| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 34 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-05-08 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HYGIENIKA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie listu intencyjnego z TAP Dayli Vertriebs GmbH | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Hygienika S.A. z siedzibÄ… w LubliÅ„cu (dalej także SpóÅ‚ka) informuje, iż w dniu 07 maja 2013 roku zawarÅ‚ z TAP Dayli Vertriebs GmbH (dalej TAP) list intencyjny, którego przedmiotem jest przeprowadzenie badania Due Dilligence oraz ewentualna inwestycja polegajÄ…ca na nabyciu 50% udziaÅ‚ów spóÅ‚ki prawa wÅ‚oskiego Dayli Italy Srl (dalej Dayli Italy), która to spóÅ‚ka prowadzi sieć sklepów (z przewagÄ… towarów drogeryjnych) na terenie WÅ‚och.
Zgodnie z treÅ›ciÄ… podpisanego listu, jego strony rozpocznÄ… negocjacje dotyczÄ…ce planowanej inwestycji SpóÅ‚ki w nabycie 50% udziaÅ‚ów Dayli Italy w ciÄ…gu 30 dni od dnia podpisania listu i zamierzajÄ… je zakoÅ„czyć w ciÄ…gu kolejnych 3 miesiÄ™cy. Strony przewidziaÅ‚y także możliwość wydÅ‚użenia lub skrócenia przedmiotowych okresów.
SzczegóÅ‚owe zasady inwestycji SpóÅ‚ki w nabycie 50% udziaÅ‚ów Dayli Italy regulować bÄ™dzie odrÄ™bna umowa Stron, której zawarcie bÄ™dzie przedmiotem negocjacji prowadzonych na bazie podpisanego listu. SpóÅ‚ka uzależnia przeprowadzenie inwestycji od pozytywnego wyniku badania Due Dilligence, a także od pozyskania Å›rodków niezbÄ™dnych do przeprowadzenia inwestycji. Nadto przeprowadzenie inwestycji może być uzależnione od zgody wÅ‚aÅ›ciwego urzÄ™du ochrony konkurencji/antymonopolowego. SpóÅ‚ka i TAP posiadajÄ… po 50 % udziaÅ‚ów w kapitale zakÅ‚adowym spóÅ‚ki Dayli Polska Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Krakowie prowadzÄ…cej sieć sklepów pod markÄ… Dayli na terytorium Polski Zdaniem ZarzÄ…du SpóÅ‚ki przeprowadzenie ewentualnej inwestycji w Dayli Italy przyczyni siÄ™ do dalszego rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki, w tym uÅ‚atwi wejÅ›cie na nowe rynki zbytu wyrobów higieny osobistej.
| |
|