pieniadz.pl

Krakchemia SA
POWOŁANIE CZŁONKA RADY NADZORCZEJ

04-03-2009


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 10 / 2009
Data sporządzenia: 2009-03-04
Skrócona nazwa emitenta
KRAKCHEMIA S.A.
Temat
POWOŁANIE CZŁONKA RADY NADZORCZEJ
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd KRAKCHEMIA S.A. informuje, że uchwałą Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia nr 8/03/2009 z dnia 3.03.2009 r. Pani Ilona Malik została powołana na członka Rady Nadzorczej KRAKCHEMIA S.A.

Pani Ilona Malik, ur. w 1976 r., posiada wykształcenie wyższe prawnicze.
Jest aplikantem III roku aplikacji radcowskiej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. W latach 2002-2008 ukończyła szereg kursów w zakresie audytu i nadzoru przedsiębiorstw, w tym egzamin dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa. W latach 2000-2008 zatrudniona w komórkach organizacyjno-prawnych szeregu organów samorządowych.
Uczestniczyła w pracach związanych z prywatyzacją spółek krajowych. W latach 2006-2008 członek Rad Nadzorczych spółek Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A. oraz TBS Mokotów Sp. z o.o. Od grudnia 2008 roku, Dyrektor Biura Prywatyzacji w Spółce Nafta Polska S.A.

Wykonywana przez Panią Malik działalność nie stanowi działalności konkurencyjnej w stosunku do prowadzonej przez KRAKCHEMIA S.A.

Pani Ilona Malik nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.

Podstawa prawna § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.10.2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm