| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 11 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-02-01 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| KETY | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie aktywów o znacznej wartości | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 1 oraz w związku § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz. U. z 2005 r., nr 209, poz.1744)
Zarząd Grupy Kęty S.A. informuje, że w dniu 1 lutego 2006 roku Spółka nabyła na podstawie umowy zawartej w dniu 31 stycznia 2006 r. od osoby fizycznej, będącej jednoosobowym wspólnikiem spółki Aluprof Sp. z o.o., 550 (słownie: pięćset pięćdziesiąt) udziałów spółki Aluprof Sp. z o.o. o wartości nominalnej 2 000 (słownie: dwa tysiące złotych) każdy. Nabyte udziały stanowią 100% kapitału zakładowego spółki oraz taki sam udział głosów na zgromadzeniu wspólników spółki Aluprof Sp. z o.o.
Cena nabycia udziałów wyniosła 96 000 000 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt sześć milionów złotych) i przekracza 10% kapitałów własnych emitenta. Zapłata za udziały została sfinansowana z kredytu inwestycyjnego.
Spółka uzyskała w dniu 26 stycznia 2006 r. zgodę Prezesa UOKiK na powyższą transakcję.
Nie istnieją powiązania pomiędzy Grupą Kęty S.A. i jej osobami zarządzającymi i nadzorującymi, a sprzedającym udziały.
Zakup udziałów w spółce Aluprof Sp. o .o. stanowi ważny element strategii Grupy Kęty S.A. ukierunkowanej na konsekwentny rozwój w branży aluminiowej. Spółka Aluprof jest krajowym liderem na rynku aluminiowych rolet zewnętrznych. Przychody ze sprzedaży w roku 2005 wyniosły około 100 mln zł, a zysk netto około 9 mln zł. Zarząd Grupy Kęty S.A. uważa, iż powiązanie kapitałowe z Grupą Kęty S.A. zapewni spółce Aluprof dalszy dynamiczny rozwój, szczególnie w zakresie ekspansji na rynki eksportowe.
| |
|