| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 30 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-06-30 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HYGIENIKA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| PowoÅ‚anie Prokurenta SpóÅ‚ki | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Hygienika S.A. z siedzibÄ… w LubliÅ„cu zawiadamia o powoÅ‚aniu z dniem 29.06.2010 roku pana Kamila Gerarda Kliniewskiego na stanowisko Prokurenta SpóÅ‚ki.
Pan Kamil Gerard Kliniewski
wykształcenie:
• 1998-2000 Handelsmanagement w Steinbeis –Hochschule Berlin (Niemcy)
• 1996-1998 Leibniz Akademie Hannover (Niemcy)
Doświadczenie zawodowe:
• 2006-2010 Prezes i zaÅ‚ożyciel Global Consulting Enterprise GmbH – profesjonalna firma doradcza o zasiÄ™gu miÄ™dzynarodowym. Firma podejmujÄ…ca strategiczne dziaÅ‚ania na terenie Polski oraz wiÄ™kszoÅ›ci PaÅ„stw Europy, m.in. w: Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Anglii, Belgii, Czechach, SÅ‚owacji, Rumunii, BuÅ‚garii, na Litwie i Ukrainie. Do gÅ‚ównych zadaÅ„ zaliczyć można: opracowywanie optymalnej koncepcji biznesowej oraz podnoszenie konkurencyjnoÅ›ci firm produkcyjnych i usÅ‚ugowych, w oparciu o szczegóÅ‚owe i wieloletnie badania rynku.
• 2004-2010 Partner biznesowy Food Beverage & More GmbH
• 2004-2008 WspóÅ‚pracownik firmy Eurogroup Italia odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Europy Wschodniej
• 2004-2008 WspóÅ‚pracownik firmy Walmar Italia odpowiedzialny za sprzedaż w Polsce i Niemczech
• 2004 ZaÅ‚ożyciel /UdziaÅ‚owiec spóÅ‚ki Fashion Studio Sp. z o.o. powiÄ…zanej z Fashion Media
• 2004-2010 ZaÅ‚ożyciel i prezes Trade Company & Consulting Sp. z o.o. – firma zajmujÄ…ca siÄ™ doradztwem biznesowym. Do najważniejszych obowiÄ…zków zaliczyć można: badanie rynków pod wzglÄ™dem poziomu i struktury popytu na dobra materialne, produkty spożywcze i kosmetyczne, okreÅ›lanie grupy potencjalnych odbiorców, badanie wizerunku marki i firmy, ich rozpoznawalnoÅ›ci i dostÄ™pnoÅ›ci oraz skutecznoÅ›ci prowadzonych dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych, wyszukiwanie nowych produktów i brandów o dużym potencjale, dostosowywanie produktów do wymagaÅ„ rynku, poprzez dobór wÅ‚aÅ›ciwych kanaÅ‚ów dystrybucji i promocji, wprowadzanie nowych i zmodernizowanych produktów do najwiÄ™kszych sieci handlowych w Polsce i Europie Zachodniej, a nastÄ™pnie monitorowanie wzrostu ich sprzedaży wzglÄ™dem konkurencji, doradztwo w zakresie rozwoju nowych brandów, opracowywanie strategii marketingowej, poszukiwanie surowców zamiennych wykorzystywanych w procesie tworzenia różnych artykuÅ‚ów w celu zwiÄ™kszenia wydajnoÅ›ci i efektywnoÅ›ci produkcji, wykorzystywanie nowoczesnych technologii do optymalizacji procesów produkcji.
Zgodnie z wiedzÄ… posiadanÄ… przez Hygienika SA, pan Kamil Gerard Kliniewski nie prowadzi konkurencyjnej dziaÅ‚alnoÅ›ci wobec dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki i nie figuruje w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
| |
|