| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 24 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-06-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MEDIATEL | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Ocena sytuacji spółki w 2004 roku | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Regulamin urzędowego rynku giełdowego - inne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Warszawa, 6 czerwca 2005 r.
MEDIATEL SA
Ocena sytuacji spółki w 2004 roku
Raport bieżący nr 24/2005
Zarząd MediaTel SA informuje, że w dniu 6 czerwca 2005 roku Rada Nadzorcza dokonała oceny działalności Spółki za rok 2004 w oparciu o zasadę nr 18 ładu korporacyjnego, wynikającej z dokumentu "Dobre praktyki w spółkach publicznych" uchwalonych na podstawie § 27 Regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
Ocenę Rada Nadzorcza sformułowała na podstawie informacji co do spraw Spółki uzyskanych poprzez miesięczne raporty Zarządu oraz dyskusje prowadzone na posiedzeniach odbywanych z udziałem Zarządu, a także inne informacje uzyskiwane na bieżąco. Rada wzięła także pod uwagę ocenę sprawozdań finansowych za pierwsze półrocze i rok obrotowy 2004 dokonaną przez audytora Spółki.
Rada Nadzorcza pozytywnie ocenia kierunki rozwoju Spółki ustalone przez Zarząd. Głównym zamierzeniem MediaTel SA jest umacnianie pozycji na dotychczasowych rynkach działalności tak, aby Spółka była mocnym i niezależnym dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych na obszarze swojego działania, skierowanych w pierwszej kolejności do małych i średnich przedsiębiorstw oraz wybranych odbiorców indywidualnych. W roku obrotowym 2004 Spółka z pełną konsekwencją realizowała strategię rozwoju.
Spółka w sposób znaczący wpisała się także w proces liberalizacji rynku dla firm telekomunikacyjnych działających w zakresie telefonii stacjonarnej, Internetu i transmisji danych.
Spółka ma możliwość odzyskania dynamiki wzrostu przychodów oraz efektywności działania zważywszy na podejmowane przez Zarząd działania, które koncentrują się na: - usługach świadczonych w oparciu o prefiks i preselekcję, - budowie świadomości marki, - świadczeniu usług z wykorzystaniem własnej sieci radiowej w paśmie 28 GHz w Warszawie. - świadczeniu usług na bardziej rentownych rynkach. Dla Spółki takim rynkiem jest rynek krajowy w związku z czym Spółka dokonała zmian w strukturze ruchu hurtowego zwiększając udział terminowania ruchu krajowego kosztem odbiorców zagranicznych.
Podstawa prawna: Regulamin urzędowego rynku giełdowego – inne.
Wojciech Gawęda EUR ING
Prezes Zarządu
MediaTel SA
| |
|