pieniadz.pl

Mediatel SA
Zmiana celów emisji.

22-03-2005


KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 20 / 2005
Data sporządzenia: 2005-03-22
Skrócona nazwa emitenta
MEDIATEL
Temat
Zmiana celów emisji.
Podstawa prawna
Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - raporty poufne
Treść raportu:
Warszawa, 22 marca 2005 r.

MEDIATEL S.A.
Zmiana celów emisji
Raport bieżący nr 20/2005

Zarząd MEDIATEL SA. (dawniej SM-MEDIA S.A.) ("Spółka") wskutek szybko zachodzących zmian na rynku telekomunikacyjnym i dbając o jak najbardziej optymalne zwiększanie wartości akcji Spółki w średnim i długim terminie, zweryfikował dotychczasowe cele emisji akcji serii E. W szczególności, wpływ na taką decyzję Zarządu miały następujące czynniki:

1. Zarząd MEDIATEL S.A. prowadzi rozmowy z podmiotami, które to rozmowy mogą w perspektywie najbliższych miesięcy skutkować wzięciem udziału przez Spółkę w konsolidacji na rynku operatorów telekomunikacyjnych, przy czym na obecnym etapie w tych procesach Spółka może być zarówno podmiotem przejmującym jak i przejmowanym;

2. Uruchomienie usług NDS w listopadzie 2004 r. (RB 64/2004), umowa z Energis Polska, która stworzyła dla Spółki nowe możliwości działania bez konieczności ponoszenia nakładów inwestycyjnych przewidzianych w prospekcie emisyjnym (RB 70/2005) oraz wprowadzenie do oferty Spółki połączeń lokalnych począwszy od dnia 7 marca 2005 r. (RB 12/2005).

Zarząd MEDIATEL S.A. podjął w dniu 21 marca 2005 r. uchwałę w sprawie zmiany celów emisji akcji serii E w następujący sposób:

L.P.
OPIS CELU EMISJI AKCJI SERII E KWOTA (TYS. ZŁ) STOPIEŃ
REALIZACJI

1.Rozbudowa infrastruktury na potrzeby ringu światłowodowego w Warszawie
200
Zrealizowano w 50%
2.Rozbudowa infrastruktury w związku zakupem sieci szkieletowej od Energis Polska
200
Zrealizowano w 80%
3.Rozbudowa infrastruktury centrali HOST, macierze dyskowe, automatyczny back-up, podniesienie wydajności również dla usług połączeń lokalnych
2.000
Zrealizowano w 30%
4.Rozbudowa infrastruktury radiowej w Warszawie
800
Zrealizowano w 80%
5.Uruchomienie usług NDS w warszawskim obszarze tranzytowania, w tym kampania reklamowa MEDIATEL prefiks 1031 "Nie daj się doić"
1.150
Kampania trwa w okresie
03-04/2005r.
6.Uruchomienie dostępu do usług pre-paid na obszarze całej Polski, w tym planowane wydatki reklamowe
1.800
Planowane
7.Zakup i wdrożenie oprogramowania CRM, modułu sprzedaży oraz nowego systemu FK.
200
Wdrożenie zrealizowano w 60%
8.Jesienna część kampanii reklamowej MEDIATEL prefiks 1031 "Nie daj się doić"
900
Planowane
Razem: 7.250

Ponadto, Zarząd MEDIATEL SA postanowił zwrócić się do najbliższego Walnego Zgromadzenia Spółki o przedłużenie terminu upoważnienia do nabycia akcji własnych Spółki do dnia 30 listopada 2005 r. (Uchwała Nr 1 NWZA Spółki z 11 lutego 2005r. - RB 8/2005). Do czasu zakończenie rozmów nt. konsolidacji rynku, o których mowa w pkt. 1 niniejszego raportu, Zarząd zamierza powstrzymać się od nabywania przez Spółkę akcji własnych w celu umorzenia.

Zarząd wyraża przekonanie, że strategia Spółki polegająca na oferowaniu zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz wybranych odbiorców indywidualnych wsparta realizacją w/w celów emisji będzie skutkować zwiększeniem liczby klientów i przychodów z ich ruchu, czyli parametrów tworzących wartość firmy telekomunikacyjnej w średnim i długim okresie. Daje się zauważyć, że prowadzona obecnie wizerunkowi kampania reklamowa pod nazwą "Nie daj się doić" przyczynia się do wzrostu świadomości marki MediaTel na rynku telekomunikacyjnym i dobrze rokuje na przyszłość.

Zarząd MEDIATEL S.A. nie wyklucza, że w/w cele emisji mogą ulec zmianom, w szczególności w wyniku rezultatu rozmów nt. konsolidacji rynku telekomunikacyjnego.

Informacja o ewentualnej zmianie celów emisji zostanie podana do publicznej wiadomości w formie Raportu Bieżącego.

Podstawa prawna: §Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi.

Wojciech Gawęda EUR ING

Prezes Zarządu
MEDIATEL SA


Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm