pieniadz.pl

Point Group SA
PMPG rozszerza porozumienie z Fox International Channels

14-01-2010


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 2 / 2010
Data sporządzenia: 2010-01-14
Skrócona nazwa emitenta
PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP
Temat
PMPG rozszerza porozumienie z Fox International Channels
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG SA, Spółka) informuje, iż w ramach realizacji strategii rozwoju
w Internecie, która zakłada zawieranie umów partnerskich z największymi globalnymi serwisami społecznościowymi, w dniu 13 stycznia 2010 r. została podpisana umowa ze spółką Fox International Channels Poland, zarządzającą działaniami marketingowymi i sprzedażą reklam na terenie Polski dla serwisu MySpace.

Dzięki umowie z Fox International Channels Poland, PMPG SA otrzymuje wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online na stronie MySpace, zyskuje również dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą na rozbudowanie na polskim rynku portfolio unikalnych usług z zakresu komunikacji marketingowej online.

Niezależnie od powyższej umowy, PMPG SA poinformowała opinię publiczną raportem bieżącym nr 51 z dnia 6 listopada 2009 r. o podpisaniu porozumienia MoU – ang. Memorandum of Understanding - z Fox International Channels, dotyczącego utworzenia spółki typu joint venture. Nowozałożona spółka, Point Group Networks, będzie spółką zależną PMPG SA i będzie oferowała usługi reklamowe w Internecie, marketing internetowy oraz usługi z tym związane. Udziałowcy zobowiązali się do wniesienia do nowej spółki wszystkich polskich zasobów internetowych (powierzchni reklamowych), jakie znajdują się pod ich kontrolą. Włączenie do tych zasobów serwisu MySpace będzie stanowiło istotne wzmocnienie potencjału nowopowstałej spółki.

O Fox International Channel:
Fox International Channels (FIC), podmiot kontrolowany przez Fox Entertainment, założony w 1993 roku, jest spółką zależną News Corporation, zajmującą się dystrybucją i rozwojem treści płatnej telewizji, usług cyfrowych, sprzedażą reklam internetowych oraz wsparciem dla nowych mediów w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz Afryce.

FIC opracowuje, produkuje i dystrybuuje następujące marki z branży rozrywkowej, dokumentalnej, sportowej
i filmowej: Fox, Fox Life, Fox Crime, FX, Fox Sports, Speed Channel, Cult, Next, Fuel, National Geographic Channel, National Geographic Wild, Adventure One, Voyage, The History Channel, NG Music, Utilissima i Baby TV.

FIC zajmuje się również dystrybucją kanałów telewizyjnych w jakości HD oraz kanałów przeznaczonych dla telefonii komórkowej: Fox Life HD, Next HD, National Geographic Channel HD oraz Fox Mobile. Firma ma ponad 350 milionów abonentów usług dostarczanych w 29 językach.
Od lipca 2009 r. FIC zarządza również działaniami marketingowymi oraz sprzedażą reklam dla MySpace na terenie Polski, Argentyny, Brazylii, Hiszpanii, Włoszech i Turcji, jednocześnie rozwijając lokalny zasięg MySpace wśród reklamodawców w tych krajach.

FOX International Channel Poland jest polskim przedstawicielem FOX International Channels (FIC).
MySpace jest liderem rynku treści dostarczanych przez użytkowników – internauci korzystają z niego, aby dzielić się plikami multimedialnymi, muzyką, zdjęciami. Dzięki temu MySpace jest również niekwestionowanym liderem pod względem czasu spędzanego w serwisie przez użytkowników na witrynie – średnio prawie 40 minut na użytkownika.

O PMPG SA:
PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM) jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich spółek
w segmencie medialnym i wydawniczym. Jej konsekwentnie realizowana strategia rozwoju zaowocowała opracowaniem serii produktów i usług unikalnych dla rynku mediów i marketingu pod względem różnorodności i kompleksowości. PMPG SA oferuje zarówno przestrzeń reklamową w mediach tradycyjnych oraz realizowanie kampanii reklamowych w nowych mediach, jak również zintegrowane usługi z zakresu komunikacji marketingowej, począwszy od przygotowania strategii poprzez tworzenie i produkcję, a skończywszy na realizacji.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm