| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 40 | / | 2013 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2013-10-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MNI | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja Zarządu MNI SA w przedmiocie zmian strategii w obszarze telekomunikacyjnym Grupy. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd MNI SA z siedzibą w Warszawie (Spółka) przekazuje do publicznej wiadomości informację o planowanej zmianie strategii rozwoju w obszarze telekomunikacyjnym Grupy MNI, skoncentrowanym w chwili obecnej przede wszystkim w spółce zależnej MNI Telecom z siedzibą w Radomiu.
Po analizie aktualnej sytuacji na rynku usług telekomunikacyjnych, uwzględniając nowe trendy oraz możliwości technologiczne spółek grupy i zakres ich pełnej oferty produktowej, podjęta została decyzja o wydzieleniu z MNI Telecom SA części infrastrukturalnej, w skład której wchodzą między innymi: •centrum kolokacji Warszawie, • ringi światłowodowe w Warszawie, Łodzi, Białymstoku, •międzymiastowa sieć światłowodowa licząca blisko 1000 km, •miejskie sieci dostępowe w blisko 50 miastach. , W oparciu o posiadane i rozbudowywane zasoby infrastrukturalne: •sieć szkieletowa na terenie województwa małopolskiego o długości 700 km, •sieci dystrybucyjnej na terenie województwa małopolskiego o długości 2 300 km, •punkty dostępowe do sieci szkieletowej w 19 miastach powiatowych na terenie województwa małopolskiego, z możliwością świadczenia usług kolokacyjnych, •245 punktów dostępowych do sieci dystrybucyjnej na terenie Małopolski, •punkty styku Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej z sieciami światłowodowymi województw: świętokrzyskiego, podkarpackiego i śląskiego, świadczone będą usługi zarówno dla części abonenckiej Grupy jak również na rzecz innych operatorów.
Cześć abonencka pozostanie w dotychczasowej strukturze spółki MNI Telecom SA, która po wydzieleniu części infrastrukturalnej zmieni swoją nazwę na MNI Centrum Usług. Dodatkowymi celami stawianymi przed MNI Centrum Usług będzie: •zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku obszarze usług convenience store •zwiększenie przychodu przypadającego na zarejestrowanego klienta bazy spółek grupy MNI •zwiększenie retencji klientów grupy MNI •uzyskanie synergii zasobów grupy MNI w ich monetyzacji – wykorzystanie kanałów medialnych do komunikacji oraz kolportażu oferty MNI, dosprzedaż usług innych spółek grupy do baz własnych i pozyskanych, oferowanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, telekomunikacyjnych, reklamowych jak też sprzedaż urządzeń i akcesoriów.
Głównymi kanały sprzedaży spółki MNI Centrum Usług będą: •sieci partnerskie wielkopowierzchniowych sklepów bez specjalizacji, •sprzedaż telefoniczna (Call Center własne spółek grupy MNI), •sprzedaż bezpośrednia w sieci własnej sklepów detalicznych i Punktów Obsługi Klienta (POK) – na bazie punktów obsługi MNI CU oraz franczyza, •sieć sprzedaży door-2-door, obsługiwana przez bezpośrednich sprzedawców własnych lub kontraktowanych.
Działania marketingowe MNI Centrum Usług będą obejmowały zarówno obszar ATL jak i BTL (z wykorzystaniem grupy kanałów iTV, telemarketing oraz działania typu outdoor z wybranymi partnerami sprzedażowymi). W obszarze public relations dla Grupy, MNI Centrum Usług prowadzić będzie intensywne działania promocyjne i edukacyjne nt. nowych kierunków rozwoju zarówno Grupy MNI jaki i wybranych spółek, z uwzględnieniem obecnego stanu zaawansowania prowadzonych prac oraz planowanych strategicznych działaniach rozwojowych.
Podstawa prawna: Art. 56 ust.1. pkt.1 Ustawy o ofercie publicznej… (Dz. U. z 2005 r. nr 184, poz. 1539 ze zm.)– informacje poufne;
| |
|