pieniadz.pl

PBG SA
Powołanie Rady Nadzorczej PBG S.A.

29-06-2011


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 45 / 2011
Data sporzÄ…dzenia: 2011-06-29
Skrócona nazwa emitenta
PBG
Temat
Powołanie Rady Nadzorczej PBG S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiÄ…zaniu do informacji przekazanej raportem bieżącym numer 43/2011 roku z dnia 29 czerwca 2011, ZarzÄ…d PBG S.A. informuje, iż w zwiÄ…zku z upÅ‚ywem kadencji dotychczasowych CzÅ‚onków Rady Nadzorczej SpóÅ‚ki, Zwyczajne Walne Zgromadzenie SpóÅ‚ki w dniu 28 czerwca 2011 roku podjęło uchwaÅ‚Ä™ numer 19 w sprawie ustalenia liczby czÅ‚onków Rady Nadzorczej decydujÄ…c o piÄ™cioosobowym skÅ‚adzie oraz powoÅ‚aÅ‚o uchwaÅ‚Ä… numer 20 w skÅ‚ad Rady Nadzorczej nastÄ™pujÄ…ce osoby:


1)Maciej Bednarkiewicz, członek niezależny. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec PBG S.A.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego - WydziaÅ‚ Prawa. Od roku 1969 wykonuje zawód adwokata. W 1989 roku, a nastÄ™pnie w 1992 roku zostaÅ‚ wybrany na Prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej.
Prowadzi indywidualnÄ… KancelariÄ™ AdwokackÄ… w Warszawie. Od listopada 2004 roku peÅ‚ni funkcjÄ™ komplementariusza w Kancelarii Prawnej Maciej Bednarkiewicz, Andrzej WilczyÅ„ski i Wspólnicy spóÅ‚ka komandytowa z siedzibÄ… w Warszawie. W latach 1989 – 1991 poseÅ‚ na Sejm RP X Kadencji. W 1991 roku, a nastÄ™pnie w 1997 roku zostaÅ‚ powoÅ‚any na sÄ™dziego TrybunaÅ‚u Stanu RP.
CzÅ‚onek organów administracyjnych, zarzÄ…dzajÄ…cych i nadzorczych. Przez osiem lat (1993 – 2001) peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ czÅ‚onka Rady Nadzorczej BIG Bank S.A., a od 1995 roku do chwili obecnej - PrzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Banku Millennium S.A. Od 1999 roku do wrzeÅ›nia 2009 roku byÅ‚ czÅ‚onkiem Rady Nadzorczej PZU S.A. oraz od 2003 roku - CzÅ‚onkiem Rady Nadzorczej Techmex SA. W 2004 roku zostaÅ‚ wybrany na PrzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej PBG SA.
2)MaÅ‚gorzata WiÅ›niewska – Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec PBG S.A.

Absolwentka WydziaÅ‚u Budownictwa LÄ…dowego na Politechnice PoznaÅ„skiej. UkoÅ„czyÅ‚a studia podyplomowe w zakresie zarzÄ…dzania oraz w zakresie public relations na Wydziale Finansów i BankowoÅ›ci w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, roczny program doskonalenia umiejÄ™tnoÅ›ci menedżerskich przeprowadzane przez Canadian International Management Institute. Absolwentka dwuletnich studiów MBA Executive Master of Business Administration organizowanych przez GdaÅ„skÄ… FundacjÄ™ KsztaÅ‚cenia Menedżerów oraz Uniwersytet GdaÅ„ski we wspóÅ‚pracy z Rotterdam School of Management.

Pani MaÅ‚gorzata WiÅ›niewska pracowaÅ‚a w latach 1984-1991 jako asystent projektanta w PrzedsiÄ™biorstwie UprzemysÅ‚owionego Budownictwa Rolniczego w Poznaniu, nastÄ™pnie od 1 stycznia 1998 roku do 2 stycznia 2004 roku – kolejno jako Dyrektor ds. Systemu JakoÅ›ci, Dyrektor ds. Public Relations, CzÅ‚onek ZarzÄ…du w Technologie Gazowe Piecobiogaz sp. z o.o. w Wysogotowie, która zostaÅ‚a przeksztaÅ‚cona w spóÅ‚kÄ™ PBG S.A. z siedzibÄ… w Wysogotowie. NastÄ™pnie od 2 stycznia 2004 do 14 listopada 2006 roku -Wiceprezes ZarzÄ…du w PBG S.A. w Wysogotowie, a od 21 sierpnia 2008 roku do czerwca 2010 - Prezes ZarzÄ…du w INFRA S.A. Od października 2010 roku Prezes Fundacji PBG.
W chwili obecnej zasiada w Radach Nadzorczych spóÅ‚ek Hydrobudowa Polska S.A., Hydrobudowa 9 S.A., PBG Dom Sp. z o.o., APRIVIA S.A. GasOil Engineering A.S. oraz PBG S.A.

3)Dariusz Sarnowski – czÅ‚onek niezależny. Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec PBG S.A.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada uprawnienia BiegÅ‚ego Rewidenta do badania sprawozdaÅ„ finansowych. Od 1996 roku zwiÄ…zany z firmÄ… W. FrÄ…ckowiak i Partnerzy Sp. z o.o., gdzie do 1997 roku pracowaÅ‚ jako asystent w Departamencie Konsultingu, a nastÄ™pnie - asystent w Departamencie Audytu. W 1998 roku rozpoczÄ…Å‚ karierÄ™ jako inspektor w wydziale doradztwa Departamentu Rynków KapitaÅ‚owych WBK SA. W roku kolejnym zostaÅ‚ menadżerem/konsultantem Trade Institute-Reemtsma Polska SA. W roku 2000 rozpoczÄ…Å‚ pracÄ™ w firmie BDO Polska Sp. z o.o., gdzie pracowaÅ‚ jako asystent Departamentu Audytu. Od 2000 do 2003 roku zwiÄ…zany z firmÄ… HLB FrÄ…ckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o., gdzie pracowaÅ‚ kolejno jako asystent Departamentu Audytu, Senior Departamentu Audytu oraz Dyrektor Departamentu Audytu.
UdziaÅ‚owiec i Akcjonariusz, CzÅ‚onek organów administracyjnych, zarzÄ…dzajÄ…cych i nadzorczych. Od 2004 roku do chwili obecnej, pozostaje wiÄ™kszoÅ›ciowym wspólnikiem SpóÅ‚ki HLB Sarnowski & WiÅ›niewski Sp. z o.o. (wczeÅ›niej Sarnowski & WiÅ›niewski SpóÅ‚ka Audytorska Sp. z o.o. JednoczeÅ›nie jest czÅ‚onkiem ZarzÄ…du SpóÅ‚ki. W latach 2003 - 2004 – Wiceprezes ZarzÄ…du - UsÅ‚ugi Audytorskie DGA Sp. z o.o., od 2004 roku do chwili obecnej Prezes ZarzÄ…du Sarnowski & WiÅ›niewski SpóÅ‚ka Audytorska Sp. z o.o.. Ponadto od 2009 roku do chwili obecnej udziaÅ‚owiec oraz Prezes ZarzÄ…du Ecdf KsiÄ™gowość Sp. z o.o, od 2008 roku do chwili obecnej czÅ‚onek ZarzÄ…du Dmp Inwestycje Sp. z o.o., od 2007 roku do chwili obecnej Prezes ZarzÄ…du Salus-Med. Sp. z o.o.
W okresie od 2003 roku do 2004 roku - czÅ‚onek Rady Nadzorczej MOSTOSTAL PoznaÅ„ S.A.. Od 2004 roku do 2005 roku – czÅ‚onek Rady Nadzorczej Browary Polskie BROK - STRZELEC S.A., w okresie od 2005 roku do 2008 roku - czÅ‚onek Rady Nadzorczej NZOZ "Szpital w Puszczykowie" Sp. z o.o., od 2007 roku do chwili obecnej czÅ‚onek Rady Nadzorczej SwarzÄ™dz Meble S.A. w likwidacji w upadÅ‚oÅ›ci likwidacyjnej. Od czerwca 2010 czÅ‚onek Rady Nadzorczej Grupa Recykl S.A. , od sierpnia 2010 czÅ‚onek Rady Nadzorczej spóÅ‚ki Recykl Organizacja Odzysku S.A. Od sierpnia 2010 roku udziaÅ‚owiec oraz Prezes ZarzÄ…du spóÅ‚ki Business Relations Institute Sp. z o.o. Od roku 2011 udziaÅ‚owiec i czÅ‚onek ZarzÄ…du Sarnowski&WiÅ›niewski Consulting Sp. z o.o. oraz Sarnowski&WiÅ›niewski IT Sp. z o.o. UdziaÅ‚owiec IT 4 Finance Sp. z o.o.
W Radzie Nadzorczej PBG zasiada od 2005 roku.

4) Adam Strzelecki - członek niezależny. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec PBG S.A.

Absolwent Uniwersytetu im. MikoÅ‚aja Kopernika w Toruniu, WydziaÅ‚ Prawa i Administracji. Doktor nauk prawnych. UkoÅ„czyÅ‚ studia podyplomowe w zakresie bankowoÅ›ci na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Od roku 1997 do chwili obecnej zwiÄ…zany z WyższÄ… SzkoÅ‚Ä… Humanistyczno-EkonomicznÄ… we WÅ‚ocÅ‚awku, gdzie peÅ‚niÅ‚ poczÄ…tkowo funkcjÄ™ adiunkta, nastÄ™pnie Prodziekana WydziaÅ‚u Administracji, Prorektora ds. Organizacji i Rozwoju, Dziekana WydziaÅ‚u Administracji, a obecnie adiunkta. Od 1994 roku do chwili obecnej jest również wykÅ‚adowcÄ… w ToruÅ„skiej Szkole Wyższej. Od października 2007 roku wykÅ‚adowca w Wyższej Szkole BezpieczeÅ„stwa i Ochrony w Warszawie.
KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczÄ…Å‚ w roku 1966, gdzie przez trzy kolejne lata pracowaÅ‚ jako referent w P.P. Miejskim Handlu Detalicznego w CheÅ‚mnie. NastÄ™pnie w latach 1969-1972 byÅ‚ rewidentem w Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w CheÅ‚mnie. Od 1972 przez trzy lata pracowaÅ‚ na stanowisku inspektora kredytowego w Banku Rolnym w CheÅ‚mnie. W 1975 zwiÄ…zaÅ‚ siÄ™ z Narodowym Banku Polskim w CheÅ‚mnie, gdzie do 1977 roku pracowaÅ‚ jak gÅ‚ówny ksiÄ™gowy. Przez kolejnych jedenaÅ›cie lat byÅ‚ dyrektorem oddziaÅ‚u Narodowego Banku Polskiego w Lipnie. NastÄ™pnie w latach 1988-1993 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ dyrektora oddziaÅ‚u w Narodowym Banku Polskim OddziaÅ‚ Wojewódzki. Przez kolejne trzy lata byÅ‚ dyrektorem oddziaÅ‚u w Polskim Banku Inwestycyjnym we WÅ‚ocÅ‚awku. W 1996 roku rozpoczÄ…Å‚ pracÄ™ w Kredyt Banku S.A. we WÅ‚ocÅ‚awku, gdzie do 2003 roku pracowaÅ‚ na stanowisku dyrektora oddziaÅ‚u. W okresie od 1995 do 2005 wspólnik w spóÅ‚ce - ZakÅ‚ad Doskonalenia Zawodowego Sp. z o.o. z siedzibÄ… we WÅ‚ocÅ‚awku. Przez dziesięć lat, od 1995 roku, zasiadaÅ‚ w nadzorze spóÅ‚ki ZakÅ‚ad Doskonalenia Zawodowego Sp. z o.o. Od 1997 do 2005 roku oraz od grudnia 2007 do 2008 roku CzÅ‚onek ZarzÄ…du WÅ‚ocÅ‚awskiego Towarzystwa Naukowego. NastÄ™pnie w latach 2002- 2004 czÅ‚onek Rady Nadzorczej spóÅ‚ki Hydrobudowa Polska SA. W nadzorze PBG od 2004 roku.

5)Marcin Wierzbicki – czÅ‚onek niezależny. Nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec PBG S.A.

Absolwent Warsaw School of Economics na specjalizacji Zarządzanie i Marketing. Ukończył dwuletnie studia MBA Ross School of Business School na University of Michigan.
Pan Marcin Wierzbicki pracowaÅ‚ kolejno: w latach 1996 -1998 w TRINITY MANAGEMENT na stanowisku analityka, nastÄ™pnie w latach 1998 – 2000 w Ernst&Young Management Consulting Services jako konsultant, w latach 2002 – 2004 w ELI LILLY Polska Sp. z o.o. jako Kierownik ds. Rozwoju, a nastÄ™pnie jako Kierownik Dobrych Praktyk Promocyjnych. NastÄ™pnie Pan Marcin Wierzbicki zatrudniony byÅ‚ w latach 2004 – 2006 na stanowisku Business Unit Manager w firmie CEGEDIM Polska oraz w roku 2007 na stanowisku Customer Service Director Russia w CEGEDIM Rosja i jako Operations Director w CEGEDIM DENDRITE w latach 2007 - 2008. Pan Marcin Wierzbicki od 2008 roku zatrudniony jest w ALLIANCE MEDICAL Poland na stanowisku Chief Operations Officer a od 2009 roku na stanowisku General Manager. Od sierpnia 2010 roku zatrudniony w LUXMed Sp. z o.o.. W roku 2001 Pan Marcin Wierzbicki odbywaÅ‚ praktyki wakacyjne w roku 2001 w USA i w Polsce w firmach: MCKINSEY & COMPANY, INC., LDM TECHNOLOGIES, INC. oraz A.T. KEARNEY INC.
Od 2004 roku właściciel sklepu internetowego Sklep.pl.
W latach 2008-2010 członek Rady Nadzorczej POL-AQUA S.A., od lipca 2007 do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej COMP S.A.



Podstawa prawna:
§ 5 pkt 22) RozporzÄ…dzenia z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm