| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 61 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-05-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| GRUPA KOLASTYNA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognoza przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na rok 2010 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 25 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. Nr 33, z 2009 poz. 259), ZarzÄ…d spóÅ‚ki Grupa Kolastyna S.A. w upadÅ‚oÅ›ci ukÅ‚adowej ("SpóÅ‚ka") przekazuje do wiadomoÅ›ci publicznej prognozÄ™ przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na rok 2010:
Prognozowane przychody ze sprzedaży: 36.900 tys. PLN
Prognozowany wynik brutto: 1.763 tys. PLN
Prognoza dotyczy okresu od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Podstawy i istotne założenia prognozy:
W zaÅ‚ożeniach stanowiÄ…cych podstawÄ™ prognozy uwzglÄ™dniono przychody ze sprzedaży, które zostaÅ‚y oszacowane zgodnie z planem sprzedaży na wszystkich markach ( Miraculum, Kolastyna, Tanita, Pani Walewska, Wars, Brutal, Być Może, Paloma, Lider), w poszczególnych kanaÅ‚ach dytsrybucji, zawartych w strategii rozwoju na lata 2010 - 2015. PrzyjÄ™ta strategia zakÅ‚ada m.in. zmianÄ™ marki wiodÄ…cej w portfolio produktów SpóÅ‚ki. PoczÄ…wszy od drugiej poÅ‚owy 2010 wiodÄ…cÄ… markÄ… wspieranÄ… nakÅ‚adami marketingowymi bÄ™dzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielÄ™gnacyjne oraz perfumeryjne). Zmiana strategii wiąże siÄ™ z planowanÄ… zmianÄ… nazwy SpóÅ‚ki - na Miraculum S.A. w upadÅ‚oÅ›ci ukÅ‚adowej.
Informujemy również, że SpóÅ‚ka bÄ™dzie konsekwentnie kontynuowaÅ‚a proces optymalizacji kosztów opercyjnych oraz nie przewiduje siÄ™, aby w ramach przyjÄ™tej strategii na rok 2010 SpóÅ‚ka zwiÄ™kszyÅ‚a salda zobowiÄ…zaÅ„ finansowych.
Sposób monitorowania przez emitenta możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników:
Monitorowanie możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników odbywać siÄ™ bÄ™dzie na bieżąco na podstawie wewnÄ™trznych raportów SpóÅ‚ki.
Okresy w jakich emitent bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników:
Emitent bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny realizacji przedstawionej w niniejszym raporcie prognozowanej wielkoÅ›ci przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto w raportach kwartalnych.
ZarzÄ…d emitenta przekazywaÅ‚ bÄ™dzie w formie raportu bieżącego, ewentualne korekty prognozy przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto w przypadku, gdyby ich prognozowane wielkoÅ›ci różniÅ‚y siÄ™ o co najmniej 10% w stosunku do pozycji zamieszczonych w ostatniej przekazanej do publicznej wiadomoÅ›ci prognozie. | |
|