pieniadz.pl

Hygienika SA
Powołanie członków Rady Nadzorczej Hygienika S.A. na kolejną kadencję

28-05-2013


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 37 / 2013
Data sporządzenia: 2013-05-28
Skrócona nazwa emitenta
HYGIENIKA
Temat
Powołanie członków Rady Nadzorczej Hygienika S.A. na kolejną kadencję
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Hygienika S.A. (dalej, "Hygienika" lub "Spółka") informuje, iż w związku z wygaśnięciem kadencji członków Rady Nadzorczej w dniu 27 maja 2013 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu Spółek Handlowych w dniu 27 maja 2013 roku uchwałami 36/2013, 37/2013, 38/2013, 39/2013, 40/2013 powołało do Rady Nadzorczej Spółki Panów Pawła Millera, Tadeusza Pietka, Marcina Iwaszkiewicza, Zbigniewa Sienkiewicza oraz Panią Monikę Jaczewską.
Poniżej Zarząd przedstawia szczegółowe informacje dotyczące osób wchodzących w skład Rady Nadzorczej Hygienika S.A."
1. Pan Paweł Miller - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Ukończył :
Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
Magister Sztuki – konserwacja Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej 1985 – 1993
LO im S. Żeromskiego w Iławie, profil matematyczno-fizyczny 1980 – 1984
Przebieg pracy zawodowej:
04/2009 - …. NordStar – Właściciel
NordStar jest firmą doradztwa inwestycyjnego i startegicznego, specjalizująca się w obszarach: bankowości, finansów, pozyskiwania finansowania przedsiębiorstw, start-up’ów, przejęć i fuzji oraz zarządzania strategicznego. NordStar współpracuje ze spółkami notowanymi na Warszawskiej GPW oraz funduszami inwestycyjnymi i private equity z Polski, W.Brytanii, USA i Szwajcarii.
Osiągnięcia: Pozyskanie finansowania dla podmiotów prywatnych i notowanych na GPW 304 mln PLN od początku działalności, skuteczne przeprowadzenie kilkunastu transakcji M&A po stronie sprzedającego i kupującego w Polsce i za granicą, pozyskanie inwestorów instytucjonalnych do projektów emisji warrantów przez spółki notowane na GPW.
11/2012 – 28/02/2012 Prezes Zarządu Deutsche Capital Management AG. Funduszu inwestycyjnego z siedzibą w Monachium, aktywa w zarzadzaniu 5 mld EUR – nieruchomości, samoloty, silniki lotnicze, farmy solarne.
Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie funduszem inwestycyjnym, ocena projektów i decyzje inwestycyjne(nieruchomości, energia odnawialna, lotnictwo), Restrukturyzacja zadłużenia i zobowiązań funduszu – zmniejszenie ekspozycji (gwarancji) o 27 mln Eur, Opracowanie nowej strategii dla funduszu – otwarcie linii biznesowej dla inwestorów instytucjonalnych, projekt ekspansji na rynki CEE – Polska, Rosja, analizy projektów w Polsce, Zarządzanie procesem sprzedaży spółki-córki DCM Real Estate Management
04/ 2011 – do 11/2012 Członek Zarządu Boryszew SA, odpowiedzialny za rozwój sektora automotive i M&A, operacyjnie zarządza jako CEO Boryszew Automotive Plastics z 5 fabrykami części samochodowych w Niemczech (4) i Czechach (1) o przychodach 210 mln eur (2011)
Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialny za projekty M&A w Grupie Boryszew, projekty związane z rozwojem, relacjami z klientami OEM (Grupa VW, BMW, Daimler i inni), Restrukturyzacja spółek, projekty zwolnień pracowników, wyminaa części pracowników na usługi zewnętrzne i outsourcing, agencje pracy tymczasowej, w tym pracowników z Polski. Centralizacja niektórych funkcji (finanse, księgowość, sprzedaż, R&D)
Osiągnięcia: Wynegocjowanie podwyżek cen od jednego z OEM na poziomie 67 mln Eur przez okres 4 lat, Pozyskanie finansowania 12 mln Eur w oparciu o gwarancję landu Sachsen-Anthalt. Re-organizacja i centralizacja niektórych funkcji, projekt przeniesienia funkcji księgowych i payroll do Polski (via Grant Thornton). Osiągnięcie dodatniego wyniku na poziomie 40 mln PLN w 2012 r. podległych spółek (one-off i operacyjny). Pozyskanie finansowania dla projektów zakupu Maflow w Polsce (70 mln PLN), poprzez kredyty pomostowy z ING Bank i Lease-back w ING Lease. Zarządzanie projektem budowy fabryki w Rosji (Niżnyj Novgorod), inwestycja 27 mln Eur.
11/2006 – 01/ 2009 Allianz Polska, Allianz Bank Polska SA, Prezes Zarządu
Allianz Bank był częścią 3 co do wielkości ubezpieczyciela w Polsce, podmiotu Grupy Allianz, największego ubezpieczyciela w Europie. Raportowanie bezpośrednio do szefa Grupy Allianz Polska I pośrednio do Allianz New Europe w Monachium w Niemczech.
Zakres odpowiedzialności: Pełna odpowiedzialność za projekt powołania Allianz Bank w wysokości 200 mln Euro. Proces uzyskania licencji bankowej i operacyjnej. Opracowanie strategii, modelu biznesowego, struktury i business planu. Project Management budowy banku – kanałów dystrybucji, centrali banku, operacji, oferty produktowej, procedur i polityk bankowych. Zarządzanie pracami Zarządu Banku, bezpośrednia odpowiedzialność za Sprzedaż (01—07 ’08), Ryzyko, Product Management, Legal&Compliance, Marketing, HR and Office Management. Uczestnictwo w pracach Allianz Banking Operational Committee, Frankfurt, Niemcy.
Osiągnięcia: Uzyskanie licencji bankowej i operacyjnej. Postawienie kompletnej infrastruktury bankowej – centrali i sieci lokalizacji dla 60 oddziałów w ciągu 1 roku. Rekrutacja podstawowego zespołu menadżerskiego i projektowego (70 osób – centrala i sprzedaż). Opracowanie i implementacja koncepcji funkcjonowania banku, opartej o x-selling, bancassurance/assurbanking z udziałem sieci agentów Allianz, CRM, internet i pośredników zewnętrznych.
12/2001 – 10/2006 Nordea Życie Polska, Prezes Zarządu, NL Życie, Prezes Zarządu (2005-2006), Nordea OFE, Dyrektor Sprzedaży (2005-2006), Co-szef Nordea Life and Pensions w Polsce
Nordea to największa skandynawska grupa finansowa, Nordea Życie była 7 co do wielkości
towarzystwem ubezpieczeń na życie w Polsce, Nordea OFE był 6 co do wielkości OFE.
Raportowanie do szefa Nordea Life and Pensions, członka zarządu Grupy Nordea
Zakres odpowiedzialności: Planowanie i egzekucja strategicznych celów biznesowych spółek life and pensions Grupy Nordea w Polsce. Zarządzanie pracami Zarządów 2 towarzystw ubezpieczeniowych (Nordea i NL), bezpośrednia odpowiedzialność za sprzedaż. Odpowiedzialność za sprzedaż, operacje, Marketing, IT w spółkach życiowych i OFE. Zarządzanie pracą 120 pracowników centrali, 500 agentów wyłącznych, 4500 wyłącznych agentów zewnętrznych (OFE), relacjami z zewnętrznymi pośrednikami i brokerami. Lokalna odpowiedzialność za akwizycję i połączenie ze spółkami Sampo – wielkość transakcji 130 mln Euro, największa transakcja tego typu w Polsce. Bezpośrednie zarządzanie 3 kanałami dystrybucji (wyłączny, zewnętrzny i bancasurance). Zapewnienie wdrożenia strategii bancassurance/ assurbanking Nordea przez członkostwo w radach nadzorczych spółek Grupy Nordea (Nordea Bank, Nordea ubezpieczenia).
Osiągnięcia: Zwiększenie wolumenu sprzedaży (new business) z 36 mln PLN (2001) do PLN 560 mln PLN (2006). Restrukturyzacja spółki – redukcja zatrudnienia o 60%. Centralizacja procesów obsługowych, implementacja nowego systemu IT. Stworzenie i wdrożenie systemu samofinansowania się kanałów dystrybucji (w tym własnego). Znaczące zmniejszenie udziału kosztów stałych; wdrożenie innowacyjnych produktów – open platform UL, Variable Unit-Linked. Rekrutacja i utrzymanie team’u menadżerskiego w trakcie i po merger z Sampo.
06/2000 – 11/2001 AMC Polska, Prezes Zarządu
Raportowanie do Wiceprezesa Sprzedaży, AMC International.
Zakres odpowiedzialności: Strategiczne i operacyjne zarządzanie jako jedno-osobowy Zarząd AMC Polska, części niemiecko-szwajcarskiego koncernu sprzedaży bezpośredniej. Zarządzanie siecią 400 sprzedawców, 20 osób w centrali.
Osiągnięcia: Restrukturyzacja operacji spółki, organizacja magazynów i logistyki. Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez zmiany w systemie kredytowania zakupów. Podniesienie standardów sprzedaży, wzrost realizacji zamówień, wprowadzenie nowych linii produktowych
02/1999 – 05/2000 ING Nationale Nederlanden - Dyrektor ds. Rozwoju 01/2000 – 05/2000
Dyrektor Regionalny ds. Współpracy z Bankiem Śląskim 02/1999 – 01/2000
Raportowanie do Prezesa Zarządu ING Nationale-Nederlanden, Wiceprezesa ds. Sprzedaży
Zakres odpowiedzialności: Sprzedaż ubezpieczeń na życie i OFE ING NN klientom Banku Śląskiego za pośrednictwem 300 agentów afiliowanych przy oddziałach Banku Śląskiego. zarządzanie projektami rozwoju sprzedaży związanych ze wzrostem efektywności rekrutacji i sprzedaży oraz nowymi produktami. Członek ISIS Team – odpowiedzialnego za wdrożenie skomputeryzowanego systemu sprzedaży w całej sieci ING NN. Sprzedaż produktów bankowych przez agentów – kredyty hipoteczne i karty kredytowe.
Osiągnięcia: Opracowanie i wdrożenie koncepcji sprzedaży polis klientom banku. Pierwsze w Polsce wdrożenie sprzedaży produktów kredytowych przez agentów ubezpieczeniowych – 1200 agentów sprzedających kredyty hipoteczne i 2000 agentów sprzedających kredyty hipoteczne. W 1999 r. sprzedaż 20 000 OFE klientom banku, polis życiowych o składce łącznie 15 mln PLN (2,5 polisy/agenta/miesięcznie). Negocjacja warunków współpracy z BSK, opracowanie umowy trójstronnej, podręcznika sprzedaży i zasad korzystania z systemu ICBS i dostępu do danych klientów.
11/1997 – 01/1999 Citibank Polska, Dyrektor Sprzedaży, Citibusiness; Vice-president, Citibank
Citibusiness to start-up w Citibank Polska powołany do obsługi segmentu małych i średnich
przedsiębiorstw (obrót 3-35 mln USD), część międzynarodowego projektu dla 13 krajów świata
(min RPA, Malezja, Tajwan, Czechy)
Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wynik finansowy (P&L responsibility) sprzedaży i zarządzanie sprzedażą. Stworzenie organizacji sprzedaży, call-centre, zespołu wsparcia sprzedaży i szkoleń. Współtworzenie i implementacja modelu biznesowego. Opracowanie i wdrożenie systemu prowizyjnego. Odpowiedzialność za wolumeny sprzedaży – kredytów, depozytów, liczbę klientów, wysycenie produktami portfela klientów I przychodowość. Uczestnictwo w Executive Committee (Polska) i Sales Committee projektu (Malezja) w związku z wdrożeniem systemu zarządzania sprzedażą Siebel w 13 krajach.
Osiągnięcia: Pozyskanie 900 klientów i osiągnięcie wyniku netto 1,5 mln USD po 8 miesiącach działalności. Wprowadzenie zmian w organizacji – przejście od modelu opartego o branże na oparty o podział geograficzny
03/1994 – 11/1997 Commercial Union Polska - Dyrektor ds. Ubezpieczeń Grupowych 04/1995- 11/1997
Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wynik finansowy linii biznesowej grupowego ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym. Zarządzanie działem ubezpieczeń grupowych – 30 osób w centrali, 440 agentów. Zarządzanie całością procesów w ubezpieczeniach grupowych - tworzenia produktów, oceny ryzyka, rekrutacji, szkoleń, sprzedaży, obsługi polis grupowych – z wyjątkiem księgowości, obsługi roszczeń i inwestycji.
Osiągnięcia: Wdrożenie pierwszego w Polsce ubezpieczenia grupowego na życie z funduszem inwestycyjnym (01/1995) , przeszkolenie łącznie około 1500 agentów. Stworzenie kompletnego działu ubezpieczę grupowych, wewnętrznych procedur, OWU, implementacja systemu IT obsługi polis CLAS. Ustanowienie relacji i przeszkolenie grupy około 200 brokerów. Przekroczenie planów sprzedaży, ok. 30 mln PLN składki rocznej, 5% GWP Commecial Union (1997).
09/1994 – 04/1995 Specjalista ds. Ubezpieczeń Grupowych
Opracowanie OWU produktu ubezpieczenia grupowego z funduszem, zasad underwritingu,
systemu kwotacyjnego, formularzy i dokumentacji ubezpieczeniowej
03/1994 – 09/1994 Trener
Członek zespołu trenerów odpowiedzialny za szkolenia podstawowe, techniki sprzedaży i
analizę finansową. Przeprowadził szkolenia dla około 3000 agentów, wdrożył system sprzedaży
i analizy finansowej w oparciu o standardy LUATC (Kanada)
Urząd Miasta Torunia 1993 – 1994 - Rzecznik Prasowy
Odpowiedzialny za politykę medialną i relacje z inwestorami z władzami Torunia. Wydawca
biuletynu informacyjnego. Członek zespołu współpracującego ze Światową Organizacją Zdrowia
(WHO), Projekt Zdrowych Miast – prowadzenie szkoleń i promocja zdrowego stylu życia w
miastach.
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
06/2011 – … Przewodniczący Rady Nadzorczej Hygienika SA, notowanej na GPW
2002 – 2006 członek Rady Nadzorczej Nordea Bank Polska SA
06/2009 – 04/2011 członek Rad Nadzorczych spółek giełdowych: Impexmetal SA i Boryszew SA, Suwary SA, HAWE SA
2007-2009 członek Rady Nadzorczej TFI Allianz
2001 – 2004 członek rady nadzorczej Nordea Ubezpieczenia (później Tryg)
2006-… członek Rady Programowej Institute of International Research (IIR)
2007-2009 członek Rady Nadzorczej TFI Allianz
2001 – 2006 członek Polskiej Izby Ubezpieczeń, wyróżniony złotym medalem za zasługi
dla ubezpieczeń w 2005
2000 – Prezes Fundacji Sztuki ING
1989 – 1992 Mieszkał i podróżował w Wielkiej Brytanii i Australii
1994 – 2008 Mówca publiczny, prelegent konferencji w Polsce i za granicą (Warszawa,
Praga, Amsterdam) tematy zarządzania i sprzedaży i marketingu
1994 – 2006 uczestnik wielu szkoleń organizowanych przez LIMRA, Commercial Union,
Citibank, ING i Nordea z zarządzania, bankowości, ryzyka kredytowego, zarządzania zmianą
1994 – 2001 trener, przeprowadził osobiście około 300 szkoleń z zagadnień sprzedaży,
zarządzania, motywacji i rozwoju osobistego

Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Paweł Miller nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.


2. Pan Tadeusz Pietka - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia biznesowego z Kanady, Wielkiej Brytanii oraz CEE/CIS w szczególności Polski, Ukrainy, Rosji i Rumuni. Swoje doświadczenie zdobywał poprzez prace w dużych międzynarodowych korporacjach, firmach konsultingowych, funduszach private equity. Pan Tadeusz Pietka pomagał w budowie oraz restrukturyzacji wielu instytucji finansowych, w szczególności banków detalicznych, banków hipotecznych oraz brokerów finansowych i hipotecznych.
Ukończył :
1990 – 1994 – Wilfried Laurie University – Waterloo, Kanada.
Ukończył z wyróżnieniem Wydział Ekonomii o kierunku Finanse i Rachunkowość.
1998 – 2000 – London Business School, Londyn, Wielka Brytania.
Studia w zakresie Masters of Business Administration.
1997 – 2003 – Association for Investment Management & Research, Charlotesville, USA. Uprawniony Analityk Finansowy.
Przebieg pracy zawodowej:
- 1994 – 1998 Royal Bank of Canada, Toronto, Kanada. Początkowo był dealerem walutowym na rynkach międzybankowych, a później zajmował się analizą rynków walutowych i pozyskiwaniem klientów instytucjonalnych z Europy.
- 2000 McKinsey& Company, Warszawa, Polska – Associate.
- 2001 Bain- & Company Inc. Toronto, Kanada – Senior Business Consultant. Pełnił kluczową rolę w reorganizacji głównych beneficjentów telekomunikacyjnych w Ameryce Północnej.
- 2001 – 2002 Bank of Montreal, Toronto, Kanada - Senior Business Consultant. Prowadził planowanie i ekzekucje projektów knosultingowych dla rynków kapitałowych, banków korporacyjnych i inwestycyjnych oraz instytucji inwestycyjnych.
- 2003 – 2004 GE Bank Mieszkaniowy, Warszawa, Polska. Członek Zarządu oraz Dyrektor Operacyjny i Dyrektor ds. Kredytów. Współodpowiedzialny za planowanie oraz wdrożenie projektu strategii biznesowych (sprzedaż, operacje, underwriting, ryzyko, serwising, windykacje).
- 2004 – 2006 Getin Holding SA, Wrocław, Polska. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej.
 Getin Leasing, Wrocław, Polska . Prezes Zarządu.
 Dom Bank, Warszawa, Polska. Dyrektor Operacyjny.
- 2006 – 2007 Allianz Poland S.A., Warszawa, Polska –- Doradca Prezesa Zarządu.
- 2007 – 2009 The Bank, Kijów, Ukraina –- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Odpowiedzialny za rozwój, pozyskiwanie srodków finansowych, pozyskiwanie partnerow stategicznych oraz opracowanie ‘exit stategy’
- 2008 – obecnie Colonade International, Warszawa, Polska – Zalożyciel, Prezes Zarządu.

Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Tadeusz Piętka nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

3. Pan Marcin Iwaszkiewicz- Członek Rady Nadzorczej
Ukończył :
1983-1985 PSSJO – dyplom i tytuł Technika Ekonomisty, kierunek "Rozliczenia Międzynarodowe" w Państwowym Studium Stenotypii i Języków Obcych
1985-1990 SGH – kierunek Finanse i Statystyka,
tytuł Magistra, specjalizacja Bankowość;
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Przebieg pracy zawodowej:
2004- 2010 Deutsche Bank Polska S.A.
lipiec 2004 – lipiec 2010 Członek Zarządu banku, odpowiedzialny za rozwój bankowości transakcyjnej, IT i Operacje;
funkcja Global Transaction Banking Head na Polskę, nadzorujący rozwój i sprzedaż produktów, bankowość elektroniczną, jak również obsługę klientów korporacyjnych i instytucji finansowych;
koordynacja utrzymania rozwiązań IT i nadzorowanie działalności Operacji – krajowych, a w późniejszym czasie również regionalnych;
absolutorium od Rady Nadzorczej za wszystkie lata pracy w Zarządzie
2001-2004 BPH - PBK S.A. (późniejszy Bank BPH S.A.)
2001 – czerwiec 2004 - Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Transakcyjnej i Finansowania Handlu (ponad 170 pracowników w Warszawie i Krakowie), odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój Obszaru w Pionie Bankowości Korporacyjnej łączących się banków BPH i PBK; członek Komitetu Sterującego przy fuzji w/w banków, nadzorujący unifikację dotychczasowych produktów i odpowiedzialny za stworzenie platformy dla nowych rozwiązań produktowych;
Po fuzji, bank stał się trzecim pod względem aktywów bankiem w Polsce, z najbardziej dynamiczną ofertą bankowości transakcyjnej i finansowania handlu
1992-2001 CITIBANK (Poland) S.A.
1992-1996 Starszy Opiekun Klienta (Senior Relationship Manager) i Oficer Kredytowy; odpowiedzialny za marketing, analizę kredytową i współpracę z klientami z wybranych sektorów gospodarki w nowotworzonym oddziale Citibank w Polsce
1996-2001 Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bankowości Transakcyjnej (Cash Management) w Obszarze Bankowości Korporacyjnej, odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój departamentu; działalność departamentu z sukcesem została wprowadzona w rozszerzone struktury Citibank, po nabyciu Banku Handlowego z jego ogólnopolską siecią
1991-1992 The Procter & Gamble Company, Warszawa
Stanowisko Przedstawiciela Handlowego w nowotworzonej polskiej organizacji P&G, odpowiedzialnego za rozpoznanie rynku w dedykowanej części terytorium Polski – przygotowywanie i podpisywanie kontraktów na sprzedaż produktów P&G;
Faktyczne wprowadzenie produktów P&G do polskiego handlu, z zachowaniem pełnej obecności w handlu hurtowym
Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Marcin Iwaszkiewicz nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

4. Pani Monika Jaczewska- Członek Rady Nadzorczej
Jest adwokatem, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji.
Od 2010 jest członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Od 2004 r. współpracowała z kilkoma kancelariami prawnymi w Warszawie, zajmując się w głównej mierze obsługą przedsiębiorstw w zakresie prawa gospodarczego, w tym w szczególności prawa spółek handlowych. Od 2010 r. prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką. Jest członkiem Rady Nadzorczej Dayli Polska
Według oświadczenia złożonego Spółce Pani Monika Jaczewska nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.


5. Pan Zbigniew Sienkiewicz- Członek Rady Nadzorczej
Ukończył :
1991–1996 wyższe prawnicze - Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ukończony z wyróżnieniem
1997 – 2001 aplikacja radcowska zakończona uzyskaniem tytułu radcy prawnego
Przebieg pracy zawodowej:
1999 – do chwili obecnej Pekao Pioneer Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna - Zespół ds. Prawnych (od listopada 2001 r. radca prawny i kierownik Zespołu)
1999 – 2001 Pekao/Alliance Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna - Zespół ds. Prawnych (od grudnia 2000 r. kierownik Zespołu)
Zakres głównych obowiązków:
• bieżąca obsługa prawna działalności towarzystwa emerytalnego i towarzystwa funduszy inwestycyjnych,
• współpraca z Komisją Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, Komisją Papierów Wartościowych i Giełd oraz Agentem Transferowym oraz innymi podmiotami,
• tworzenie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminy, procedury, itd.),
• tworzenie umów, wniosków i innych dokumentów,
• rozpatrywanie reklamacji klientów,
• reprezentacja w sprawach sądowych
• pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
1996 – 1996 Bankowy Dom Maklerski PKO BP, Wydział Rynku Pierwotnego – prawnik
Zakres głównych obowiązków:
• sporządzanie poszczególnych rozdziałów prospektów emisyjnych oraz memorandów informacyjnych spółek wprowadzających akcje do obrotu publicznego na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych lub Centralnej Tabeli Ofert
• współpraca z emitentami papierów wartościowych pod względem prawnych aspektów publicznego obrotu papierami wartościowymi (wprowadzanie do obrotu, emisja nowych akcji, transakcje pakietowe, publiczne wezwania, itd.)
• współpraca z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd, Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych, Giełdą Papierów Wartościowych przy wprowadzaniu akcji spółek do obrotu publicznego i innego rodzaju operacjach
• sporządzanie różnego rodzaju dokumentów (umowy, regulaminy, wnioski, itd.)
• współpraca przy tworzeniu nowych instrumentów finansowych (bony komercyjne, obligacje komunalne, itd.)
• reprezentacja BDM PKO BP w Komitecie ds. Prawnych Rynku Kapitałowego przy Izbie Domów Maklerskich
INNE:
2004 funkcja eksperta ds. prawnych przy realizacji Programu Prywatyzacji Podmiotów Komunalnych PHARE PL0101.07.01, którego celem było przygotowanie do prywatyzacji 150 przedsiębiorstw komunalnych należących do 113 gmin w Polsce.
2002 – do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej Pioneer Pekao Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.
III-VI 2006 członek Rady Nadzorczej HUTMEN S.A.
VI 2008 – VI 2009 członek Rady Nadzorczej Travelplanet S.A.
XI 2009 – III 2010 członek Rady Nadzorczej WSiP S.A.
XI 2008 – do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej Hygienika S.A.
Według oświadczenia złożonego Spółce Pan Zbigniew Sienkiewicz nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Hygienika S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Według złożonego oświadczenia nie figuruje też w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm