| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 51 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-07-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| MONNARI TRADE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Utrata aktywów – zamykanie salonów pod markÄ… PABIA. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 2 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych, ZarzÄ…d "MONNARI TRADE" S.A. informuje, że w dniu 07.07.2009 r., podjÄ…Å‚ decyzjÄ™ o:
1.czasowym zaprzestaniu tworzenia kolekcji pod markÄ… PABIA,
2.zamkniÄ™ciu sieci salonów dziaÅ‚ajÄ…cych pod tÄ… markÄ…,
Na dzieÅ„ przekazania niniejszego raportu funkcjonowaÅ‚o 50 salonów pod markÄ… PABIA.
Powyższa decyzja jest częściÄ… planu restrukturyzacji, który zakÅ‚ada ograniczenie dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki oraz zamykanie nierentownych salonów, co skutkuje utratÄ… nakÅ‚adów inwestycyjnych.
Zgodnie z założonym planem salony pod marką PABIA zamykane będą stopniowo do końca sezonu letniego.
Wartość bilansowa (inwentarzowa netto) salonów PABI, które zostanÄ… zamkniÄ™te wynosi ok. 10,9 mln zÅ‚. Na dzieÅ„ przekazania niniejszego raportu SpóÅ‚ka nie jest w stanie oszacować innych kosztów zwiÄ…zanych z zamykania ww. salonów.
Zmniejszenie liczby salonów wpÅ‚ynie na spadek generowanych przychodów SpóÅ‚ki, bÄ™dzie miaÅ‚o również wpÅ‚yw na obniżenie wielkoÅ›ci kosztów staÅ‚ych i zmniejszenie straty.
Aktywa, których utrata nastÄ…pi, sÄ… znaczÄ…ce dla SpóÅ‚ki z uwagi na przekroczenie 10% wartoÅ›ci kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta, które na dzieÅ„ publikacji raportu za I kwartaÅ‚ 2009 r. wynosiÅ‚y 49 303 tys. zÅ‚.
| |
|