pieniadz.pl

Kino Polska TV SA
Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

18-12-2013


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 63 / 2013
Data sporzÄ…dzenia: 2013-12-18
Skrócona nazwa emitenta
Kino Polska TV S.A.
Temat
Zawarcie umów o wspóÅ‚pracy z Polsat Media Biuro Reklamy spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… sp. k.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("SpóÅ‚ka", "Emitent") 3 grudnia 2013 r. ZarzÄ…d Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczÄ…cych umów o wspóÅ‚pracy z Polsat Media Biuro Reklamy spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… sp. k. ("Polsat Media"), dotyczÄ…cych pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci reklam dla kanaÅ‚ów z portfolio Grupy KapitaÅ‚owej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV.

Najważniejsze kwestie odnoÅ›nie zawartych umów przedstawione zostaÅ‚y poniżej.1) Umowa pomiÄ™dzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:

Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media Å›wiadczyÅ‚ bÄ™dzie dla SpóÅ‚ki na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci usÅ‚ugi pozyskiwania reklam dla kanaÅ‚u FilmBox.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚u FilmBox;
c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.

Wynagrodzenie SpóÅ‚ki z tytuÅ‚u niniejszej umowy stanowiÄ… wpÅ‚ywy z reklam pomniejszone o ustalonÄ… na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta. 2) Umowa pomiÄ™dzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:

Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media Å›wiadczyÅ‚ bÄ™dzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci usÅ‚ugi pozyskiwania reklam dla kanaÅ‚ów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚ów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;
c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.

Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta. 3) Umowa pomiÄ™dzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:

Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚u Stopklatka TV;
c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.

Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta.
Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r.

Podstawa prawna:
§ 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.).

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm