pieniadz.pl

Mennica Polska SA
Zawarcie znaczÄ…cej umowy

20-09-2013


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 28 / 2013
Data sporzÄ…dzenia: 2013-09-20
Skrócona nazwa emitenta
MENNICA
Temat
Zawarcie znaczÄ…cej umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
ZarzÄ…d Mennicy Polskiej S.A. informuje, że w dniu 20 wrzeÅ›nia 2013 roku w wyniku przeprowadzenia przez GminÄ™ WrocÅ‚aw postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego zawarta zostaÅ‚a umowa pomiÄ™dzy GminÄ… WrocÅ‚aw (ZamawiajÄ…cy) a MennicÄ… PolskÄ… S.A. (Wykonawca), na podstawie której Mennica Polska S.A. Å›wiadczyć bÄ™dzie na rzecz Gminy WrocÅ‚aw usÅ‚ugi dystrybucji biletów komunikacji miejskiej w formie elektronicznej kodowanych na WrocÅ‚awskiej Karcie Miejskiej (WKM), biletów w formie tradycyjnej, biletów telefonicznych i biletów kolejki linowej Umowa zawarta zostaÅ‚a na okres 48 miesiÄ™cy liczony od dnia 2 grudnia 2013 r. do dnia 1 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania wartoÅ›ci umowy bez prawa wypowiedzenia jej przez którÄ…kolwiek ze Stron. W przypadku zmiany cen biletów okreÅ›lonych w zaÅ‚Ä…czniku do umowy lub innych decyzji ZamawiajÄ…cego wpÅ‚ywajÄ…cych na pomniejszenie o 30% rocznej należnoÅ›ci Wykonawcy z tytuÅ‚u wykonania umowy, Wykonawca po zakoÅ„czeniu roku, w którym powyższa sytuacja miaÅ‚a miejsce, może odstÄ…pić od umowy, po uprzedzeniu oraz za wezwaniem ZamawiajÄ…cego do zmiany warunków wykonywania umowy. Uzgodnienia Stron w tym zakresie nie mogÄ… przekroczyć 180 dni roboczych.
Szacowana wartość umowy liczona jako wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy wynosi 58 536 585,37 zł netto za cały okres trwania umowy.

Zgodnie z postanowieniami umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego kary umowne w następujących przypadkach:
I. zwÅ‚oki w zakresie rozpoczÄ™cia kodowania i Å›wiadczenia usÅ‚ugi dystrybucji biletów przy użyciu 13 nowych terminali samoobsÅ‚ugowych lub przy użyciu terminali mobilnych zgodnie z zasadami i z terminami okreÅ›lonymi w umowie- w wysokoÅ›ci 500 zÅ‚ za każdy dzieÅ„ nie dziaÅ‚ania terminala liczony dla każdego niedziaÅ‚ajÄ…cego terminala oddzielnie,
II. z tytułu:
a) nie funkcjonowania każdego z Biura Obsługi Klienta - w wysokości 1 500 zł za każdy dzień, liczony dla każdego niedziałającego Biura Obsługi Klienta oddzielnie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy lub innych ustalonych przez Strony oraz sytuacji niezależnych od Wykonawcy,
b) nie funkcjonowania każdego Punktu Obsługi Klienta - w wysokości 500 zł za każdy miesiąc nie funkcjonowania tj. 30 następujących po sobie dni, liczonych dla każdego Punktu Obsługi Klienta oddzielnie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy lub innych ustalonych przez Strony oraz sytuacji niezależnych od Wykonawcy,
c) niesprawnego terminala samoobsÅ‚ugowego lub mobilnego - w wysokoÅ›ci 100 zÅ‚ za każdy stwierdzony przypadek. Za niesprawny terminal Strony umowy rozumiejÄ… urzÄ…dzenie, które z powodu bÅ‚Ä™du, awarii, zaniechania przez WykonawcÄ™ wyposażenia go w materiaÅ‚y eksploatacyjne lub wykonania innych obowiÄ…zków okreÅ›lonych umowÄ… niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania terminala, uniemożliwia nabycie Biletu przez 48h za gotówkÄ™ lub przy użyciu karty pÅ‚atniczej od momentu uzyskania przez WykonawcÄ™ informacji o niesprawnoÅ›ci terminala i nie zostanie usuniÄ™ta przyczyna awarii, z wyÅ‚Ä…czeniem aktów wandalizmu oraz zdarzeÅ„ niezależnych od Wykonawcy leżących po stronie osób trzecich.
d) sporzÄ…dzenia raportu ze sprzedaży biletów lub zestawienia zawierajÄ…cego bÅ‚Ä™dy iloÅ›ciowe lub wartoÅ›ciowe lub asortymentowe – w wysokoÅ›ci 100 zÅ‚ za każdy stwierdzony bÅ‚Ä™dny raport lub zestawienie,
e) w przypadku stwierdzenia w wyniku kontroli, że przekazany ZamawiajÄ…cemu raport ze sprzedaży biletów jest niepeÅ‚ny - w wysokoÅ›ci 2 000 zÅ‚ za każdy stwierdzony taki przypadek,
f) nie dostarczenia w terminach, o których mowa w umowie raportów finansowych i reklamacyjnych w wersji papierowej oraz kopii faktur VAT wraz z zestawieniami – w wysokoÅ›ci 100 zÅ‚ za każdy stwierdzony taki przypadek,
g) nie wprowadzenia w systemie dystrybucji biletów w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ…cego zmiany typów, rodzajów lub cen biletów- w wysokoÅ›ci 10 000 zÅ‚ za każdy dzieÅ„ opóźnienia, chyba że nie wynika ono z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
h) naruszenia obowiÄ…zków zwiÄ…zanych z powierzeniem danych osobowych, których skutkiem bÄ™dzie utrata lub naruszenie integralnoÅ›ci przetwarzanych danych osobowych, lub też uzyskanie dostÄ™pu do przetwarzanych danych osobowych przez osoby trzecie – w wysokoÅ›ci 10 000 zÅ‚ za każde stwierdzone naruszenie,
i) nie zapewnienia Zamawiającemu dostępu do oprogramowania dystrybucyjnego - w wysokości 500 zł za uchybienie (za brak dostępu uznaje się przerwę w dostępie wynoszącą co najmniej 7 kolejnych dni),
j) zmiany lokalizacji terminali samoobsługowych, bez uzyskania akceptacji Zamawiającego - w wysokości 10 000 zł za każdy stwierdzony przypadek,
k) opóźnienia w przekazywaniu raportów o stanie i funkcjonowaniu terminali samoobsÅ‚ugowych oraz o wystÄ…pieniu awarii i bÅ‚Ä™dów w funkcjonowaniu Terminali samoobsÅ‚ugowych, mobilnych oraz obsÅ‚ugowych, wiÄ™kszego niż 3 dni robocze - w wysokoÅ›ci 500 zÅ‚ za każdy dzieÅ„ opóźnienia ponad ten okres.

Umowa przewiduje prawo dochodzenia odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego, jeżeli wartość powstaÅ‚ej szkody przekroczy wysokość kary umownej.

Kryterium uznania umowy za umowÄ™ znaczÄ…cÄ… - wartość umowy przekracza 10% wartoÅ›ci kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych SpóÅ‚ki.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm