| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 4 | / | 2012 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2012-01-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MAKARONY POLSKIE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja dotyczÄ…ca szacunków w zakresie poziomu realizacji warunku sprzedażowego wpisanego w znaczÄ…cÄ… umowÄ™ zawartÄ… ze spóÅ‚kÄ… Gardenau Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Makarony Polskie S.A., w nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 10/2011 z dnia 26 lutego 2011 roku oraz raportu bieżącego nr 32/2011 z dnia 29 czerwca 2011 roku, informuje że zgodnie z szacunkami SpóÅ‚ki nie zostaÅ‚ speÅ‚niony warunek dotyczÄ…cy wypÅ‚aty dodatkowego wynagrodzenia spóÅ‚ce Gardenau Sp. z o.o.
Zgodnie z zapisami umowy zawartej z Gardenau Sp. z o.o. sprzedajÄ…cemu przysÅ‚ugiwaÅ‚o dodatkowe wynagrodzenie w wysokoÅ›ci 1 mln zÅ‚ uzależnione od osiÄ…gniÄ™cia przez Makarony Polskie SA, w okresie do koÅ„ca 2011 roku, sprzedaży produktów pod markÄ… Tenczynek w wysokoÅ›ci co najmniej 9,3 mln zÅ‚.
Szacowana wartość sprzedaży marki Tenczynek w tym okresie wyniosła 3,5 mln zł.
Poziom realizacji sprzedaży marki Tenczynek jest zbliżony do przyjÄ™tych przez SpóÅ‚kÄ™ zaÅ‚ożeÅ„, opartych na koniecznoÅ›ci odbudowywania dystrybucji tej marki oraz koniecznoÅ›ci systematycznej rozbudowy jej oferty indeksowej o produkty sezonowe (peÅ‚na oferta produktowa marki Tenczynek zostaÅ‚a wprowadzona do sprzedaży w październiku 2011 roku).
SpóÅ‚ka przypomina, że peÅ‚na informacja o wielkoÅ›ci sprzedaży i wynikach finansowych osiÄ…gniÄ™tych w perspektywie IV kwartaÅ‚u 2011 roku zaprezentowana zostanie w skonsolidowanym raporcie okresowym obejmujÄ…cym ten okres. | |
|