| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 27 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-11-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| HOOP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Korekta raportu okresowego | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd HOOP S.A. informuje, iż w raporcie okresowym za III kwartał 2006 r., opublikowanym w dniu 14 listopada 2006 r., w pkt. 4 komentarza dotyczącym istotnych dokonań Grupy Kapitałowej HOOP S.A. błędnie została podana zmiana sprzedaży na bazie rok do roku w rozbiciu na poszczególne grupy wyrobów.
Podano:
"W rozbiciu na poszczególne grupy wyrobów zmiana sprzedaży za III kwartał 2006 roku w ujęciu wartościowym na bazie rok do roku kształtowały się w sposób następujący: w kategorii napojów gazowanych nastąpił wzrost o 30,7%, w kategorii napojów niegazowanych nastąpił wzrost o 60,5%, a w segmencie wody zanotowano wzrost o 22,2%.
Powinno być:
"W rozbiciu na poszczególne grupy wyrobów zmiana sprzedaży za III kwartał 2006 roku w ujęciu wartościowym na bazie rok do roku kształtowały się w sposób następujący: w kategorii napojów gazowanych nastąpił wzrost o 22%, w kategorii napojów niegazowanych nastąpił wzrost o 5%, a w segmencie wody zanotowano wzrost o 119%.
W ramach dodatkowego komentarza do przedstawionych danych pragniemy zwrócić uwagę na gwałtowny wzrost sprzedaży wyrobów HOOP w segmencie wody. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w ciągu 12 miesięcy jest ewenementem na tak konkurencyjnym rynku.
Sukces ten udało się osiągnąć dzięki odświeżeniu marki Arctic , rozszerzeniu jej o wody smakowe oraz wsparciu tych działań intensywnymi kampaniami promocyjnymi. Pozwoliło to na osiągnięcie w III kwartale 2006 udziałów ilościowych na poziomie 3,57% oraz udziałów wartościowych na poziomie 4,74% na rynku wód mineralnych, co oznacza niemal podwojenie wartości udziałów z I połowy 2006 roku wynoszących odpowiednio 1,82% (udziały ilościowe) oraz 2,42% (udziały wartościowe).
| |
|