| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 92 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-09-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| GRUPA KOLASTYNA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Korekta prognozy wyników finansowych na rok 2010 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust 1 pkt. 25 w zw. z § 31 ust 2 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. Nr 33, z 2009 poz. 259), ZarzÄ…d spóÅ‚ki Grupa Kolastyna S.A. w upadÅ‚oÅ›ci ukÅ‚adowej ("SpóÅ‚ka") przekazuje do wiadomoÅ›ci publicznej korektÄ™ prognozy wyników finansowych na rok 2010, opublikowanej w raporcie bieżącym nr 61/2010 w dniu 26.05.2010 r., skorygowanej raportem 79/2010 w dniu 01.07.2010 r. oraz uzupeÅ‚nionej o dodatkowy wskaźnik EBIDTA raportem nr 82/2010 w dniu 22.07.2010r.
Po dokonaniu korekty wyników finansowych na rok 2010:
Prognozowane przychody ze sprzedaży: 36.900 tys. PLN (podtrzymanie prognozy)
Prognozowany wynik brutto: 6.050 tys. PLN (zwiększenie prognozy o 1.603 tys. PLN)
Prognozowany wynik EBITDA: 11.900 tys. PLN (zwiększenie prognozy o 4.434 tys. PLN)
Prognoza dotyczy okresu: od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Podstawy i istotne założenia prognozy:
W zaÅ‚ożeniach stanowiÄ…cych podstawÄ™ prognozy uwzglÄ™dniono przychody ze sprzedaży, które zostaÅ‚y oszacowane zgodnie z planem sprzedaży na wszystkich markach ( Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Wars, Brutal, Być Może, Paloma, Lider), w poszczególnych kanaÅ‚ach dystrybucji, zawartych w strategii rozwoju na lata 2010 - 2015. PrzyjÄ™ta strategia zakÅ‚ada m.in. zmianÄ™ marki wiodÄ…cej w portfolio produktów SpóÅ‚ki. PoczÄ…wszy od drugiej poÅ‚owy 2010 wiodÄ…cÄ… markÄ… wspieranÄ… nakÅ‚adami marketingowymi bÄ™dzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielÄ™gnacyjne oraz perfumeryjne). Zmiana strategii wiąże siÄ™ z planowanÄ… zmianÄ… nazwy SpóÅ‚ki - na Miraculum S.A. w upadÅ‚oÅ›ci ukÅ‚adowej.
Podstawowymi czynnikami, które wpÅ‚ynęły na korektÄ™ prognozy wyników finansowych sÄ… lepsze, od zakÅ‚adanych uprzednio, wyniki restrukturyzacji kosztowej i finansowej SpóÅ‚ki.
Prognoza nie uwzglÄ™dnia kolejnych planowanych przychodów ze sprzedaży nieruchomoÅ›ci SpóÅ‚ki.
Sposób monitorowania przez emitenta możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników:
Monitorowanie możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników odbywać siÄ™ bÄ™dzie na bieżąco na podstawie wewnÄ™trznych raportów SpóÅ‚ki.
Okresy w jakich emitent bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników:
Emitent będzie dokonywał oceny realizacji przedstawionych w niniejszym raporcie prognozowanych wielkości w raportach kwartalnych.
ZarzÄ…d emitenta przekazywaÅ‚ bÄ™dzie w formie raportu bieżącego, ewentualne korekty prognozy przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto w przypadku, gdyby ich prognozowane wielkoÅ›ci różniÅ‚y siÄ™ o co najmniej 10% w stosunku do pozycji zamieszczonych w ostatniej przekazanej do publicznej wiadomoÅ›ci prognozie. | |
|