| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 75 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-08-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MIDAS | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| CenterNet S.A. podpisał umowę z Żabka Polska S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Narodowy Fundusz Inwestycyjny Midas S.A. ("Fundusz") informuje, że w dniu dzisiejszym otrzymaÅ‚ od spóÅ‚ki CenterNet S.A., (podmiotu w 100% zależnego od Funduszu, zwanego dalej "CenterNet") zawiadomienie o zawarciu w dniu 10 sierpnia 2009 roku Umowy o elektronicznej sprzedaży kart w terminalach ("Umowa") z Å»abka Polska S.A. z siedzibÄ… w Poznaniu (wpisana do KRS pod nr 284671, zwana dalej "Å»abka").
Przedmiotem Umowy jest zakup przez Å»abkÄ™ od CenterNet kodów doÅ‚adowujÄ…cych umożliwiajÄ…cych korzystanie z usÅ‚ug telekomunikacyjnych pod markÄ… "wRodzinie", w celu ich elektronicznej dystrybucji w imieniu wÅ‚asnym i na wÅ‚asny rachunek za poÅ›rednictwem terminali obsÅ‚ugiwanych przez sieć sprzedaży Å»abka.
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony.
JednoczeÅ›nie ZarzÄ…d CenterNet przekazaÅ‚ informacjÄ™, iż Å»abka podpisaÅ‚a umowÄ™ z Bonum Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Warszawie (spóÅ‚ka dystrybucyjna wspóÅ‚pracujÄ…ca z CenterNet, dedykowana do sprzedaży produktów "wRodzinie", o czym Fundusz informowaÅ‚ w Raporcie bieżącym nr 51/2009 z dnia 23 czerwca 2009 roku), na mocy której w sieci Å»abka bÄ™dÄ… sprzedawane produkty (startery) marki "wRodzinie".
Å»abka Polska S.A., obecna na rynku od 2000 roku, jest firmÄ… o ogólnopolskim zasiÄ™gu, do której należy obecnie ponad 2000 sklepów.
Wysoka rozpoznawalność i popularność sieci Żabka oraz wielkość zajmowanego przez tę firmę rynku pozwala szacować, że wartość transakcji generowanych na podstawie opisanej Umowy może być istotna dla Funduszu.
Umowa jest elementem realizacji strategii rynkowej CenterNet polegającej na dostarczaniu sprofilowanych usług telekomunikacyjnych społecznościom, a co za tym idzie, ważnym krokiem w rozszerzeniu sprzedaży usług oznaczonych marką "wRodzinie".
Podstawa prawna: § 56 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych.
| |
|