| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 52 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-07-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MCI | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Fundusz MCI dokupuje udziały w Telecom Media Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d MCI Management SA informuje, że w dniu 26 lipca 2007 r. fundusz podpisaÅ‚ umowÄ™ kupna udziaÅ‚ów spóÅ‚ki Telecom Media Sp. z o.o. ("SpóÅ‚ka") od wiÄ™kszoÅ›ciowego udziaÅ‚owca SpóÅ‚ki, funduszu BBI Capital SA. W ramach umowy MCI Management SA nabyÅ‚a 104 udziaÅ‚y SpóÅ‚ki, w cenie 30.980,00 zÅ‚ za 1 udziaÅ‚, czyli za Å‚Ä…cznÄ… kwotÄ™ 3.221.980,00 zÅ‚. Nabyte udziaÅ‚y stanowiÄ… 14,99% w kapitale zakÅ‚adowym SpóÅ‚ki. Transakcja jest rezultatem zÅ‚ożenia na rÄ™ce BBI Capital SA oferty nabycia 100% udziaÅ‚ów w SpóÅ‚ce przez podmiot trzeci oraz uruchomionej w wyniku tej oferty procedury drag along, wynikajÄ…cej z umowy inwestycyjnej z dnia 18.10.2005r., o której MCI Management SA informowaÅ‚a w raporcie bieżącym nr 4/2006. W wyniku realizacji postanowieÅ„ tej umowy, co nastÄ…piÅ‚o w marcu 2006 roku, MCI Management SA objęła 25,07% w podwyższonym kapitale SpóÅ‚ki, inwestujÄ…c 3,2 mln zÅ‚. W wyniku przeprowadzonego w dniu wczorajszym wykupu oraz wczeÅ›niejszego zaangażowania, fundusz osiÄ…gnÄ…Å‚ 40,06% udziaÅ‚ w kapitale zakÅ‚adowym SpóÅ‚ki.
JednoczeÅ›nie ZarzÄ…d MCI Management SA informuje, że prowadzone sÄ… rozmowy z BBI Capital SA w celu realizacji dalszych zmian wÅ‚aÅ›cicielskich. W ich wyniku MCI Management SA może uzyskać wiÄ™kszoÅ›ciowy pakiet udziaÅ‚ów SpóÅ‚ki, natomiast BBI Capital SA pozostaÅ‚by udziaÅ‚owcem mniejszoÅ›ciowym.
Telecom Media jest jednym z wiodÄ…cych na polskim rynku dystrybutorem rozrywkowego kontentu mobilnego, w tym tapet, dzwonków oraz gier Java na telefony komórkowe. W chwili obecnej podstawowym kanaÅ‚em sprzedaży SpóÅ‚ki sÄ… caÅ‚ostronicowe ogÅ‚oszenia w czasopismach kolorowych, na których zamieszczone sÄ… informacje o produktach oraz indywidualne kody produktu. Zakup odbywa siÄ™ poprzez wysÅ‚anie odpowiedniego kodu poprzez Premium Rate SMS. SpóÅ‚ka prowadzi również sprzedaż przez Internet. SpóÅ‚ka, jako pierwsza w Polsce, rozpoczęła również projekt sprzedaży reklam w SMS, realizowany pod markÄ… Spotler. ZarzÄ…d SpóÅ‚ki spodziewa siÄ™, że Å›rednim terminie przychody z reklamy mobilnej stanÄ… siÄ™ istotnym źródÅ‚em jej przychodów.
| |
|