| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2005 |
| | |
| Data sporządzenia: | 2005-02-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SMMEDIA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Kampania reklamowa usługi MEDIATEL | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - zdarzenia wpływające na cenę lub wartość papieru
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Warszawa, 09 lutego 2005 r.
SM-MEDIA S.A.
Kampania reklamowa usługi MEDIATEL
Raport bieżący nr 7/2005
Zarząd SM-MEDIA S.A. informuje, iż na pierwsze dni marca tego roku zaplanowane jest rozpoczęcie kampanii reklamowej mającej na celu zbudowanie większej świadomości marki MEDIATEL – usługi telekomunikacyjnej świadczonej w oparciu o prefiks 1031. Założeniem kampanii jest przekazanie potencjalnym klientom firmy – wyraźnego i jasno sformułowanego komunikatu, iż możliwe jest świadczenie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych za niższą cenę. W swoich założeniach kampania opiera się na śmiałej i niekonwencjonalnej formie przekazu wyróżniającej się zdecydowanie na tle innych. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie obejmować działania z obszaru ATL i BTL.
Swoim zasięgiem kampania obejmie warszawski obszar tranzytowy, czyli prawie całe województwo mazowieckie koncentrując się na Warszawie i potrwa do końca kwietnia.
Kreację oraz całą koncepcję kampanii opracowała agencja Capitol. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialna jest agencja PRO Media House.
Spółka, po zatwierdzeniu przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 11.02.2005 r. zmian Statutu, zmieni nazwę firmy na identycznie brzmiącą jak reklamowana marka – MEDIATEL – pozwoli to na zoptymalizowananie wszystkich działań Spółki ukierunkowanych na promocję marki MEDIATEL, co ograniczy ponoszone wydatki na reklamę i zwiększy jej skuteczność.
Podstawa prawna: Art. 81 ust.1 pkt.2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi.
Wojciech Gawęda EUR ING
Prezes Zarządu
SM-MEDIA S.A.
| |
|