| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 34 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-09-27 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | INTROL S.A. | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wypadek drogowy podczas transportu silnika na gaz ziemny, objętego gwarancją – zdarzenie mogące wpłynąć na wyniki Grupy INTROL. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd INTROL S.A. _"Emitent"_ informuje, iż na podstawie umowy zawartej w dniu 28 czerwca 2013 r. przez Emitenta z PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. z siedzibą w Bełchatowie, Emitent realizował budowę bloku kogeneracyjnego wytwarzania energii elektrycznej i ciepła w oparciu o silniki spalinowe tłokowe na gaz ziemny na terenie Elektrociepłowni Rzeszów, przy ul. Ciepłowniczej 8 w Rzeszowie. _O przedmiotowej umowie Emitent poinformował raportem bieżącym 24/2013 w dniu 28 czerwca 2013 r._ Przedmiot umowy jest nadal objęty gwarancją.
W związku z awarią jednego z silników wchodzących w skład przedmiotu umowy, uszkodzony silnik został przetransportowany do siedziby producenta _Bergen, Norwegia_ w celu naprawy. Podczas transportu naprawionego silnika z Bergen do Rzeszowa, w dniu 25 września 2016 r. doszło do wypadku ciężarówki, wskutek którego przewożony silnik uległ uszkodzeniu. Na dzień dzisiejszy czas naprawy uszkodzeń silnika nie jest jeszcze znany. Zarząd Emitenta podaje informację na temat powyższego zdarzenia do publicznej wiadomości, gdyż przedłużający się czas usunięcia awarii silnika może zrodzić ryzyko naliczenia Emitentowi kar umownych z tytułu niedotrzymania w okresie gwarancji gwarantowanego parametru technicznego przedmiotu umowy -dyspozycyjności, co może z kolei wpłynąć na wynik finansowy Grupy Kapitałowej INTROL.
| | |