| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-01-17 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| Kino Polska TV S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podjęcie decyzji o zmianie formuły wyświetlania reklam | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Kino Polska TV S.A. ("SpóÅ‚ka") informuje, że podjÄ™ta zostaÅ‚a decyzja o zmianie formuÅ‚y wyÅ›wietlania reklam na antenach produkowanych i dystrybuowanych przez SpóÅ‚kÄ™ kanaÅ‚ów - Telewizji Kino Polska oraz FilmBox Basic.
Zmiany te zwiÄ…zane sÄ… ze skróceniem i zwiÄ™kszeniem czÄ™stotliwoÅ›ci pojedynczych breaków reklamowych poprzez ich emisjÄ™ w trakcie wybranych audycji telewizyjnych.
SpóÅ‚ka zdecydowaÅ‚a, że część przychodów pozyskanych z tego źródÅ‚a zostanie przeznaczona na cyfrowÄ… rekonstrukcjÄ™ dzieÅ‚ polskiej kinematografii.
Wprowadzenie niniejszych zmian planowane jest od 1 lutego 2013 r. w przypadku Telewizji Kino Polska oraz od 1 marca 2013 r. dla kanału FilmBox Basic.
ZarzÄ…d uznaÅ‚ tÄ™ informacjÄ™ za istotnÄ…, gdyż opisane wyżej dziaÅ‚ania pozwolÄ… na maksymalne wykorzystanie czasu antenowego, przeznaczonego ustawowo na emisjÄ™ materiaÅ‚ów reklamowych, a także na zwiÄ™kszenie efektywnoÅ›ci finansowej SpóÅ‚ki w segmencie sprzedaży reklam.
| |
|