| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 37 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-11-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ONE-2-ONE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja w sprawie zakoÅ„czenia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogÅ‚oszeniem na stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treÅ›ci audiowizualnych i audialnych | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d One-2-One S.A. w Poznaniu zawiadamia, iż w dniu 15 listopada 2010 r. powziÄ…Å‚ informacjÄ™ od Narodowego Instytutu Audiowizualnego z siedzibÄ… w Warszawie ("Zamawiajacy"), w sprawie rozstrzygniÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogÅ‚oszeniem na stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treÅ›ci audiowizualnych i audialnych. W wyniku ww. postÄ™powania wybrana zostaÅ‚a oferta nr 1 firmy One-2-One S.A. z siedzibÄ… w Poznaniu, przy ul. Rakoniewickiej 20, 60-111 PoznaÅ„ ("Wykonawca"), która speÅ‚nia wszystkie warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i zdobyÅ‚a najwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ punktów.
Zgodnie ze SpecyfikacjÄ… Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty ZamawiajÄ…cy kierowaÅ‚ siÄ™ kryterium jakoÅ›ciowym zgodnie z opisem zawartym w SIWZ w oparciu o subiektywnÄ… ocenÄ™ oraz kryteriami ekonomicznymi w oparciu o wskazane w SIWZ wzory.
Oferta wybrana przez ZamawiajÄ…cego zdobyÅ‚a najwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ punktów w kryterium jakoÅ›ciowym ze wzglÄ™du na wyróżniajÄ…cÄ… siÄ™ stronÄ™ kreacyjnÄ…. Zaproponowane rozwiÄ…zania w zakresie kreacji, odzwierciedlajÄ… najnowsze trendy w projektowaniu internetowym, niosÄ… ze sobÄ… dodatkowy pozytywny komunikat wizerunkowy, jednoczeÅ›nie zaoferowane rozwiÄ…zania posiadajÄ… najwyższe walory estetyczne, otwarte na dalszy rozwój koncepcji caÅ‚ego portalu ZamawiajÄ…cego. Na wyróżnienie zasÅ‚uguje także fakt, iż zaproponowane przez oferenta rozwiÄ…zania tworzÄ… koncepcjÄ™ zgodnÄ… z wizerunkiem i misjÄ… ZamawiajÄ…cego, którego najważniejszym zadaniem jest upowszechnianie kultury i dziedzictwa audiowizualnego i audialnego. ZamawiajÄ…cy wysoko oceniÅ‚ estetykÄ™ i adekwatność zastosowanych rozwiÄ…zaÅ„ w odniesieniu do merytorycznych preferencji ZamawiajÄ…cego, jak również oryginalność zaproponowanych pomysÅ‚ów, projektów graficznych i dodatkowych aplikacji.
Oferta wybrana przez ZamawiajÄ…cego zdobyÅ‚a także najwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ punktów w kryterium ekonomicznym.
W ramach realizacji zamówienia bÄ™dÄ…cego przedmiotem przetargu, One-2-One S.A. osiÄ…gnie szacowany przychód w wysokoÅ›ci ok. 600 tysiÄ™cy zÅ‚. Zawarcie umowy pomiÄ™dzy Narodowym Instytutem Audiowizualnym a One-2-One S.A. nastÄ…pi w trybie okreÅ›lonym w ustawie o zamówieniach publicznych. | |
|