 2003-nadal Konsorcjum Kancelarii Prawnych z siedzibą w Poznaniu specjalizujących się w prawie handlowym, prawie spółek, prawie podatkowym, prawie prywatnym, w tym w prawie międzynarodowym – Partner
- 09/2008-nadal Kancelaria Prawna Majchrzak Brandt Dziewa i Wspólnicy Sp.k. w Poznaniu, komandytariusza, Kancelaria zajmują się obsługą prawną korporacji.
Ponadto Pan Jarosław Dziewa pełni/ł funkcje w następujących spółkach kapitałowych:
- 2003-nadal Kancelaria Doradztwa Podatkowego w Świebodzinie – Właściciel,
- 2008-nadal Kancelaria Prawna Majchrzak Brandt Dziewa i Wspólnicy Sp.k. w Poznaniu specjalizujących się w prawie handlowym, prawie spółek, prawie podatkowym, prawie prywatnym, w tym w prawie międzynarodowym – komandytariusz,
- 2005-2006 Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o. w Świeradowie Zdroju – Przewodniczący Rady Nadzorczej,
- 2007-nadal Dom Maklerski IDMSA z siedzibą w Krakowie – Członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu
- 2007-2010 Electus S.A. z siedzibą w Lubinie – Członek Rady Nadzorczej
- 2010-nadal PBT Hawe Sp. z o.o. – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
- 2010-nadal Hawe Budownictwo Sp. z o.o. – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej.
Pan Jarosław Dziewa był Członkiem Komitetu Audytu oraz członkiem niezależnym Rady Nadzorczej HAWE S.A. poprzedniej kadencji.
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Waldemara Falenty:
Wiek: 61 lat.
Pan Waldemar Wojciech Falenta posiada wykształcenie wyższe techniczne, jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Ponadto ukończył studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości na Akademii Rolniczej we Wrocławiu.
Pan Waldemar Wojciech Falenta posiada uprawnienia budowlane z zakresu budownictwa lądowego nr 5/82/Lw. Był 22 lata Biegłym Sądowym z zakresu budownictwa lądowego przy sądzie okręgowym w Legnicy. Doświadczenie w zarządzaniu – pełnienie funkcji prezesa zarządu spółek prawa handlowego przez 12 lat.
Doświadczenie zawodowe:
- 1972-1976 Kombinat Budownictwa Komunalnego w Legnicy – Kierownik Budów,
- 1976-1980 Kombinat Budownictwa Ogólnego w Lubinie – Szef Produkcji,
- 1980-1985 Spółdzielnia Mieszkaniowa "Piekary" W Legnicy – Prezes Zarządu,
- 1985-1986 Urząd Wojewódzki w Legnicy – Dyrektor Wydz. Budownictwa,
- 1986-1987 Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Legnicy – Główny Inżynier,
- 1987 PBOUP Budopol w Legnicy – Zastępca Dyrektora,
- 1987-1991 Budowlana Spółdzielnia Pracy Legbud w Legnicy – Prezes Zarządu,
- 1991-1992 PPHiU Legwro Sp. z o.o. w Legnicy – Prezes Zarządu,
- 1994-1996 Polkowickie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. w Polkowicach – Wiceprezes Zarządu ds. technicznych,
- 1997-1998 BGH-RM Development Sp. z o.o. w Legnicy – Prezes Zarządu,
- 1998-2001 BGH-RM Sp. z o.o. w Legnicy – Dyrektor ds. Marketingu i Majątku Trwałego,
- 2001-2002 Wojewodzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Legnicy – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego,
- 2003-2007 Electus Trade Building Sp. z o.o. w Lubinie – Prezes Zarządu.
Obecnie Pan Waldemar Falenta jest członkiem Rady Nadzorczej w następujących Spółkach:
- 2007-nadal - Electus S.A. – Członek Rady Nadzorczej.
- 2010 – nadal - PBT Hawe Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej
- 2010 – nadal - Hawe Budownictwo Sp. z o.o. - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Pan Waldemar Falenta był Przewodniczącym Komitetu ds. Wynagrodzeń Rady Nadzorczej HAWE S.A. poprzedniej kadencji.
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Pawła Filipiaka:
Wiek: 44 lata.
Pan Paweł Filipiak posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. W 1992 roku zdał egzamin prokuratorski, następnie w 1993 roku zdał egzamin radcowski.
Doświadczenie zawodowe:
- 1991-1993 Prokuratura Rejonowa w Legnicy
- Od 1994 roku radca prawny, wspólnik w Kancelarii Radców Prawnych Pentagram
Obecnie Pan Paweł Filipiak jest członkiem Rady Nadzorczej w następujących spółkach:
2004 - nadal Przedsiębiorstwo Robót Górniczo - Montażowych Polkowice Sp. z o.o. - Wiceprzewodniczący Rady
2010 – nadal Europejskie Centrum Odszkodowań SA - Wiceprzewodniczący Rady
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Pawła Millera:
Wiek: 43 lata.
Doświadczenie i zainteresowania:
- Zarządzanie strategiczne spółkami – ubezpieczenia, bankowość, inwestycje, fundusze emerytalne
- Dystrybucja, sprzedaż, zarządzanie rynkiem i produktami
- Zarządzanie, fuzje i przejęcia, start-upy, zarządzanie łączącymi się organizacjami, interim management
- Praca w radach nadzorczych, zarządzanie z perspektywy właścicielskiej
- Zainteresowania: bankowość, ubezpieczenia, private equity, bankowość inwestycyjna, fundusze inwestycyjne, budowa/rozbudowa sieci sprzedaży, nowe kanały dystrybucji, media, telekomunikacja, farmacja
Ścieżka zawodowa:
06,07/2009 - … członek Rad Nadzorczych spółek giełdowych: Impexmetal SA, Boryszew SA oraz firmy telekomunikacyjnej Nordisk Polska, własność Polkomtel SA (do 02/2010)
Reprezentowanie interesów właścicieli i współpraca z właścicielem nad strategią rozwoju i wzrostu wartości przedsiębiorstw, projektami akwizycyjnymi oraz relacjami z instytucjami finansowymi
04/2009 NordStar – Właściciel
NordStar jest firma doradztwa, specjalizująca się w obszarach: finansowania przedsiębiorstw, start-up’ów, przejęć i fuzji oraz zarządzania strategicznego. NordStar współpracuje ze spółkami notowanymi na Warszawskiej GPW oraz funduszami inwestycyjnymi i private equity z USA i Szwajcarii. Nordstar uczestniczy w wielu projektach pomiędzy przedsiębiorstwami a inwestorami instytucjonalnymi – funduszami TFI, OFE, funduszami alternatywnymi/hedgingowymi oraz firmami private equity.
11/2006 – 01/ 2009 Allianz Polska, Allianz Bank Polska SA, Prezes Zarządu
Allianz Bank jest częścią 3 co do wielkości ubezpieczyciela w Polsce, podmiotu Grupy Allianz, największego ubezpieczyciela w Europie. Raportowanie bezpośrednio do szefa Grupy Allianz Polska I niebezpośrednio do Allianz New Europe.
Zakres odpowiedzialności:
- Pełna odpowiedzialność za projekt powołania Allianz Bank w wysokości 200 mln Euro
- Proces uzyskania licencji bankowej i operacyjnej
- Opracowanie strategii, modelu biznesowego, struktury i business planu
- Project Management budowy banku – kanałów dystrybucji, centrali banku, operacji, oferty produktowej, procedur i polityk bankowych
- Zarządzanie pracami Zarządu Banku, bezpośrednia odpowiedzialność za Sprzedaż (01—07 ’08), Ryzyko, Product Management, Legal&Compliance, Marketing, HR and Office Management
- Uczestnictwo w pracach Allianz Banking Operational Committee, Frankfurt, Niemcy
12/2001 – 10/2006
Nordea Życie Polska, Prezes Zarządu, NL Życie, Prezes Zarządu (2005-2006), Nordea OFE,
Dyrektor Sprzedaży (2005-2006), Co-szef Nordea Life and Pensions w Polsce
Nordea to największa skandynawska grupa finansowa, Nordea Życie była 7 co do wielkości
towarzystwem ubezpieczeń na życie w Polsce, Nordea OFE był 6 co do wielkości OFE.
Raportowanie do szefa Nordea Life and Pensions, członka zarządu Grupy Nordea
Zakres odpowiedzialności:
- Planowanie i egzekucja strategicznych celów biznesowych spółek life and pensions Grupy Nordea w Polsce
- Zarządzanie pracami Zarządów 2 towarzystw ubezpieczeniowych (Nordea i NL), bezpośrednia odpowiedzialność za sprzedaż.
- Odpowiedzialność za sprzedaż, operacje, Marketing, IT w spółkach życiowych i OFE
- Zarządzanie pracą 120 pracowników centrali, 500 agentów wyłącznych, 4500 wyłącznych agentów zewnętrznych (OFE), relacjami z zewnętrznymi pośrednikami i brokerami
- Lokalna odpowiedzialność za akwizycję i połączenie ze spółkami Sampo – wielkość transakcji 130 mln Euro, największa transakcja tego typu w Polsce
- Bezpośrednie zarządzanie 3 kanałami dystrybucji (wyłączny, zewnętrzny i bancasurance)
- Zapewnienie wdrożenia strategii bancassurance/ assurbanking Nordea przez członkostwo w radach nadzorczych spółek Grupy Nordea (Nordea Bank, Nordea ubezpieczenia)
06/2000 – 11/2001
AMC Polska, Prezes Zarządu
Raportowanie do Wiceprezesa Sprzedaży, AMC International.
Zakres odpowiedzialności:
- Strategiczne i operacyjne zarządzanie jako jedno-osobowy Zarząd AMC Polska, części niemiecko-szwajcarskiego koncernu sprzedaży bezpośredniej
- Zarządzanie siecią 400 sprzedawców, 20 osób w centrali
02/1999 – 05/2000
ING Nationale Nederlanden
Dyrektor ds. Rozwoju 01/2000 – 05/2000
Dyrektor Regionalny ds. Współpracy z Bankiem Śląskim 02/1999 – 01/2000
Raportowanie do Prezesa Zarządu ING Nationale-Nederlanden, Wiceprezesa ds. Sprzedaży
Zakres odpowiedzialności:
- Sprzedaż ubezpieczeń na życie i OFE ING NN klientom Banku Śląskiego za pośrednictwem 300 agentów afiliowanych przy oddziałach Banku Śląskiego
- zarządzanie projektami rozwoju sprzedaży związanych ze wzrostem efektywności rekrutacji i sprzedaży oraz nowymi produktami
- Członek ISIS Team – odpowiedzialnego za wdrożenie skomputeryzowanego systemu sprzedaży w całej sieci ING NN
- Sprzedaż produktów bankowych przez agentów – kredyty hipoteczne i karty kredytowe
11/1997 – 01/1999
Citibank Polska, Dyrektor Sprzedaży, Citibusiness; Vice-president, Citibank
Citibusiness to start-up w Citibank Polska powołany do obsługi segmentu małych i średnich
przedsiębiorstw (obrót 3-35 mln USD), część międzynarodowego projektu dla 13 krajów świata
(min RPA, Malezja, Tajwan, Czechy)
Zakres odpowiedzialności:
- Odpowiedzialność za wynik finansowy (P&L responsibility) sprzedaży i zarządzanie sprzedażą
- Stworzenie organizacji sprzedaży, call-centre, zespołu wsparcia sprzedaży i szkoleń
- Współtworzenie i implementacja modelu biznesowego
- Opracowanie i wdrożenie systemu prowizyjnego
- Odpowiedzialność za wolumeny sprzedaży – kredytów, depozytów, liczbę klientów, wysycenie produktami portfela klientów I przychodowość
- Uczestnictwo w Executive Committee (Polska) i Sales Committee projektu (Malezja) w związku z wdrożeniem systemu zarządzania sprzedażą Siebel w 13 krajach
03/1994 – 11/1997
Commercial Union Polska
Dyrektor ds. Ubezpieczeń Grupowych 04/1995- 11/1997
Zakres odpowiedzialności:
- Odpowiedzialność za wynik finansowy linii biznesowej grupowego ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym
- Zarządzanie działem ubezpieczeń grupowych – 30 osób w centrali, 440 agentów licencjonowanych do sprzedaży, 6 menadżerów regionalnych
- Zarządzanie całością procesów w ubezpieczeniach grupowych - tworzenia produktów, oceny ryzyka, rekrutacji, szkoleń, sprzedaży, obsługi polis grupowych – z wyjątkiem księgowości, obsługi roszczeń i inwestycji
09/1994 – 04/1995
Specjalista ds. Ubezpieczeń Grupowych
Opracowanie OWU produktu ubezpieczenia grupowego z funduszem, zasad underwritingu,
systemu kwotacyjnego, formularzy i dokumentacji ubezpieczeniowej
03/1994 – 09/1994
Trener
Członek zespołu trenerów odpowiedzialny za szkolenia podstawowe, techniki sprzedaży i
analizę finansową. Przeprowadził szkolenia dla około 3000 agentów, wdrożył system sprzedaży
i analizy finansowej w oparciu o standardy LUATC (Kanada)
Urząd Miasta Torunia 1993 – 1994
Rzecznik Prasowy
Odpowiedzialny za politykę medialną i relacje z inwestorami z władzami Torunia. Wydawca
biuletynu informacyjnego. Członek zespołu współpracującego ze Światową Organizacją Zdrowia
(WHO), Projekt Zdrowych Miast – prowadzenie szkoleń i promocja zdrowego stylu życia w
miastach
Wykształcenie:
- Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Magister Sztuki – konserwacja Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej 1985 – 1993
- LO im S. Żeromskiego w Iławie, profil matematyczno-fizyczny 1980 – 1984
Pozostała działalność:
- 2007-2009 członek Rady Nadzorczej TFI Allianz
- 2006-… członek Rady Programowej Institute of International Research (IIR)
- 2002 – 2006 członek Rady Nadzorczej giełdowej spółki Nordea Bank Polska
- 2001 – 2004 członek rady nadzorczej Nordea Ubezpieczenia (później Tryg)
- 2001 – 2006 członek Polskiej Izby Ubezpieczeń, wyróżniony złotym medalem za zasługi dla ubezpieczeń w 2005
- 2000 – Prezes Fundacji Sztuki ING
- 1989 – 1992 Mieszkał i podróżował w Wielkiej Brytanii i Australii
- 1994 – 2008 Mówca publiczny, prelegent konferencji w Polsce i za granicą (Warszawa, Praga, Amsterdam) tematy zarządzania i sprzedaży i marketingu
- 1994 – 2006 uczestnik wielu szkoleń organizowanych przez LIMRA, Commercial Union, Citibank, ING i Nordea z zarządzania, bankowości, ryzyka kredytowego, zarządzania zmianą
- 1994 – 2001 trener, przeprowadził osobiście około 300 szkoleń z zagadnień sprzedaży, zarządzania, motywacji i rozwoju osobistego
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Dariusza Maciejuka:
Wiek: 42 lata.
Wykształcenie:
- 1994 Studia podyplomowe w szkole Głównej Handlowej w Warszawie "Bankowość i finanse"
- 1993 Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim "Prawo i Ekonomia Wspólnot Europejskich"
- 1986 – 1992 Katolicki Uniwersytet Lubelski, Wydział Prawa. Praca magisterska napisana pod kierunkiem prof. Dr hab. Wojciecha Łączkowskiego. Temat pracy "Inwestycje kapitałowe w toku gier giełdowych"
Szkolenia i kursy:
- szkolenie dotyczące instrumentów inwestowania na rynku kapitałowym, prowadzone przez specjalistów z Giełdy Londyńskiej,
- szereg szkoleń z dziedziny prawa handlowego, cywilnego i administracyjnego,
- szkolenia z zakresu funkcjonowania funduszy inwestycyjnych,
- szkolenia z zakresu zarządzania,
- szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej,
- certyfikat dopuszczenia do informacji tajnych.
Doświadczenie zawodowe:
- 2005 Arbiter Sądu Polubownego przy Instytucie Prawa Spółek i Inwestycji Zagranicznych Sp. z o.o. w Krakowie
- od 2002 r. Adwokat, Właściciel kancelarii Adwokackiej
- 2001 Ekspert Rady przy Głównym Inspektorze Informacji Finansowej
- 2001 – 2002 TEL – ENERGO S.A., Doradca Zarządu
- 1999 – 2001 Drugi Narodowy Fundusz Inwestycyjny S.A., Stanowisko: Prezes Zarządu
- 1999-2001 PZU NFI Management Sp. z o.o. (Firma Zarządzająca majątkiem II NFI S.A., Narodowego Funduszu Inwestycyjnego PROGRESS S.A., NFI im. Eugeniusza Kwiatkowskiego S.A.. Stanowisko: Wiceprezes Zarządu PZU NFI Management Sp. z o.o.
- 1995 – 1999 Polskie Towarzystwo Prywatyzacyjne – Kleinwort Benson Sp. z o.o. (Firma zarządzająca majątkiem V NFI Victoria S.A., Stanowisko: Dyrektor Działu Prawnego, Członek Wewnętrznego Komitetu Inwestycyjnego
- 1993 – 1995 Narodowy Bank Polski – Centrala, Departament Licencji Bankowych
- 1992 – 1993 Ministerstwo Przekształceń Własnościowych, Departament Reprywatyzacji, Zespół Legislacji
Dodatkowe funkcje zawodowe:
- Członek Rady Nadzorczej ZAT Azoty Tarnów SA (2008-2010);
- Przewodniczący Rady Nadzorczej CIECH S.A. ( 1999-2001);
- Członek Rady Nadzorczej Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. (1998 – 2000);
- Członek Rady Nadzorczej spółki INTERMODA S.A. z siedzibą we Wrocławiu (1999 - 2000);
- Przewodniczący Rady Nadzorczej PAMOTEX S.A. z siedzibą w Pabianicach (1999);
- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej TRANSPRZĘT S.A. z siedzibą w Tychach (1999);
- Członek Rady Nadzorczej MODENA S.A. z siedzibą w Poznaniu (1999);
- Członek Rady Nadzorczej w Międzyzakładowym Zrzeszeniu Budowlanym Ochota (w latach
1995-1998);
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Mariusza Pawlaka:
Wiek: 37 lat.
Doświadczenie zawodowe:
- obecnie:
- 2009 - INFINITY CAPITAL S.A. – Wiceprezes Zarządu
- 2008 - MMT MANAGEMENT AGENCJA PR i IR – Partner
- 2010 - PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP S.A. – Niezależny Członek Rady Nadzorczej w przeszłości:
- 2009-2010 APATOR S.A. - Niezależny Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu
- 2007-2008 PRESSPUBLICA sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych
- 2006-2007 POLIMEX-MOSTOSTAL S.A. - Project Manager w Biurze Fuzji i Przejęć
- 2006 IR SERVICES sp. z o.o. (Grupa CAIB Polska) - Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich
- 2002-2006 PKN ORLEN S.A.- Doradca Zarządu ds. Finansowo-Ekonomicznych
- 2005 INOWROCŁAWSKIE KOPALNIE SOLI SOLINO S.A. - Członek Rady Nadzorczej
- 1997-2002 SOCIETE GENERALE SECURITIES POLSKA S.A.- Equity & Derivatives Institutional Salesman
- 1994-1997 BIURO MAKLERSKIE BANKU HANDLOWEGO S.A. - Institutional Sales Trader
Edukacja i szkolenia
- Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania (przerwane na 5 roku – obecnie wznowienie)
- Chartered Financial Analyst uczestnik programu – zaliczony Level I
- Laureat VI Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej – indeks Uniwersytetu Warszawskiego
- Technikum Elektroniczno-Mechaniczne w Warszawie, technik o specjalności systemy informatyczne
- Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa
- International Project Finance & Cash Flow Modeling Workshops; Euromoney Training; New York
- Sztuka zwiększania wartości firmy – Value Based Managemet; Francuski Instytut Gospodarki
- Kurs dla kandydatów na doradców inwestycyjnych; Pretor
- Język angielski – biegle w mowie i piśmie
Szczegółowe informacje dotyczące Pana Roberta Szydłowskiego:
Pan Robert Szydłowski (39 lat) posiada wykształcenie wyższe. W 1995 r. ukończył kierunek Ekonomika Rolnictwa na Akademii Rolniczej we Wrocławiu z tytułem magistra inżyniera. W 1998 r. uzyskał dyplom studiów podyplomowych z Zarządzania Finansami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. W 2002 r. otrzymał Dyplom Master of Business Administration w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie. W 1998 r. otrzymał Dyplom Ministerstwa Skarbu potwierdzający pozytywne zdanie państwowego egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych.
Doświadczenie zawodowe:
- 1995-1997 Cuprum Bank S.A., Centrala – Inspektor w Zespole Obsługi Dewizowej, Inspektor w Wydziale Inwestycji Kapitałowych
- 1997-1999 Cuprum 2000 Sp. z o.o. – Główny Specjalista ds. Zarządzania Środkami Pieniężnymi
- 1997-1998 Telefonia Lokalna Dialog S.A. – Umowa na zarządzanie środkami pieniężnymi
- 1999-2005 Dolnośląska Spółka Inwestycyjna S.A. – Główny Specjalista ds. Finansów, Dyrektor Departamentu Finansów
- 2005-2010 Electus S.A. – Wiceprezes Zarządu,
- 2007-nadal PRESTO Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
- 2007-nadal Aperio Sp. z o.o. - Prezes Zarządu
- 2008-2009 NT Polska Sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu
- 2008-nadal ZNTK Nieruchomości Sp. z o.o. - Członek Zarządu
Ponadto Pan Robert Szydłowski pełnił funkcje w następujących spółkach kapitałowych:
- 2000-2002 Dolnośląska Korporacja Ekologiczna Oława Sp. z o.o. – Przewodniczący Rady Nadzorczej -2001-2006 Pasmanta S.A. Halickie k. Białegostoku – Członek Rady Nadzorczej
- 2002-2003 Kwarce S.A. w Mikołajowicach - Przewodniczący Rady Nadzorczej
- 2004 Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. w Lubinie – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
- 2004-2005 Electus S.A. w Lubinie – Przewodniczący Rady Nadzorczej
- 2005-2010 "Żak System" Sp. z o.o. w Krakowie – Przewodniczący Rady Nadzorczej
- 2007-2010 Electus Hipoteczny Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej
Obecnie Pan Robert Szydłowski jest członkiem Rady Nadzorczej w następujących Spółkach:
- 2006-nadal PBT Hawe Sp. z o.o. - Członek RN
- 2010- nadal Hawe Budownictwo Sp. z o.o. - Członek RN
- 2007-nadal ZWG Sp. z o.o. - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Pan Robert Szydłowski był członkiem Komitetu ds. Wynagrodzeń, a także Komitetu Audytu Rady Nadzorczej HAWE S.A. poprzedniej kadencji.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
W wyniku dokonanego wyboru skład Rady Nadzorczej przedstawia się następująco:
Jarosław DZIEWA – Członek Rady Nadzorczej
Waldemar FALENTA – Członek Rady Nadzorczej
Paweł FILIPIAK – Członek Rady Nadzorczej
Dariusz MACIEJUK – Członek Rady Nadzorczej
Paweł MILLER – Członek Rady Nadzorczej
Mariusz PAWLAK – Członek Rady Nadzorczej
Robert SZYDŁOWSKI – Członek Rady Nadzorczej
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o ofercie – informacje bieżące i okresowe; §5 ust. 1 pkt. 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku – w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259).
| |
|