| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 177 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-11-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TPSA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Umowa Społeczna na lata 2009-2011. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych z dnia 29 lipca 2005 roku (Dz. U. z 2005 r. nr 184, poz. 1539), ZarzÄ…d Telekomunikacji Polskiej S.A. ("TP S.A.", "TP", "SpóÅ‚ka") informuje, że zawarÅ‚ ze wszystkimi zwiÄ…zkami zawodowymi dziaÅ‚ajÄ…cymi w SpóÅ‚ce nowÄ… UmowÄ™ SpoÅ‚ecznÄ… na lata 2009-2011. Od 1 stycznia 2009 r. zastÄ…pi ona poprzednie ustalenia dokonane w tym zakresie w grudniu 2006 r.
Umowa SpoÅ‚eczna dotyczy miÄ™dzy innymi polityki zatrudnienia, w tym roli mobilnoÅ›ci wewnÄ™trznej, rekrutacji i outsourcingu, podwyżek wynagrodzeÅ„ (nie mniej niż 3% w 2009r.) oraz umożliwienia odejść z firmy za odszkodowaniami pracownikom, którzy nie mogÄ… dostosować swojego profilu zawodowego do zmieniajÄ…cych siÄ™ potrzeb rynkowych. OkreÅ›lony zostaÅ‚ także maksymalny puÅ‚ap rekrutacji zewnÄ™trznej na poziomie nie wyższym niż 650 w skali roku.
W latach 2009 - 2011 z pakietu odejść dobrowolnych bÄ™dzie mogÅ‚o skorzystać maksymalnie 4,9 tys. pracowników. Oferta odejść dobrowolnych skierowana bÄ™dzie do pracowników objÄ™tych PonadzakÅ‚adowym UkÅ‚adem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Telekomunikacji Polskiej S.A. i dotyczyć bÄ™dzie pracowników we wszystkich lokalizacjach geograficznych, w których umiejscowione sÄ… struktury organizacyjne SpóÅ‚ki.
Średnia wartość pakietu na odchodzącego pracownika w okresie obowiązywania Umowy wyniesie około 47 tys. zł, przy czym wysokość odprawy będzie zależała od stażu pracy w TP.
Realizacja procesu pozwoli dostosować organizacjÄ™ Firmy do zmieniajÄ…cych siÄ™ potrzeb klienta, a także umożliwi wzrost poziomu efektywnoÅ›ci SpóÅ‚ki.
| |
|