| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 12 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-05-22 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MNI | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja Zarządu Spółki MNI S.A. – zakwalifikowanie Spółki MNI S.A. do sektora "media". | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd MNI S.A. ("Spółka") informuje, iż otrzymał komunikat Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. o przekwalifikowaniu z dniem 9 czerwca 2006 roku Spółki z sektora "telekomunikacja" do sektora "media".
Zarząd MNI S.A. przyjął decyzję Zarządu Giełdy z nieukrywaną satysfakcją, gdyż formalizuje ona ostatecznie sposób postrzegania działalności Spółki, zarówno w kontekście przyjętej i realizowanej strategii rozwoju, obszaru na którym realizowana jest aktywność biznesowa Spółki, oraz struktury realizowanych przychodów .
MNI S.A., łącząc od pewnego czasu aktywność telekomunikacyjną oraz medialną, rozpoczęła realizację strategii budowania dalszego bytu Spółki jako podmiotu zdecydowanie medialnego, traktując realizowane usługi sektora stricte telekomunikacyjnego tylko jako narzędzie do realizacji usług medialnych.
Obecny rozwój technologii telekomunikacyjnych dostarczający dziś nowoczesne narzędzia do oferowania dotychczasowym abonentom zaawansowanych usług dodanych o charakterze medialnym jest dziś trendem, który obejmuje cały szeroko pojęty rynek medialny i telekomunikacyjny. Rozwiązania dostarczania telewizji do mieszkania poprzez abonenckie łącza internetowe lub bezpośrednio na ekran telefonu komórkowego, a także interaktywne usługi oferowane abonentowi cyfrowej telewizji kablowej, są dziś w Polsce faktem i wyszły ze sfery odległych planów.
Działalność MNI S.A. i osiągane przez nią wyniki finansowe pokazują dobitnie, że Spółka jest dziś w awangardzie tych zmian. Strategia rozwoju Grupy MNI praktycznie wyprzedza "wizje przyszłości rynku telekomunikacyjnego". Infrastruktura telekomunikacyjna stanowi dziś jedynie narzędzie do oferowania odbiorcy szerokiej oferty usługowej, w której tradycyjnie pojmowana telekomunikacja stanowi zdecydowanie najmniejszy fragment usług.
| |
|