pieniadz.pl

MCI Management SA
MCI Management SA inwestuje w Intymna.pl Sp. z o.o.

11-10-2007


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 72 / 2007
Data sporzÄ…dzenia: 2007-10-11
Skrócona nazwa emitenta
MCI
Temat
MCI Management SA inwestuje w Intymna.pl Sp. z o.o.
Podstawa prawna
Inne uregulowania
Treść raportu:
ZarzÄ…d MCI Management SA informuje, że w dniu 10 października 2007 r. SpóÅ‚ka objęła 493 udziaÅ‚y o wartoÅ›ci nominalnej 50,00 zÅ‚ w Intymna.pl Sp. z o.o. Za objÄ™te udziaÅ‚y MCI zapÅ‚aci gotówkÄ… w najbliższych dniach 700.010,70 zÅ‚ tj. po 1.419,90 zÅ‚ za jeden udziaÅ‚. Zakupione udziaÅ‚y stanowiÄ… 33% w kapitale zakÅ‚adowym spóÅ‚ki intymna.pl Sp. z o.o. Podpisana umowa inwestycyjna zakÅ‚ada, iż po wykonaniu okreÅ›lonych parametrów budżetowych w latach 2008-2010 r. MCI bÄ™dzie posiadaÅ‚a opcje doinwestowania i zwiÄ™kszenie ekspozycji kapitaÅ‚owej od 49% do 64%, opcje doinwestowania bÄ™dÄ… realizowane w oparciu o wycenÄ™ aktualnych wyników finansowych spóÅ‚ki. Warunki umowy inwestycyjnej przewidujÄ… preferencyjne warunki wyjÅ›cia z inwestycji dla MCI Management SA.

Intymna.pl jest najstarszym i najwiÄ™kszym sklepem sprzedajÄ…cym bieliznÄ™ w polskim Internecie. Do lipca 2007 roku intymna.pl dziaÅ‚aÅ‚a w formie SpóÅ‚ki Cywilnej. W ciÄ…gu 5 lat istnienia sklep osiÄ…gnÄ…Å‚ pozycjÄ™ lidera w swoim segmencie. Bielizna jest najszybciej rosnÄ…cym i rozwijajÄ…cym siÄ™ segmentem odzieży, a udziaÅ‚ kanaÅ‚u online w jej sprzedaży silnie wzrasta. Sprzedaż intymna.pl kierowana jest do klientów detalicznych (e-commerce B2C), obroty spóÅ‚ki za 2006 rok przekroczyÅ‚y 2 mln zÅ‚. Intymna.pl planuje osiÄ…gniÄ™cie w 2007 roku co najmniej 100% dynamiki wzrostu. SpóÅ‚ka ma prawie 80 tysiÄ™cy zarejestrowanych klientów, którym oferuje ponad 50 marek bielizny z różnych puÅ‚apów cenowych zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Dodatkowo oferta wzbogacona jest o produkty komplementarne w postaci: biżuterii, perfum i kosmetyków.

Intymna.pl jest niekwestionowanym liderem rynku bielizny online. Oferuje najnowsze kolekcje, także limitowane, oraz modele i marki najchÄ™tniej kupowane przez klientów. ZostaÅ‚a uznana za sklep nr 1 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money.pl oraz w Rankingu "Najlepsze Sklepy Internetowe Magazynu Internet 2006" w kategorii odzieżowej.

Pod adresem www.intymna.pl znaleźć można okoÅ‚o 2 tys. towarów z bieżących kolekcji mody bieliźnianej. Zainteresowanie klientów serwisem intymna.pl stale wzrasta, obecnie Å›rednia ilość odwiedzin strony to 1 mln miesiÄ™cznie i realizuje do 5000 zamówieÅ„ każdego miesiÄ…ca. Klienci pochodzÄ… ze 140 krajów. SilnÄ… stronÄ… oferty jest bogaty asortyment, posiadanie marek bielizny na wyÅ‚Ä…czność oraz wysoka dostÄ™pność towaru, co zaowocowaÅ‚o zaufaniem tysiÄ™cy zadowolonych i lojalnych klientów.

Inwestycja w Intymna.pl idealnie wpasowuje siÄ™ w strategiÄ™ MCI Management SA dotyczÄ…cÄ… kontynuacji zaangażowania inwestycyjnego SpóÅ‚ki w sektorach Ecommerce B2C. Ecommerce B2C jest modelem biznesowym, w którym MCI posiada bardzo bogate doÅ›wiadczenie potwierdzone sukcesami w budowaniu niekwestionowanych liderów rynkowych, co przekÅ‚ada siÄ™ na istotna wartość dodanÄ… do inwestycji kapitaÅ‚owej MCI w Intymna.pl. Wydatki konsumentów na bieliznÄ™ w Polsce szacowane na ponad 4 mld zÅ‚ rocznie, kanaÅ‚ internetowy jako kanaÅ‚ sprzedaży w fazie silnego wzrostu oraz bardzo mocna pozycja konkurencyjna Intymna.pl na rynku – to wszystko daje solidne podstawy do zbudowania istotnej masy krytycznej biznesu oraz wartoÅ›ci.

Inwestycja ma charakter dÅ‚ugoterminowy. Nie wystÄ™pujÄ… powiÄ…zania, o których mowa w § 7 ust .6 RO. Zakupione aktywa stanowiÄ… ponad 20% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego Intymna.pl Sp. z o.o. i sÄ… traktowane jako aktywa o znacznej wartoÅ›ci.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm