| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | Raport bieżący nr | 34 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-05-24 | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | ORANGEPL | | | Temat | | | | | | | | | | | | Orange Polska oraz Orange Customer Service i TP Invest połączą się w jedną spółkę. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Na podstawie § 5 ust.1 pkt 13 oraz § 19 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim _Dz. U. 2009 Nr 33 poz.259 ze zm._
Orange Polska oraz Orange Customer Service i TP Invest połączą się w jedną spółkę
Zarząd Orange Polska S.A. _"Orange Polska"_ informuje o podjęciu w dniu 24 maja 2016 roku decyzji o zamiarze połączenia ze swoimi spółkami zależnymi Orange Customer Service sp. z o.o. _"Orange Customer Service", w której Orange Polska posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym oraz w głosach_ oraz TP Invest sp. z o.o. _"TP Invest", w której Orange Polska posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym oraz w głosach_. Zamierzone połączenie nastąpi w trybie art. 492 § 1 pkt 1_ ustawy Kodeks spółek handlowych przez przeniesienie całego majątku Orange Customer Service oraz TP Invest na Orange Polska _łączenie przez przejęcie_. W dniu 24 maja 2016 roku, Orange Polska, Orange Customer Service oraz TP Invest dokonały również pisemnego uzgodnienia planu połączenia spółek.
Celem połączenia spółek jest: •Uproszczenie zarządzania Grupą Kapitałową Orange Polska, poprzez wzrost efektywności operacyjnej, integrację i uproszczenie procesów połączonych podmiotów, •Ujednolicenie warunków pracy dla pracowników łączących się spółek
Orange Polska jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, działającym we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego. Grupa posiada największą w Polsce infrastrukturę techniczną, wspierającą świadczenie usług telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz przesyłu danych. Marka Orange jest bardzo wysoko oceniana przez polskich konsumentów pod względem wyboru i jakości oferowanych usług. Orange Customer Service prowadzi działalność w zakresie całościowej obsługi klientów Orange Polska. Głównym zadaniem TP Invest jest nadzór właścicielski nad spółkami zależnymi Orange Polska, które nie są związane z podstawową działalnością Grupy Orange Polska. Spółka zajmuje się również działalnością leasingową.
Plan połączenia wraz z dokumentami, o których mowa w art. 499 § 2 Kodeksu spółek handlowych stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego. | | |