| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 34 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-07-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HYPERION S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| RozpoczÄ™cie procesu poÅ‚Ä…czenia podmiotów zależnych od SpóÅ‚ki | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d HYPERION S.A. z siedzibÄ… w Katowicach ("SpóÅ‚ka") informuje niniejszym o rozpoczÄ™ciu dziaÅ‚aÅ„ majÄ…cych na celu poÅ‚Ä…czenie swojej spóÅ‚ki zależnej - MEDIA 4 Sp. z o.o. z siedzibÄ… we WrocÅ‚awiu ("SpóÅ‚ka PrzejmujÄ…ca") z siedmioma, innymi, spóÅ‚kami zależnymi, w których SpóÅ‚ka bezpoÅ›rednio lub poÅ›rednio posiada 100% ich kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego, tj. ATOL Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Opolu, DREAMNET Sp. z o.o. z siedzibÄ… w KÄ…tach WrocÅ‚awskich, INTELINK Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Katowicach, PROFILINE Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Katowicach, SKYNET-PREMEX Sp. z o.o. z siedzibÄ… w CzÄ™stochowie, WMC-NET Sp. z o.o. z siedzibÄ… w SÅ‚upsku oraz CERON MD4 Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Zielonej Górze ("SpóÅ‚ki Przejmowane").
PoÅ‚Ä…czenie spóÅ‚ek zostanie dokonane na podstawie art. 492 § 1 pkt. 1 Kodeksu spóÅ‚ek handlowych, poprzez przeniesienie caÅ‚ego majÄ…tku SpóÅ‚ek Przejmowanych na SpóÅ‚kÄ™ PrzejmujÄ…cÄ….
PoÅ‚Ä…czenie nastÄ…pi poprzez podwyższenie kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego SpóÅ‚ki PrzejmujÄ…cej w ten sposób, że utworzone zostanÄ… nowe udziaÅ‚y, które zostanÄ… przyznane SpóÅ‚ce, jako jedynemu wspólnikowi SpóÅ‚ek Przejmowanych, za wyjÄ…tkiem CERON MD4 Sp. z o.o., w której SpóÅ‚ka PrzejmujÄ…ca bÄ™dzie posiadaÅ‚a bezpoÅ›rednio 100% w kapitale zakÅ‚adowym.
Przedmiot dziaÅ‚alnoÅ›ci Å‚Ä…czÄ…cych siÄ™ spóÅ‚ek jest tożsamy z podstawowym przedmiotem dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki i polega na dostarczaniu usÅ‚ug w zakresie dostÄ™pu do Internetu oraz innych usÅ‚ug telekomunikacyjnych.
Celem poÅ‚Ä…czenia jest uproszczenie struktury Grupy KapitaÅ‚owej SpóÅ‚ki oraz ograniczenie kosztów jej funkcjonowania. PoÅ‚Ä…czenie przyczyni siÄ™ także do ujednolicenia w jej ramach standardów obsÅ‚ugi klientów i poprawienia jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug.
W ocenie ZarzÄ…du SpóÅ‚ki podjÄ™cie i realizacja powyższych dziaÅ‚aÅ„ pozwoli na osiÄ…gniÄ™cie efektu synergii, który szybko przeÅ‚oży siÄ™ na powstanie wymiernych korzyÅ›ci zarówno dla samej SpóÅ‚ki, jej akcjonariuszy, jak i klientów.
| |
|