| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 54 | / | 2012 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2012-08-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MIRACULUM S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognoza przychodów ze sprzedaży | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Miraculum S.A. ("SpóÅ‚ka") przekazuje do publicznej wiadomoÅ›ci prognozÄ™ przychodów ze sprzedaży oraz zysku ze sprzedaży na rok 2012.
Prognozowane wyniki:
Prognozowane przychody ze sprzedaży: 60.500 tys. zł. Dynamika sprzedaży na 2012 rok w stosunku do 2011 roku ma wynieść: 156%.
Prognozowany zysk ze sprzedaży w 2012 r. : 4.100 tys. zł zysku wobec -5.212 tys. zł straty w 2011 roku (wzrost rentowności sprzedaży z -13% na 7%).
Okres, którego prognoza dotyczy:
Prognoza dotyczy okresu od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
Podstawy i istotne założenia prognozy:
W zaÅ‚ożeniach stanowiÄ…cych podstawÄ™ prognozy uwzglÄ™dniono przychody ze sprzedaży we wszystkich segmentach operacyjnych, które zostaÅ‚y oszacowane zgodnie z planem sprzedaży wg marek i we wszystkich kanaÅ‚ach sprzedaży. PrzyjÄ™ta strategia i plany rozwoju na lata 2012 – 2014 zakÅ‚adajÄ… w szczególnoÅ›ci rozbudowÄ™ portfolio o nowe produkty z segmentu kosmetyków do makijażu, pozyskanie nowych kanaÅ‚ów dystrybucji (m.in. o sprzedaż do klientów detalicznych) oraz dalszy intensywny wzrost sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz eksporcie.
ZarzÄ…d SpóÅ‚ki informuje również, że SpóÅ‚ka bÄ™dzie konsekwentnie kontynuowaÅ‚a proces optymalizacji kosztów operacyjnych oraz nie przewiduje siÄ™, aby w ramach w/w. strategii SpóÅ‚ka zwiÄ™kszyÅ‚a salda zobowiÄ…zaÅ„ finansowych.
Sposób monitorowania przez emitenta możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników:
Monitorowanie możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników odbywać siÄ™ bÄ™dzie na podstawie wewnÄ™trznych analiz SpóÅ‚ki.
Okresy w jakich emitent bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników wraz z okreÅ›leniem zastosowanych kryteriów tej oceny:
SpóÅ‚ka bÄ™dzie dokonywać oceny możliwoÅ›ci realizacji przedstawionych prognoz w raportach kwartalnych na podstawie stopnia wykonania zakÅ‚adanego planu sprzedaży oraz realizacji zaÅ‚ożonego zysku ze sprzedaży. | |
|