pieniadz.pl

Testowe wprowadzenie produktu Spółki do sieci Biedronka

02-07-2014


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 45 / 2014
Data sporzÄ…dzenia: 2014-07-02
Skrócona nazwa emitenta
MIRACULUM S.A.
Temat
Testowe wprowadzenie produktu SpóÅ‚ki do sieci Biedronka
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
ZarzÄ…d SpóÅ‚ki "Miraculum S.A." informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 2 lipca 2014 roku zostaÅ‚a zawarta umowa z Jeronimo Martins sp. z o. o. z siedzibÄ… w Kostrzynie, na podstawie którego strony ustaliÅ‚y testowe, na okres 1-3 miesiÄ™cy, wprowadzenie jednego z produktów SpóÅ‚ki do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo Martins sp. z o.o. centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.
Celem testów jest wprowadzenie produktu do oferty staÅ‚ej sieci Biedronka.


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm