| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 35 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-08-23 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| LSI SOFTWARE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| LSI Software S.A. wygrało przetarg na wdrożenie systemu ESOK we Wrocławskim Parku Wodnym | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d LSI Software S.A. informuje, w dniu dzisiejszym wpÅ‚ynęła podpisana umowa z WrocÅ‚awskim Parkiem Wodnym S.A. z siedzibÄ… we WrocÅ‚awiu z dnia 09 sierpnia 2011 roku na dostawÄ™ oraz wdrożenie elektronicznego systemu obsÅ‚ugi klientów wraz z obsÅ‚ugÄ… pÅ‚atnoÅ›ci mobilnych.
CaÅ‚ość inwestycji realizowanej dla WrocÅ‚awskiego Parku Wodnego obejmuje wdrożenie systemu elektronicznego systemu obsÅ‚ugi klienta (ESOK), systemu AMPS oraz instalacji urzÄ…dzeÅ„ wspóÅ‚pracujÄ…cych z tym systemem. Specjalnie opracowane oprogramowanie ma znacznie usprawnić oraz znacznie przyÅ›pieszyć obsÅ‚ugÄ™ klientów WrocÅ‚awskiego Parku Wodnego. Wartość inwestycji wynosi ponad 900 tysiÄ™cy PLN a termin zakoÅ„czenia realizacji przewidziany jest na poczÄ…tku roku 2012. Umowa zawiera standardowe zapisy dla tego typu umów.
Umowa znaczÄ…ca z punktu widzenia SpóÅ‚ki.
DziÄ™ki dostarczonym przez LSI Software SA elektronicznym systemom obsÅ‚ugi klienta WrocÅ‚awski Park Wodny stanie siÄ™ jednym z najnowoczeÅ›niejszych obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce.
LSI Software S.A. wraz ze spólkami zależnymi specjalizuje siÄ™ w produkcji systemów do zarzÄ…dzania sieciami handlowymi, obiektami gastronomicznymi, hotelowymi, sportowymi i SPA. W jej portfolio znajduje siÄ™ blisko 10 tysiÄ™cy placówek handlowo - usÅ‚ugowych, gastronomicznych, sportowych i hotelarskich. | |
|