| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 52 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-12-16 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| Kino Polska TV S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umowy znaczÄ…cej. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Kino Polska TV S.A. ("SpóÅ‚ka") informuje o podpisaniu w dniu dzisiejszym (16 grudnia 2011 r.) trzech umów o wspóÅ‚pracy w zakresie Å›wiadczenia usÅ‚ug reklamowych pomiÄ™dzy Kino Polska TV S.A. a At Media Sp. z o.o., z siedzibÄ… w Warszawie przy ul. Bonifraterskiej 17 ("Broker"), Å‚Ä…cznie speÅ‚niajÄ…cych kryterium umowy znaczÄ…cej. SpóÅ‚ka szacuje, iż ogólna wartość tychże umów przekroczy 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Kino Polska TV S.A., tj. kwotÄ™ ok. 4 mln zÅ‚.
DziaÅ‚ania te, zwiÄ…zane sÄ… ze zbliżajÄ…cym siÄ™ koÅ„cem okresu obowiÄ…zywania umowy (wygasa z dniem 31.12.2011 r.) zawartej pomiÄ™dzy SpóÅ‚kÄ… a Brokerem 02.01.2009 r., przedmiotem której jest Å›wiadczenie usÅ‚ug reklamowych zarówno na rzecz programu telewizyjnego Kino Polska, jak i FilmBox – umowa ta, zostaÅ‚a opisana w Prospekcie Emisyjnym SpóÅ‚ki zatwierdzonym przez KomisjÄ™ Nadzoru Finansowego w dn. 25 lutego 2011 r.
Wobec powyższego, a także w wyniku podjÄ™tej przez ZarzÄ…d SpóÅ‚ki decyzji o rozpoczÄ™ciu (poczÄ…wszy od stycznia 2012 r.) sprzedaży czasu reklamowego na antenie kanaÅ‚u Kino Polska Muzyka, strony ustaliÅ‚y, iż zawarte zostanÄ… trzy umowy, obejmujÄ…ce swym zakresem usÅ‚ugi reklamowe odrÄ™bnie na każdy z programów produkowanych przez SpóÅ‚kÄ™ - Kino Polska, Kino Polska Muzyka i FilmBox. NajistotniejszÄ…, pod wzglÄ™dem wartoÅ›ci, jest umowa dotyczÄ…ca sprzedaży czasu reklamowego na kanale Kino Polska.
Zgodnie z zapisami wskazanych powyżej umów, SpóÅ‚ka wykonywaÅ‚a bÄ™dzie czynnoÅ›ci umożliwiajÄ…ce At Media sp. z o.o. nabywanie usÅ‚ug reklamowych (tj. emisji reklam oraz akcji specjalnych polegajÄ…cych na bezpoÅ›redniej lub poÅ›redniej promocji towarów i usÅ‚ug lub innych wartoÅ›ci) z prawem ich dalszego zbywania we wÅ‚asnym imieniu i na rzecz osób trzecich – do czego, na mocy niniejszych umów Broker siÄ™ zobowiÄ…zaÅ‚.
Kino Polska TV S.A. zobligowaÅ‚a siÄ™ także do nie zbywania usÅ‚ug reklamowych na rzecz innych podmiotów, za wyjÄ…tkiem: - Å›wiadczenia usÅ‚ug reklamowych na rzecz osób trzecich w drodze barteru, - Å›wiadczenia usÅ‚ug reklamowych na podstawie umów dotyczÄ…cych akcji specjalnych zawartych z podmiotami nie prowadzÄ…cymi bezpoÅ›redniej lub poÅ›redniej wspóÅ‚pracy z At Media sp. z o.o., - umów, których przedmiotem jest emisja filmów Telesprzedaży, - umów zawartych bezpoÅ›rednio przez SpóÅ‚kÄ™ z podmiotami, z którymi Broker prowadzi wspóÅ‚pracÄ™, jednakże mogÄ… one dotyczyć wyÅ‚Ä…cznie pasma reklamowego nie zarezerwowanego uprzednio przez At Media Sp. z o.o.
SpóÅ‚ka ma obowiÄ…zek zapewnienia i utrzymania do staÅ‚ej dyspozycji dla AT Media sp. z o.o. pasma reklamowego z prawem do wyÅ‚Ä…cznego korzystania, z wyÅ‚Ä…czeniem opisanych wyżej wyjÄ…tków.
Za treść reklam odpowiada At Media sp. z o.o. z tym zastrzeżeniem, że Kino Polska TV S.A. ma prawo odmówić nadania reklamy mogÄ…cej naruszyć obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa. Umowy precyzujÄ… ponadto zasady rezerwacji czasu antenowego, wspóÅ‚pracy podczas akcji specjalnych i wspóÅ‚pracy barterowej.
Z tytuÅ‚u zawartych umów wynagrodzenie na rzecz SpóÅ‚ki zostaÅ‚o ustalone jako okreÅ›lony procent przychodów netto z emisji reklam na danym programie. W chwili publikacji raportu nie jest możliwe dokÅ‚adne oszacowanie wartoÅ›ci umów, która jest uzależniona od wielu czynników, m.in. wskaźników GRP, CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Umowy zawarte zostaÅ‚y na czas okreÅ›lony od dnia 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. W przypadku rażącego naruszenia danej umowy każda ze stron może jÄ… rozwiÄ…zać z zachowaniem 3-miesiÄ™cznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiÄ…ca. Umowy przewidujÄ… możliwość ich automatycznego przedÅ‚użenia, na kolejny 3-letni okres. Umowy nie zawierajÄ… postanowieÅ„ odbiegajÄ…cych od warunków powszechnie stosowanych dla tego rodzaju umów, a także nie przewidujÄ… kar umownych.
Podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt. 3 oraz §9 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. Nr184, poz. 1539, z późn. zm.).
| |
|