| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 10 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-04-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| INTERFERIE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacje na temat czÅ‚onków Rady Nadzorczej powoÅ‚anych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie w dniu 12.04.2011 r. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d INTERFERIE S.A. przekazuje informacje na temat czÅ‚onków Rady Nadzorczej powoÅ‚anych do skÅ‚adu Rady przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie w dniu 12.04.2011 r.:
Barbara Mróz (61 lat)
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje:
2002 MiÄ™dzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku KapitaÅ‚owego i PrzeksztaÅ‚ceÅ„ WÅ‚asnoÅ›ciowych w RP dla dyrektorów finansowych
1973-1974 Studium Pedagogiczne, planowanie i finansowanie gospodarki
1969-1974 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, magister, specjalność Finanse i Rachunkowość
Ponadto:
kurs dla czÅ‚onków Rad Nadzorczych w spóÅ‚kach Skarbu PaÅ„stwa, zakoÅ„czony uzyskaniem dyplomu Ministra Skarbu PaÅ„stwa; kurs dla syndyków; kurs dla negocjatorów.
Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
2010 - obecnie - Prezes Zarządu, Legnickie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej SA w Legnicy
2003-2009 dyrektor Oddziału we Wrocławiu, PZU S.A.
1991 – 2003 dyrektor WydziaÅ‚u Finansów i Budżetu, DolnoÅ›lÄ…ski UrzÄ…d Wojewódzki we WrocÅ‚awiu
1974 – 1991 ZastÄ™pca Naczelnika Dzielnicy WrocÅ‚aw ÅšródmieÅ›cie, Dzielnicowy UrzÄ…d WrocÅ‚aw ÅšródmieÅ›cie
Ponadto:
członek wielu Rad Nadzorczych
Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, osobowej lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu.
Nie figuruje w rejestrze dÅ‚użników niewypÅ‚acalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Renata Wiernik-Gizicka (39 lat)
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje:
1992-1997 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, magister, specjalność Finanse i Bankowość
1998-1999 Podyplomowe Studia Rachunkowość Zarządcza - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
2006-2008 Podyplomowe Studia ZarzÄ…dzanie MiÄ™dzynarodowymi PrzedsiÄ™wziÄ™ciami Górniczymi – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
2010 - obecnie dyrektor Departamentu Kontrolingu i Analiz Ekonomicznych – Biuro ZarzÄ…du KGHM Polska Miedź S.A.
2007-2010 dyrektor Departamentu Budżetowania – Biuro ZarzÄ…du KGHM Polska Miedź S.A.
1997 – 2007 specjalista w Departamencie Budżetowania – Biuro ZarzÄ…du KGHM Polska Miedź S.A.
Ponadto:
2008-2010 – czÅ‚onek rady Nadzorczej KGHM Metraco S.A.
Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, osobowej lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu.
Nie figuruje w rejestrze dÅ‚użników niewypÅ‚acalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Piotr KÅ‚odnicki (41 lat)
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje:
2000-2002 ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)
1996 Studium Controllingu (Wirtschaftskammer Österreich i WrocÅ‚awska SzkoÅ‚a ZarzÄ…dzania OTREK)
1990-1995 Akademia Ekonomiczna, Wrocław, Wydział Zarządzania i Informatyki, magister ekonomii
Ponadto:
2007 Szkolenie z negocjacji i komunikacji (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, Gdańsk)
2002 Project Management Training (UPC Polska sp. z o.o.)
1999 Professional Supervisor (Sheldon Satin Associates Inc, USA)
1997-1999 Kurs dla księgowych bilansowych (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
1995 Analiza sprawozdań finansowych i analiza wskaźnikowa (Fundacja Rozwoju Rachunkowości)
1994 Seminarium Cashflow (Fundacja Rozwoju Rachunkowości)
Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
od lutego 2011r. Dyrektor Inwestycyjny KGHM TFI SA.
2005r. do stycznia 2011r. Investment Director oraz Senior Investment Director w MCI Management SA.
2005r. niezależny konsultant IBD - Initiatives in Business Development.
2004r. 2005r. Prezes ZarzÄ…du APIX sp. z o.o..
1996r. - 2003r. Regional Finance Manager, następnie Deputy Finance Manager oraz Project Manager - UPC Polska sp. z o.o.
1993r. - 1996r. Specjalista ds. Controllingu w Network Services Partner sp. z o.o.
Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, osobowej lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu.
Nie figuruje w rejestrze dÅ‚użników niewypÅ‚acalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunkach uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 25).
| |
|