| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 40 | / | 2012 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2012-12-12 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| K2 INTERNET S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Ustalenie nowego Zarządu K2 Internet S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| K2 Internet S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu dzisiejszym Rada Nadzorcza Spółki podjęła uchwałę w sprawie powołania z dniem 1 stycznia 2013 r. do składu Zarządu Spółki dwóch nowych Członków Zarządu: Pana Łukasza Lewandowskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu oraz Pana Rafała Ciszewskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Rada Nadzorcza Spółki ustaliła tym samym czteroosobowy Zarząd Spółki działający od 1 stycznia 2013 r. w następującym składzie:
- Janusz Żebrowski – Prezes Zarządu
- Tomasz Tomczyk – Wiceprezes Zarządu
- Łukasz Lewandowski – Wiceprezes Zarządu
- Rafał Ciszewski – Wiceprezes Zarządu
Pan Łukasz Lewandowski (ur. 1979)
Absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2001
- 2003 odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek wyszukiwarki NetSprint.
Z K2 Internet S.A. związany od czerwca 2003 r. Obecnie współzarządza agencją interaktywną oraz wspiera rozwój innowacji w całej grupie K2. Odpowiada za wszystkie działy produkcyjne agencji
– kreację, strategię, IT, mobile, social, user experience i motion.
W K2 przeszedł przez wszystkie działy i szczeble kariery. Jako Account Manager prowadził strategiczne projekty dla Nokia Poland. Kierował m.in. projektami: Modna Nokia (seria witryn wielokrotnie nagradzanych za kreację w kraju i za granicą) oraz moBlog.pl (unikalna platforma mobilnych blogów). Następnie pełnił funkcję Dyrektora Kreatywnego, kiedy to poprowadził jeden z najczęściej nagradzanych projektów w krótkiej historii polskiego emarketingu - Drugą Stronę K2. W kolejnym etapie zajmował stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju, zajmując się wyszukiwaniem nowych źródeł przychodu w grupie. W K2 pojawiły się wtedy nowe usługi – produkcji filmowej, performance marketingu i search, które do dziś mają istotny udział w przychodach.
Juror konkursów - Media Trendy, IAB Mixx, Złote Orły, Webstarfestival, Efekton oraz Effie.
W związku z powołaniem na członka Zarządu, Pan Łukasz Lewandowski oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest również wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Pan Rafał Ciszewski (ur. 1967)
Absolwent Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW. W branży mediowo-reklamowej od 1994 roku. Początkowo związany z międzynarodowym domem sprzedaży mediów IP (Information et Publicité). Doświadczenie zdobywał między innymi w dziale mediów agencji Young and Rubicam, przekształconym później w Mediaedge: CIA, dziś MEC, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery od planera do dyrektora ds. nowego biznesu.
Od stycznia 2001 związany z firmą Starcom należącą do jednej z największych międzynarodowych sieci domów mediowych Starcom MediaVest Group i obsługującej w Polsce takich klientów jak T-Mobile, Kraft, Samsung, Coca Cola czy USP Zdrowie. Początkowo jako dyrektor ds. rozwoju, potem członek zarządu i wiceprezes, kierował działem pozyskiwania nowych klientów oraz zarządzał wizerunkiem firmy, marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Współodpowiadał m.in. za wprowadzenie na rynek agencji interaktywnej NEXT. Miał istotny wpływ na wprowadzenie Starcomu do grona najbardziej utytułowanych agencji w Polsce, zarówno pod względem innowacyjności, jak i skuteczności, przyczyniając się do wzrostu portfolio klientów agencji. Na początku 2011 został powołany przez światowy zarząd grupy Starcom MediaVest do Global Product Committee (GPC), wewnętrznego zespołu 24 wysokiej rangi menadżerów SMV z całego świata, którego celem był rozwój produktu i promowanie najwyższych standardów pracy wszystkich firm koncernu.
Od 2010 członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jest orędownikiem promowania dobrych praktyk biznesowych oraz wsparcia inicjatyw środowiskowych na rzecz społeczeństwa i kraju. Od kilku lat zaangażowany w Komitet Organizacyjny Konkursu i Konferencji Media Trendy. Juror konkursów Effie, Media Trendy oraz One Awards.
W związku z powołaniem na członka Zarządu, Pan Rafał Ciszewski oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest również wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna:
§ 5 ust. 1 pkt 22 oraz § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33 z 2009 r. poz. 259 z późn. zm.)
| |
|