pieniadz.pl

MNI SA
Informacja Zarządu MNI SA w przedmiocie zmian strategii w obszarze telekomunikacyjnym Grupy.

14-10-2013


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 40 / 2013
Data sporządzenia: 2013-10-14
Skrócona nazwa emitenta
MNI
Temat
Informacja Zarządu MNI SA w przedmiocie zmian strategii w obszarze telekomunikacyjnym Grupy.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd MNI SA z siedzibą w Warszawie (Spółka) przekazuje do publicznej wiadomości informację o planowanej zmianie strategii rozwoju w obszarze telekomunikacyjnym Grupy MNI, skoncentrowanym w chwili obecnej przede wszystkim w spółce zależnej MNI Telecom z siedzibą w Radomiu.

Po analizie aktualnej sytuacji na rynku usług telekomunikacyjnych, uwzględniając nowe trendy oraz możliwości technologiczne spółek grupy i zakres ich pełnej oferty produktowej, podjęta została decyzja o wydzieleniu z MNI Telecom SA części infrastrukturalnej, w skład której wchodzą między innymi:
•centrum kolokacji Warszawie,
• ringi światłowodowe w Warszawie, Łodzi, Białymstoku,
•międzymiastowa sieć światłowodowa licząca blisko 1000 km,
•miejskie sieci dostępowe w blisko 50 miastach.
,
W oparciu o posiadane i rozbudowywane zasoby infrastrukturalne:
•sieć szkieletowa na terenie województwa małopolskiego o długości 700 km,
•sieci dystrybucyjnej na terenie województwa małopolskiego o długości 2 300 km,
•punkty dostępowe do sieci szkieletowej w 19 miastach powiatowych na terenie województwa małopolskiego, z możliwością świadczenia usług kolokacyjnych,
•245 punktów dostępowych do sieci dystrybucyjnej na terenie Małopolski,
•punkty styku Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej z sieciami światłowodowymi województw: świętokrzyskiego, podkarpackiego i śląskiego,
świadczone będą usługi zarówno dla części abonenckiej Grupy jak również na rzecz innych operatorów.

Cześć abonencka pozostanie w dotychczasowej strukturze spółki MNI Telecom SA, która po wydzieleniu części infrastrukturalnej zmieni swoją nazwę na MNI Centrum Usług.
Dodatkowymi celami stawianymi przed MNI Centrum Usług będzie:
•zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku obszarze usług convenience store
•zwiększenie przychodu przypadającego na zarejestrowanego klienta bazy spółek grupy MNI
•zwiększenie retencji klientów grupy MNI
•uzyskanie synergii zasobów grupy MNI w ich monetyzacji – wykorzystanie kanałów medialnych do komunikacji oraz kolportażu oferty MNI, dosprzedaż usług innych spółek grupy do baz własnych i pozyskanych, oferowanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, telekomunikacyjnych, reklamowych jak też sprzedaż urządzeń i akcesoriów.

Głównymi kanały sprzedaży spółki MNI Centrum Usług będą:
•sieci partnerskie wielkopowierzchniowych sklepów bez specjalizacji,
•sprzedaż telefoniczna (Call Center własne spółek grupy MNI),
•sprzedaż bezpośrednia w sieci własnej sklepów detalicznych i Punktów Obsługi Klienta (POK) – na bazie punktów obsługi MNI CU oraz franczyza,
•sieć sprzedaży door-2-door, obsługiwana przez bezpośrednich sprzedawców własnych lub kontraktowanych.

Działania marketingowe MNI Centrum Usług będą obejmowały zarówno obszar ATL jak i BTL
(z wykorzystaniem grupy kanałów iTV, telemarketing oraz działania typu outdoor z wybranymi partnerami sprzedażowymi).
W obszarze public relations dla Grupy, MNI Centrum Usług prowadzić będzie intensywne działania promocyjne i edukacyjne nt. nowych kierunków rozwoju zarówno Grupy MNI jaki i wybranych spółek, z uwzględnieniem obecnego stanu zaawansowania prowadzonych prac oraz planowanych strategicznych działaniach rozwojowych.


Podstawa prawna:
Art. 56 ust.1. pkt.1 Ustawy o ofercie publicznej… (Dz. U. z 2005 r. nr 184, poz. 1539 ze zm.)– informacje poufne;

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm