| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 40 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-05-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HYGIENIKA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie listu intencyjnego | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego 34/2013 ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Hygienika S.A. z siedzibÄ… w LubliÅ„cu (dalej także SpóÅ‚ka) informuje, iż w dniu 28 maja 2013 roku zawarÅ‚ z TAP 09 Beteiligungs GmbH (dalej TAP) kolejny list intencyjny, którego przedmiotem jest przeprowadzenie badania Due Dilligence oraz ewentualna inwestycja polegajÄ…ca na nabyciu 50% udziaÅ‚ów w bÄ™dÄ…cych obecnie 100 % wÅ‚asnoÅ›ciÄ… TAP spóÅ‚kach prowadzÄ…cych sieć sklepów (z przewagÄ… towarów drogeryjnych) , na terenie Austrii, WÅ‚och, Luksemburgu i Belgii (dalej SpóÅ‚ki Grupy Dayli). Zgodnie z treÅ›ciÄ… podpisanego listu, jego strony rozpocznÄ… negocjacje dotyczÄ…ce planowanej inwestycji SpóÅ‚ki w nabycie 50% udziaÅ‚ów poszczególnych SpóÅ‚ek Grupy Dayli w ciÄ…gu 10 dni od dnia podpisania listu i zamierzajÄ… je zakoÅ„czyć w ciÄ…gu kolejnych 3 miesiÄ™cy. Strony przewidziaÅ‚y także możliwość wydÅ‚użenia lub skrócenia przedmiotowych okresów.
SzczegóÅ‚owe zasady inwestycji SpóÅ‚ki w nabycie 50% udziaÅ‚ów poszczególnych SpóÅ‚ek Grupy Dayli regulować bÄ™dzie odrÄ™bna umowa Stron, której zawarcie bÄ™dzie przedmiotem negocjacji prowadzonych na bazie podpisanego listu. SpóÅ‚ka uzależnia przeprowadzenie inwestycji od pozytywnego wyniku badania Due Dilligence SpóÅ‚ek Grupy Dayli, a także od pozyskania Å›rodków niezbÄ™dnych do przeprowadzenia inwestycji. Nadto przeprowadzenie inwestycji może być uzależnione od zgody wÅ‚aÅ›ciwego urzÄ™du ochrony konkurencji/antymonopolowego. Zdaniem ZarzÄ…du SpóÅ‚ki przeprowadzenie ewentualnej inwestycji w SpóÅ‚ki Grupy Dayli przyczyni siÄ™ do dalszego rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki, w tym uÅ‚atwi wejÅ›cie na nowe rynki zbytu wyrobów higieny osobistej.
| |
|