| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 12 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-01-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| INFOVIDE-MATRIX S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie aneksu do umowy znaczącej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Infovide-Matrix S.A., w nawiązaniu do raportu nr 10/2007 z dnia 19 stycznia 2007 roku dotyczącego odstąpienia od umowy dotyczącej Projektu "e-Deklaracje", zawartej pomiędzy Skarbem Państwa i Emitentem w dniu 14 listopada 2006 roku, informuje o podpisaniu w dniu 25 stycznia 2007 roku aneksu do w/w umowy. W związku z powyższym umowa nie zostaje rozwiązana.
Przedmiotem umowy jest określenie warunków, na jakich Infovide-Matrix S.A. będzie świadczyła na rzecz Skarbu Państwa usługi zarządzania oraz asysty technicznej podczas realizacji Projektu
"e-Deklaracje".
Konieczność wprowadzenia zmian do pierwotnej umowy spowodowana była zmianami zasad finansowania Projektu oraz zakresu i terminu zakończenia prac w Projekcie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zgodnie z zapisami w zawartym aneksie do umowy efektem świadczenia przez Emitenta usług będzie osiągnięcie pełnej funkcjonalności Systemu, który powstanie w wyniku realizacji wszelkich przedsięwzięć w określonych w umowie do 30 czerwca 2009 roku, a nie jak wcześniej zakładano do 31 grudnia 2007 roku. Pozostałe istotne warunki umowy pozostały bez zmian.
Łączne wynagrodzenie Infovide-Matrix S.A. za świadczone usługi wyniesie 4.270.000 złotych brutto.
Projekt "e-Deklaracje" jest zespołem działań organizacyjnych, prawnych i informatycznych mających na celu:
1.Umożliwienie przekazywania, przechowywania i przetwarzania deklaracji podatkowych i podań w postaci elektronicznej oraz zapewnienie dostępu do informacji podatkowych on-line, a tym samym rozbudowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w kraju do poziomu umożliwiającego przedsiębiorcom (a docelowo wszystkim obywatelom) efektywne korzystanie z Internetu i elektronicznych usług publicznych.
2.Integrację Centralnego Rejestru Podmiotów (budowanego w Ministerstwie Finansów poza Projektem) – jako rejestru referencyjnego opartego na Krajowej Ewidencji Podatników – z pozostałymi państwowymi rejestrami referencyjnymi. Umożliwi to automatyczną wymianę informacji na drodze elektronicznej między Centralną Bazą Danych administracji skarbowej a innymi jednostkami administracji publicznej.
Projekt jest podzielony na dwa projekty: e-Deklaracje 1 i e-Deklaracje 2. Projekt na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu jest finansowany w zakresie e-Deklaracje 1 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a w zakresie e-Deklaracje 2 planuje się ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Podstawa prawna:
Art. 56 ust.1 pkt 1 ustawy o ofercie – informacje poufne
| |
|