pieniadz.pl

Mediatel SA
Główne założenia strategii MediaTel SA na 2008 r.

16-10-2007


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 50 / 2007
Data sporzÄ…dzenia: 2007-10-16
Skrócona nazwa emitenta
MEDIATEL
Temat
GÅ‚ówne zaÅ‚ożenia strategii MediaTel SA na 2008 r.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Warszawa, 16 października 2007 r.
MEDIATEL SA
GÅ‚ówne zaÅ‚ożenia strategii MediaTel SA na 2008 r.
Raport bieżący nr 50/2007

ZarzÄ…d MediaTel SA ("SpóÅ‚ka") informuje, że w dniu 12 października 2007 roku przedstawiÅ‚ Radzie Nadzorczej gÅ‚ówne zaÅ‚ożenia strategii ZarzÄ…du SpóÅ‚ki w zakresie dziaÅ‚aÅ„ operacyjnych do koÅ„ca 2007 roku oraz na 2008 rok.
Zarząd zamierza skoncentrować swoje działania na:

1. Dalszym umacnianiu pozycji MediaTel SA na rynku usÅ‚ug telekomunikacyjnych dla maÅ‚ych firm, podmiotów korporacyjnych oraz dla osób fizycznych. W tym celu zostanÄ… uruchomione nowe kanaÅ‚y sprzedaży poÅ›redniej i bezpoÅ›redniej typu post i pre-paid wraz z wysokÄ… jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi posprzedażnej.
2. Na drodze wzrostu organicznego oraz ewentualnych fuzji i przejęć MediaTel zamierza intensyfikować swoje dotychczasowe dziaÅ‚ania w zakresie hurtowej sprzedaży usÅ‚ug telekomunikacyjnych z dużym naciskiem na poszerzenie wspóÅ‚pracy z operatorami zagranicznymi w celu zajÄ™cia czoÅ‚owej pozycji w tym segmencie rynku telekomunikacyjnego.
3. Planowane akwizycje dziÄ™ki naturalnej synergii na poziomie kosztów oraz operacyjnego zarzÄ…dzania przyniosÄ… znaczne polepszenie wyników finansowych na poziomie EBITDA i zysku netto.
4. Prezentowana strategia MediaTel zakÅ‚ada budowÄ™ infrastruktury telekomunikacyjnej Å›ciÅ›le skorelowanÄ… ze wzrostem przychodów, aby zachować na wÅ‚aÅ›ciwym poziomie operacyjne wskaźniki finansowe SpóÅ‚ki.
5. Jako jeden z pierwszych etapów rozbudowy swojego potencjaÅ‚u operacyjnego wskazana zostaÅ‚a budowa punktu dostÄ™powego (zakoÅ„czenia sieci) we Frankfurcie/M. Inwestycja ta, umożliwi poÅ‚Ä…czenie sieci MediaTela z czoÅ‚owymi Å›wiatowymi operatorami miÄ™dzynarodowymi.
6. W zakresie rozbudowy swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci detalicznej, jako cel nadrzÄ™dny MediaTel wskazuje uruchomienie dziaÅ‚alnoÅ›ci operacyjnej i sprzedaży usÅ‚ug telekomunikacyjnych na terenie caÅ‚ej Polski za pomocÄ… sieci partnerów.

Celem ZarzÄ…du w ramach przyjÄ™tej strategii na rok 2008 jest wzrost organiczny na poziomie przychodów do 65.000 tys. PLN i EBITDA 6.500 tys. PLN.
Na drodze planowanych fuzji i przejęć wartość ta ma wzrosnąć do 185.000 tys. PLN i EBITDA 26.250 tys. PLN.
Dodatkowo, w poÅ‚Ä…czeniu z implementacjÄ… nowych, planowanych usÅ‚ug, rok 2008 SpóÅ‚ka powinna zamknąć z przychodem 195.000 tys. PLN i EBITDA 28.750 tys. PLN.

(Zastrzeżenie: powyższe liczby nie stanowiÄ… prognozy wyników w rozumieniu RozporzÄ…dzenia z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych).

Przedstawione zaÅ‚ozenia zostaÅ‚y zaakceptowane przez RadÄ™ NadzorczÄ… SpóÅ‚ki.

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne.

Zbigniew Kazimierczak
Prezes ZarzÄ…du
MediaTel SA

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm