| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 3 | / | 2012 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2012-01-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MIRACULUM S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie listu intencyjnego w sprawie poszerzenia portfolio marek SpóÅ‚ki. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Miraculum S.A. ("SpóÅ‚ka") informuje, że w dniu wczorajszym tj. 25 stycznia 2012 r. zostaÅ‚ podpisany list intencyjny z Panem Grzegorzem Kosylem prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod firmÄ… Multicolor Distribution.
Zgodnie z podpisanym listem intencyjnym, strony rozpoczęły ostateczne rozmowy majÄ…ce na celu doprowadzenie do poÅ‚Ä…czenia sprzedażowo-marketingowo-logistycznej SpóÅ‚ki Miraculum S.A. i części handlowej dziaÅ‚alnoÅ›ci prowadzonej przez Pana Grzegorza Kosyla pod firmÄ… Multicolor Distribution. Forma prawna osiÄ…gniÄ™cia wyżej opisanego celu zostanie ustalona w toku rozmów miÄ™dzy stronami.
Multicolor Distribution zajmuje siÄ™ marketingiem, sprzedażą i dystrybucjÄ… kosmetyków do makijażu pod markami Joko i Virtual, które sÄ… produkowane w Joko Cosmetics E i G. Kosyl Sp.j.
IntencjÄ… stron jest wypracowanie efektywnego modelu dystrybucji, zarzÄ…dzania markami oraz polityki sprzedażowej, który ma na celu zwiÄ™kszenie udziaÅ‚ów rynkowych wszystkich marek, które po dokonaniu transakcji wejdÄ… w skÅ‚ad grupy kapitaÅ‚owej Miraculum S.A. W tym celu strony rozpoczęły już kilka wspólnych biznesowych przedsiÄ™wzięć, tak aby jak najszybciej wykorzystać efekt synergii. Szczególnie istotnym dla projektu jest zintensyfikowanie sprzedaży przez dwa różne systemy dystrybucji, które strony planujÄ… zachować.
W perspektywie krótkoterminowej transakcja pozwoli na rozwój przedsiÄ™biorstw obu stron, Miraculum S.A. przez przyjÄ™tÄ… strategiÄ™ rozwoju w oparciu o nowe kategorie bez angażowania siÄ™ w procesy produkcyjne, a Pana Grzegorza Kosyla przez nowe inwestycje w technologie produkcji kosmetyków do makijażu, jakie posiada w spóÅ‚ce produkcyjnej.
W perspektywie dÅ‚ugoterminowej celem SpóÅ‚ki jest przede wszystkim wykorzystanie synergii potencjaÅ‚u sprzedażowego i marketingowego, który powstanie przez rozbudowÄ™ portfolio SpóÅ‚ki o kategorie, których do tej pory nie posiadaÅ‚a.
Zarząd Miraculum S.A. wyraża przekonanie, iż rozmowy z Panem Grzegorzem Kosylem uda się sfinalizować przed dniem 31.05.2012 r.
| |
|