| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 37 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-08-04 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ONE-2-ONE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Pozyskanie dofinansowania przez spóÅ‚kÄ™ zależnÄ… | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Dnia 1 sierpnia 2008 roku zarzÄ…d spóÅ‚ki One-2-One S.A. otrzymaÅ‚ od zarzÄ…du spóÅ‚ki zależnej iFusion Sp. z o.o. (dalej "iFusion") informacjÄ™ o podpisaniu przez spóÅ‚kÄ™ iFusion umowy o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego.
Umowa, o której wyżej mowa, zostaÅ‚a zawarta dnia 31 lipca 2008 roku pomiÄ™dzy spóÅ‚kÄ… iFusion a Wojewódzkim UrzÄ™dem Pracy w Poznaniu, instytucjÄ… poÅ›redniczÄ…cÄ… w procesie pozyskiwania dofinansowania projektów w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki. Projekt bÄ™dzie realizowany od czerwca 2008 do stycznia 2010 roku. Dofinansowanie w formie dotacji rozwojowej na realizacjÄ™ projektu na warunkach okreÅ›lonych zawartej umowie, wyniesie nie wiÄ™cej niż 1.160.780,37 zÅ‚otych (wypÅ‚acane w cyklach kwartalnych) i stanowić bÄ™dzie nie wiÄ™cej niż 100% caÅ‚kowitych wydatków poniesionych w zwiÄ…zku z realizowanym projektem.
iFusion Sp. z o.o. to nowy podmiot w strukturze grupy kapitaÅ‚owej One-2-One S.A. (100% udziaÅ‚ów posiada spóÅ‚ka One-2-One S.A.), który zostaÅ‚ zaÅ‚ożony w drugim kwartale b.r. SpóÅ‚ka iFusion jest firmÄ… o kompetencjach agencji interaktywnej i butiku kreatywnego, dziaÅ‚ajÄ…cÄ… na rynku nowych mediów i specjalizujÄ…cÄ… siÄ™ w rozwiÄ…zaniach interaktywnych w oparciu o nowoczesne technologie. Jej celem jest zapewnienie wielokanaÅ‚owego dotarcia do ostatecznego użytkownika/klienta. iFusion specjalizuje siÄ™ w realizacji projektów interaktywnych, w szczególnoÅ›ci witryn i aplikacji flash. Oferuje także kreatywne projekty internetowe w poÅ‚Ä…czeniu z mobilnymi, aplikacje multimedialne, a także gry. | |
|