pieniadz.pl

Kogeneracja SA
Wybór członka Rady Nadzorczej z ramienia pracowników

21-06-2011


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 17 / 2011
Data sporzÄ…dzenia: 2011-06-21
Skrócona nazwa emitenta
KOGENERA
Temat
Wybór czÅ‚onka Rady Nadzorczej z ramienia pracowników
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
ZarzÄ…d Emitenta informuje, iż w wyniku przeprowadzonych wyborów uzupeÅ‚niajÄ…cych do Rady Nadzorczej KOGENERACJI S.A., po zÅ‚ożeniu rezygnacji przez Pana Henryka Zajasa (Raport Bieżący 6/2011), Komisja Wyborcza podaÅ‚a do wiadomoÅ›ci w dniu 21 czerwca 2011 r., iż na przedstawiciela pracowników do Rady Nadzorczej KOGENERACJI S.A. zostaÅ‚ wybrany Pan Zbigniew Szymanek.

Pan Zbigniew Szymanek
Lat 53, wykształcenie wyższe, Politechnika Wrocławska, Wydział Elektryczny.
W KOGENERACJI S.A. (EC Czechnica) zatrudniony od 1985 r. na następujących stanowiskach:
• od 1985 r. do 1987 r. - Mistrz ds. pomiarów i zabezpieczeÅ„,
• od 1987 r. do 2002 r. - Dyżurny Inżynier Ruchu,
• od 2002 r. do 2006 r. - Kierownik WydziaÅ‚u Produkcyjnego,
• od 2006 r. do 2007 r. - Starszy Specjalista ds. Systemu ZarzÄ…dzania BHP,
• od 2007 r. do dzisiaj - Kierownik WydziaÅ‚u Produkcyjnego.

Pan Zbigniew Szymanek:
- nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej w stosunku do KOGENERACJI S.A.
- nie uczestniczy w spóÅ‚kach konkurencyjnych jako wspólnik spóÅ‚ek cywilnych, spóÅ‚ek osobowych lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej, ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu,
- nie figuruje w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

PowoÅ‚anie czÅ‚onka Rady Nadzorczej wybranego przez pracowników wymaga podjÄ™cia wÅ‚aÅ›ciwych uchwaÅ‚ przez Walne Zgromadzenie KOGENERACJI S.A. w dniu 30 czerwca 2011 r.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm