| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 12 | / | 2005 |
| | |
| Data sporządzenia: | 2005-03-01 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MEDIATEL | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nowa usługa połączeń lokalnych w ofercie Spółki | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - zdarzenia wpływające na cenę lub wartość papieru
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Warszawa, 1 marca 2005 r.
MEDIATEL SA
Nowa usługa połączeń lokalnych w ofercie Spółki
Raport bieżący nr 12/2005
Zarząd MEDIATEL SA ("Spółka") informuje, że w dniu 28 lutego 2005 r. został podpisany Aneks nr 2 do Umowy o Połączeniu Sieci ("Umowa") z dnia 30.08.2004 r. zawartej pomiędzy Spółką a Telekomunikacją Polską S.A. (RB 64/2004). Umowa dotyczyła świadczenia przez MEDIATEL SA na rzecz abonentów TP S.A. podstawowych usług telefonicznych w połączeniach: międzynarodowych i do sieci ruchomych o schemacie wybierania numeru zawierającym wskaźnik NDS=1031. W związku z podpisaniem tego Aneksu, Zarząd MEDIATEL wystąpił w dniu dzisiejszym do Prezesa URTiP z wnioskiem o wycofanie wniosku, znak 307/11/2004 z dnia 26 listopada 2004r., o zmianę decyzji Prezesa URTiP z dnia 8 grudnia 2003 r., znak nr DRT-WWM-34/2003 o połączeniu sieci TP S.A. i MEDIATEL (dawniej SM Media S.A.).
Aneks do Umowy daje Spółce możliwość świadczenia usług połączeń lokalnych dla abonentów TP S.A. w warszawskiej strefie numeracyjnej poczynając od 7 marca 2005 r.
Podpisana Umowa wraz z Aneksem oraz obowiązującą decyzją Prezesa URTiP z dnia 8 grudnia 2003 r. umożliwiają MEDIATEL SA świadczenie pełnej gamy usług na bazie własnego prefiksu 1031, w tym połączeń międzynarodowych (ILD), międzystrefowych (DLD), do sieci komórkowych (F2M) oraz lokalnych (LCCS), w tym także przy dokonaniu przez abonentów stałej preselekcji.
W sieci MEDIATEL, koszt jednego 3-minutowego impulsu w rozmowach lokalnych wynosić będzie 0,23 zł bez VAT – jest to o 20% taniej niż w Planie Standardowym TP (0,29 gr plus VAT).
Misją MEDIATEL jest świadczenie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych po konkurencyjnych cenach. Informuje o tym rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa (RB 7/2005), która swoim zasięgiem obejmuje warszawski obszar tranzytowy. Celem kampanii jest przede wszystkim budowa świadomości marki MEDIATEL.
Podstawa prawna: Art. 81 ust.1 pkt.2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi.
Wojciech Gawęda EUR ING
Prezes Zarządu
MEDIATEL SA
| |
|