| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 36 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-08-31 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MNI | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| MNI S.A. - podpisanie umowy o negocjacje dotyczące zakupu 51% akcji Spółki Breakpoint Sp. z o. o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd spółki MNI Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 31 sierpnia 2006 roku podpisana została z p. Pawłem Nowakiem Umowa o Negocjacje, na mocy której strony zobowiązały się do prowadzenia na zasadzie wyłączności na rzecz MNI S.A. negocjacji w zakresie nabycia udziałów spółki Breakpoint Sp. z o. o.
Zgodnie z postanowieniami umowy, negocjacje dotyczą nabycia 51% udziałów w kapitale zakładowym Breakpoint Sp. z o. o., czyli 51 udziałów o wartości nominalnej 500 złotych każdy, o łącznej wartości nominalnej 25.500 złotych. W umowie ustalona została także cena płatności za udziały, w wysokości 4.400.000 złotych, oraz warunki tej płatności.
W okresie wyłączności trwającym do 15 października 2006 roku MNI S.A. przeprowadzi badanie stanu prawnego i finansowego spółki Breakpoint, po zakończeniu którego w przypadku potwierdzenia uzyskanych danych dotyczących stanu prawnego i finansowego spółki Breakpoint dojdzie do zawarcia umowy sprzedaży udziałów.
Firma Breakpoint jest doświadczonym producentem gier w technologii JAVA, przeznaczonych dla rynku mobilnego. Dotychczasowe osiągnięcia to około 60 unikalnych aplikacji gier eksploatowanych w sieciach kilkudziesięciu Operatorów mobilnych na całym świecie. Gry JAVA dostarczane przez Breakpoint są eksploatowane m.in. w sieciach europejskich ( Vodafone, T-Mobile, Orange, SFR…), sieciach mobilnych w Brazylii i na Dalekim Wschodzie ( Singapur, Hongkong, Indie, Chiny). Spółka posiada kontrakty na dystrybucję swoich gier również na rynku amerykańskim.
Łączna sieć dystrybucyjna Breakpoint to 16 dystrybutorów w kraju i 60 dystrybutorów poza granicami. Przychody Spółki w 90% pochodzą spoza rynku polskiego.
Planowany zakup i włączenie do Grupy MNI firmy Breakpoint jest praktyczną realizacją strategii rozwoju Grupy, zakładającej budowę silnego Centrum technologicznego i contentowego (treści i zawartość do usług multimedialnych).
| |
|