| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 63 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-12-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| Kino Polska TV S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umów o wspóÅ‚pracy z Polsat Media Biuro Reklamy spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… sp. k. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("SpóÅ‚ka", "Emitent") 3 grudnia 2013 r. ZarzÄ…d Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczÄ…cych umów o wspóÅ‚pracy z Polsat Media Biuro Reklamy spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… sp. k. ("Polsat Media"), dotyczÄ…cych pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci reklam dla kanaÅ‚ów z portfolio Grupy KapitaÅ‚owej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV.
Najważniejsze kwestie odnoÅ›nie zawartych umów przedstawione zostaÅ‚y poniżej.1) Umowa pomiÄ™dzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:
Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media Å›wiadczyÅ‚ bÄ™dzie dla SpóÅ‚ki na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci usÅ‚ugi pozyskiwania reklam dla kanaÅ‚u FilmBox.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci nie bÄ™dzie uważane pozyskiwanie reklam bezpoÅ›rednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚u FilmBox; c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.
Wynagrodzenie SpóÅ‚ki z tytuÅ‚u niniejszej umowy stanowiÄ… wpÅ‚ywy z reklam pomniejszone o ustalonÄ… na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta. 2) Umowa pomiÄ™dzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:
Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media Å›wiadczyÅ‚ bÄ™dzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci usÅ‚ugi pozyskiwania reklam dla kanaÅ‚ów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci nie bÄ™dzie uważane pozyskiwanie reklam bezpoÅ›rednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚ów Kino Polska i Kino Polska Muzyka; c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.
Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta. 3) Umowa pomiÄ™dzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:
Okres obowiÄ…zywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyÅ‚Ä…cznoÅ›ci nie bÄ™dzie uważane pozyskiwanie reklam bezpoÅ›rednio przez Stopklatka S.A. w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których Å›wiadczeniem wzajemnym bÄ™dÄ… usÅ‚ugi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokoÅ›ci do 5% czasu reklamowego w danym miesiÄ…cu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których Å›wiadczenie wzajemne polegać bÄ™dzie na rozprowadzaniu kanaÅ‚u Stopklatka TV; c. umów dotyczÄ…cych telesprzedaży.
Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpÅ‚ywów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowieÅ„ dotyczÄ…cych warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartoÅ›ci umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to fakt, że jej Å‚Ä…czna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiÄ…zywania może przekroczyć kwotÄ™ 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta. KanaÅ‚ Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r.
Podstawa prawna: § 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.).
| |
|