pieniadz.pl

PEKAES SA
Powołanie przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie PEKAES S.A. Członków Rady Nadzorczej nowej kadencji

28-06-2016


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 21 / 2016
Data sporządzenia: 2016-06-28
Skrócona nazwa emitenta
PEKAES
Temat
Powołanie przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie PEKAES S.A. Członków Rady Nadzorczej nowej kadencji
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd PEKAES spółka akcyjna z siedzibą w Błoniu _"Spółka"_ przekazuje do publicznej wiadomości, że podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki _"ZWZ"_, które odbyło się w dniu 27 czerwca 2016 r. _por. raport bieżący nr 18/2016 z dnia 27 czerwca 2016 r._ ZWZ podjęło uchwały nr 15/06/2016 do nr 21/06/2016 w sprawie powołania Członków Rady Nadzorczej na okres nowej wspólnej kadencji Rady Nadzorczej: pana Krzysztofa Kuliga, pana Przemysława Schmidta, panią Joannę Simonowicz, pana Krzysztofa Gerulę, pana Andrzeja Bartosa, pana Łukasza Meissnera oraz pana Marka Różyckiego.

Pan Krzysztof Kulig powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. rozpoczął karierę zawodową w 1996 r. w Euronet Worldwide, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i Wiceprezesa Zarządu polskiej spółki zależnej. W latach 2000–2001 pracował w Heidrick & Struggles jako główny doradca w sektorze e-biznesu i usług profesjonalnych. Od 2001 r. do dnia dzisiejszego pan Krzysztof Kulig współpracuje z funduszem Innova Capital, gdzie początkowo pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, a obecnie jest Partnerem Zarządzającym. Pan Krzysztof Kulig w Innova Capital odpowiada głównie za rozwój inwestycji w sektorze usług finansowych i B2B w regionie oraz utrzymywanie relacji inwestorskich. Współprowadził inwestycje w Expander, PolCard, Dom Finansowy QS, Meritum Bank oraz Provus. Obecnie zasiada w Radach Nadzorczych m.in. takich firm jak WP, Provus oraz Neomedic. Pan Krzysztof Kulig jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego w dziedzinie handlu międzynarodowego i finansów oraz Uniwersytetu Kent w Canterbury w Anglii. Posiada dyplom MBA Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. W latach 2007-2011 był wiceprezesem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych.

Pan Przemysław Schmidt powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. jest bankierem inwestycyjnym i radcą prawnym z 25-letnim doświadczeniem zawodowym. W latach 2001-2013 pracował jako Partner Zarządzający i Przewodniczący Rady Nadzorczej TRIGON DM S.A., najstarszego polskiego domu maklerskiego. W latach 1997-2000 był wiceprezesem spółki @Entertainment Inc. - największego operatora telewizji kablowej i satelitarnej w Europie Centralnej i Wschodniej oraz pierwszej spółki z regionu notowanej na NASDAQ. Jednocześnie był Prezesem Wizji TV. W latach 1995-1996 pracował jako dyrektor zarządzający polskich operacji MeesPierson, banku inwestycyjnego z grupy ABN AMRO. Ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa UAM w 1987 roku. Zdał egzaminy: sędziowski i radcowski. Rozpoczął karierę jako asystent w Katedrze Prawa Cywilnego, Handlowego i Gospodarczego na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu w latach 1987-1992 oraz jako radca prawny w nowo utworzonej kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak w latach 1990-1995. Był stypendystą Fulbrighta na University of California, Hastings _1991-1992_. Uczestniczył także w programach podyplomowych na Georgetown University, Leiden University oraz TMCAsser Institute _Asser College Europe_. W latach 2007-2009 był członkiem oraz Przewodniczącym Europejskiej Rady Dyrektorów międzynarodowej organizacji Young Presidents Organization.

Pani Joanna Simonowicz powołana w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. ma ponad osiemnastoletnie doświadczenie w pracy dla private equity oraz przy prowadzeniu transakcji kapitałowych. Od 1997 r. do 2011 r. pracowała w PwC pełniąc przez ostatnie lata funkcję Partnera, gdzie odpowiadała za usługi dla klientów Private Equity w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz usługi doradcze dla polskich przedsiębiorców, głównie w obszarze obsługi transakcji kapitałowych. Od 2011 roku związana jest z Innova Capital, gdzie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego i zajmuje się przede wszystkim nowymi inwestycjami, głównie w obszarze produkcji, usług konsumpcyjnych i usług dla biznesu. W latach 2012 – 2015 zasiadała w Radzie Nadzorczej spółek Donako i Neomedic. Pani Joanna Simonowicz z wyróżnieniem ukończyła studia magisterskie na kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz uzyskała dyplom ESC Clermont we Francji, a także tytuł ACCA.

Pan Krzysztof Gerula powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomicznej _dziś Uniwersytet Ekonomiczny_ w Krakowie oraz Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Afrykanistyczne. Od lipca 2008 pracuje w KG Doradztwo Gospodarcze, od tego samego roku jest także Audytorem Wewnętrznym UFTAA _United Federation of Travel Agents’ Associations_ w Monaco. W latach 1991 – 2008 był I Wiceprezesem Zarządu w Orbis SA. Od 2004 roku odpowiadał za sprawy prawne i korporacyjne, relacje inwestorskie i PR korporacyjny oraz za zarządzanie ryzykiem. Od 1991 roku w Orbis SA odpowiadał za globalny marketing i sprzedaż, restrukturyzację i prywatyzację _IPO_ oraz za szkolenie na szczeblu centralnym. W latach 1984-1991 był Zastępcą Dyrektora Naczelnego w Państwowym Przedsiębiorstwie Orbis. Zajmował się wówczas wyjazdową i przyjazdową turystyką zagraniczną, szkoleniami kadry i pracowników, jak również sprawował nadzór właścicielski nad spółkami zagranicznymi. Odpowiadał także za pion marketingu i sprzedaży. Od 1978 związany był ze Zjednoczeniem Przedsiębiorstw Turystycznych Orbis, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Centrum Informacji Turystycznej Orbis w Paryżu. W zakresie Jego obowiązków znajdowała się promocja turystyczna Polski we Francji i Hiszpanii oraz współpraca z francuskimi i hiszpańskimi biurami. W latach 1972-1978 współpracował z Polskim Biurem Podróży Orbis jako Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za turystykę wyjazdową i przyjazdową, sprzedaż i marketing. Od 1966 roku sprawował funkcję Zastępcy Dyrektora w Studenckim Biurze Podróży Almatur. Przewodniczący Rady Nadzorczej PBP Orbis sp. z o.o.- Orbis Ravel, 2003-2008 członek Rady Nadzorczej Hekon SA, 2005-2008 członek Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, 2009- członek Rady Nadzorczej Naftobudowa SA. Działalność Zagraniczna: 1968-1972 członek Komitetu Sterującego ISTC _Międzynarodowa Konferencja Studenckich Biur Podróży_, 1989-1997 Wiceprezydent UFTAA _Światowa Federacja Związków Biur Podróży_, 1991-1995 członek Rady Dyrektorów BTC _Bałtycka Konferencja Turystyczna_, 1991-1994 przedstawiciel PIT _Polska Izba Turystyki_ w ECTAA, 1997-2002 przedstawiciel Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w HOTREC. Inna działalność: 1989-1997 V-Przewodniczący PIT, 2003-2006 Przewodniczący Rady Polskiej Organizacji Turystycznej, 2003-2007 członek Rady Polskiego Zrzeszenia Hoteli, 2001-2005 wykładowca w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie, 2005- Wiceprezes ZG Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Francuskiej.

Pan Andrzej Bartos powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla private equity i na rynkach kapitałowych. Zanim dołączył do Innova Capital w 2004 roku, przez 3 lata był Dyrektorem w Dresdner Kleinwort Capital _później Allianz Specialised Investments_, gdzie był odpowiedzialny za polskie operacje firmy. Wcześniej pracował w Domu Inwestycyjnym BRE Banku S.A. _obecnie mBank_ w Warszawie, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu. W latach 1995–1998 pracował w Polskim Banku Rozwoju S.A. na różnych stanowiskach, ostatnio jako Dyrektor Biura Rynków Kapitałowych. Pan Andrzej Bartos posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i nadzorowaniu przedsiębiorstw. Zasiadał m.in. w Radach Nadzorczych: ACE, Donako, Provus oraz Libet. Obecnie jest członkiem Rad Nadzorczych m.in. Marmite, Bakalland, Energobit oraz Trakcja PRKiI. W Innovie odpowiada głównie za inwestycje w sektorze przemysłowym. Ze względu na bogate doświadczenie na polskim rynku publicznym bierze udział we wszelkich związanych z nim transakcjach. Współprowadził inwestycje w EBCC, Fuchosa, Donako, Libet i Energobit oraz był odpowiedzialny za pomyślne IPO spółek ACE oraz Libet na GPW. Pan Andrzej Bartos posiada tytuł magistra finansów i bankowości uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szereg kwalifikacji zawodowych, w tym licencję maklera papierów wartościowych oraz podyplomowe szkolenia dla kadr kierowniczych we francuskiej INSEAD oraz Harvard Business School. Jest założycielem pierwszego w Polsce Klubu MBO, zrzeszającego ponad 70 lokalnych menedżerów oraz przez kilka kadencji był członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych.

Pan Łukasz Meissner powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich najwyższego szczebla w dużych, ponadnarodowych organizacjach działających w sektorach produkcji i usług, nowoczesnych technologii, logistyki i portów morskich. W 1998 roku ukończył Wydział Handlu Międzynarodowego Poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego uzyskując tytuł magistra. W 2001 uzyskał kwalifikacje Międzynarodowego Stowarzyszenia Certyfikowanych Biegłych Rewidentów _ACCA_ a w 2006 otrzymał tytuł Starszego Członka Międzynarodowego Stowarzyszenia Certyfikowanych Biegłych Rewidentów _FCCA_. W latach 2003 – 2007 związany z Honeywell, gdzie pełnił funkcję starszego audytora korporacyjnego w rejonie EMEA, a później kontrolera finansowego, odpowiedzialnego za pion finansów w spółkach działających w 11 krajach w rejonie Europy Centralnej, Rosji, Ukrainy, Turcji i Kazachstanu. Wcześniej przez okres 6 lat związany z PricewaterhouseCoopers, jedną z największych globalnych firm doradczych, w której jako członek zespołu realizował projekty audytu i doradztwa w branżach motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, zasobów naturalnych, farmaceutycznej oraz konglomeratów przemysłowych. W latach 2008 – 2011 pełnił funkcję dyrektora finansowego grupy Raben. Był odpowiedzialny za zarządzanie i reorganizację obszaru finansów we wszystkich spółkach grupy w Europie jak również za tworzenie strategii biznesowej i modelowanie strategiczne, prowadzenie projektów fuzji i przejęć na rynkach europejskich oraz proces pozyskania finansowania na rozwój i przejęcia. W roku 2012 pełnił tymczasowo funkcję starszego dyrektora finansowego w DCT Gdańsk, gdzie był odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie długoterminowej strategii finansowej, zainicjowanie procesu pozyskania finansowania na budowę nowego terminala kontenerowego oraz nawiązanie i utrzymanie kontaktów z inwestorami i kredytodawcami. Obecnie partner zarządzający the CFO Sp. z o.o., specjalizuje się w tworzeniu strategii i modeli biznesowych, zarządzaniu finansami i efektywnością, modelowaniu finansowym i transakcjach kapitałowych, w tym fuzjach i przejęciach oraz pozyskiwaniu kapitału. Członek rady nadzorczej Lumel S.A. w Zielonej Górze, producenta urządzeń automatyki przemysłowej oraz precyzyjnych odlewów ciśnieniowych.

Pan Marek Różycki powołany w dniu 27.06.2016 r. na Członka Rady Nadzorczej PEKAES S.A. jest dojrzałym menadżerem z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w Polsce i za granicą. Pan Marek Różycki jest absolwentem Money Banking & Finance na University of Birmingham i Członkiem Chartered Institute of Bankers w Wielkiej Brytanii. Po przyjeździe do Polski odnosił sukcesy w wielu branżach i na różnych rynkach geograficznych. Był częścią zespołu wprowadzającego DHL, Coopers & Lybrand, Kraft Jacobs Suchard na rynek Polski. Następnie działał jako dyrektor zarządzający Allied Domecq, International Distillers and Vintners i Monsanto w Polsce i na Ukrainie. Jako CEO GeoPost - CSEE, stworzył region z szesnastoma krajami od Państw bałtyckich po Bałkany, pod szyldem DPD, osiągając wzrost i rentowność znacznie przewyższające wzrosty sektora. Do 2015r. Vice – President Amazon Logistics EU, odpowiedzialny za Last Mile w Europie dla Amazon.com. Obecnie jest Non-Executive Chairman, Future Aerial Innovations, wiodącej brytyjskiej firmy świadczącej usługi wykorzystujące potencjał dronów dla znanych brytyjskich i międzynarodowych koncernów. Jest też Partnerem Zarządzającym w Turnaround Management Consulting, specjalistycznej firmy konsultingowej, zajmującej się doradztwem w sektorze KEP oraz logistyką Last Mile dla e-commerce.

Działalność prowadzona przez wskazane osoby nie stanowi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki. Wymienione osoby powołane w dniu 27 czerwca 2016 r. w skład Rady Nadzorczej Spółki nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Żadna we wskazanych osób nie widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm