pieniadz.pl

MNI SA
MNI zbuduje jeden z Brandów MVNO wspólnie z Michałem Wiśniewskim

05-07-2007


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 53 / 2007
Data sporzÄ…dzenia: 2007-07-05
Skrócona nazwa emitenta
MNI
Temat
MNI zbuduje jeden z Brandów MVNO wspólnie z MichaÅ‚em WiÅ›niewskim
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
ZarzÄ…d MNI S.A. informuje, iż w dniu 5 lipca 2007 roku zawarte zostaÅ‚o Porozumienie pomiÄ™dzy MNI Telecom Sp. z o. o (spóÅ‚kÄ… zależnÄ… MNI S.A.) a ETIENNETTE MEDIA Sp. z o.o. reprezentujÄ…cÄ… lidera zespoÅ‚u "Ich Troje" MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego, dotyczÄ…ce wspóÅ‚pracy przy budowie i wprowadzeniu na rynek komercyjnej oferty usÅ‚ug telefonii mobilnej pod brandem zwiÄ…zanym z postaciÄ… MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego.
Zawarte Porozumienie definiuje model wspóÅ‚pracy pomiÄ™dzy Stronami, okreÅ›la również generalne zaÅ‚ożenia dotyczÄ…ce obowiÄ…zków Stron, a także ustala możliwoÅ›ci rozwojowe Projektu, idÄ…ce w stronÄ™ wspóÅ‚pracy z podmiotami trzecimi, definiowanymi ogólnie jako "sport & entertainment".
Porozumienie w formie Listu Intencyjnego zakÅ‚ada zawarcie w ciÄ…gu 30 dni docelowej Umowy wprowadzenia na rynek nowego Brandu mobilnego w ramach projektu MVNO MNI, zwiÄ…zanego z osobÄ… MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego. Start usÅ‚ug mobilnych przewidywany jest na jesieÅ„ tego roku. Strony szacujÄ…, iż nowy Brand zainteresuje w ciÄ…gu najbliższych dwóch lat kilkaset tysiÄ™cy fanów.
Oferta usÅ‚ug mobilnych skierowana bÄ™dzie do fanów oraz sympatyków nie tylko zespoÅ‚u "Ich Troje" i MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego, ale także szeroko rozumianej branży rozrywkowej. BÄ™dzie ona zawieraÅ‚a caÅ‚y wachlarz usÅ‚ug towarzyszÄ…cych w formie serwisów informacyjnych, dostÄ™pu do dedykowanego contentu multimedialnego, a wiÄ™c muzyki, videoclipów, materiaÅ‚ów graficznych i innych.
Znaczna część oferty bÄ™dzie miaÅ‚a charakter ekskluzywny i skierowana zostanie tylko do posiadaczy kart i telefonów tego mobilnego Brandu. Część oferty dodanej dotyczyć bÄ™dzie kontaktu z samym MichaÅ‚em WiÅ›niewskim oraz jego specjalnymi gośćmi. Inna jej część zbudowana bÄ™dzie w modelu dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych Å‚Ä…czÄ…cych np. sprzedaż pÅ‚yt i wydawnictw artysty z cenami i pakietami promocyjnymi usÅ‚ug stricte telekomunikacyjnych.
SzczegóÅ‚y tej strategii artysta oraz obie uczestniczÄ…ce w projekcie SpóÅ‚ki zaprezentujÄ… w późniejszym terminie.
Osoba oraz osobowość MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego sÄ… z powodzeniem wykorzystywane do promocji różnego rodzaju przedsiÄ™wzięć rynkowych, od promowania wÅ‚asnego brandu odzieżowego po udziaÅ‚ w reklamach sieci Operatora telekomunikacyjnego.
Według ubiegłorocznego badania przeprowadzonego na zlecenie miesięcznika FORBES sporządzono listę najdroższych polskich gwiazd. Na pierwszym miejscu uplasował się Michał Wiśniewski.
Strategia zbudowania wokóÅ‚ osoby MichaÅ‚a WiÅ›niewskiego dedykowanego Brandu Operatora Mobilnego wynika z olbrzymiego obszaru synergii, jaka wystÄ™puje na styku "Gwiazdy" skupiajÄ…cej uwagÄ™ mediów oraz "medium", jakim staje siÄ™ już obecnie telefon komórkowy.
Telefon komórkowy, który coraz bardziej postrzegany jest jako atrybut tożsamoÅ›ci elektronicznej czÅ‚owieka, jest dziÅ› w Polsce kilkakrotnie bardziej dostÄ™pny niż Internet i może z ogromnym powodzeniem peÅ‚nić rolÄ™ kanaÅ‚u komunikacji medialnej. Nie bez znaczenia jest fakt, że powyższy projekt realizowany bÄ™dzie z firmÄ… MNI posiadajÄ…cÄ… olbrzymie zaplecze technologiczne oraz doÅ›wiadczenie w zakresie usÅ‚ug dodanych oraz multimedialnych. Ważnym czynnikiem w rozwoju tego projektu bÄ™dzie również fakt rozpoczÄ™cia budowy segmentu mediów elektronicznych w ramach MNI. ZwiÄ…zane jest to z zakupem w ostatnich dniach SpóÅ‚ki Telstar bÄ™dÄ…cej nadawcÄ… kanaÅ‚ów telewizyjnych w Polsce i w Wielkiej Brytanii oraz tematycznych portali Internetowych obszaru Web.2.0.
MNI Telecom zawarła w dniu 31 maja br umowę dotyczącą budowy Wirtualnego Operatora Mobilnego (MVNO) z PTK Centertel i będzie wykorzystywać infrastrukturę Operatora do świadczenia usług pod Brandem własnym oraz Brandami stowarzyszonymi.
Podpisane Porozumienie jest elementem realizacji przez GrupÄ™ MNI projektu MVNO, w oparciu miÄ™dzy innymi o programy partnerskie takie jak ten, realizowany wspólnie ze spóÅ‚kÄ… Etiennette Media.

PodstawÄ… prawnÄ… sporzÄ…dzenia niniejszego raportu jest z art. 56 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu (Dz. U. z 2005 r., Nr 184, poz. 1539).

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm