| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 49 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-11-03 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie Wiceprezesa Zarządu Media Point Group S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A.) informuje, iż Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników spóÅ‚ki Media Point Group spóÅ‚ka z o.o. z siedzibÄ… w Warszawie, które odbyÅ‚o siÄ™ 3 listopada br., podjęło uchwaÅ‚Ä™ w przedmiocie powoÅ‚ania Pani Benity Jakubowskiej – Antonowicz, do peÅ‚nienia funkcji Wiceprezesa ZarzÄ…du MPG sp. z o.o., Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju Nowych Mediów.
JednoczeÅ›nie, ZarzÄ…d PMPG S.A. informuje, iż Pani Benita Jakubowska - Antonowicz nadal bÄ™dzie peÅ‚niÅ‚a funkcjÄ™ doradcy ZarzÄ…du PMPG S.A. ds. Rozwoju, którÄ… objęła na poczÄ…tku października tego roku.
W poÅ‚owie października, przejęła również obowiÄ…zki Piotra Surmackiego, który odpowiadaÅ‚ za strategiÄ™ spóÅ‚ki w zakresie nowych technologii.
Zadaniem Benity Jakubowskiej - Antonowicz jako doradcy ZarzÄ…du spóÅ‚ki holdingowej, jest wsparcie
w opracowaniu strategii rozwoju firmy w obszarze mediów cyfrowych, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem Internetu, digital signage oraz bluetooth marketing. W jej kompetencjach w spóÅ‚ce zależnej leżeć bÄ™dzie natomiast m.in. integracja pozostajÄ…cych w portfolio spóÅ‚ki serwisów internetowych oraz usÅ‚ug z wykorzystaniem technologii mobilnych i mediów out-of-home. Jako Wiceprezes ZarzÄ…du Media Point Group, bÄ™dzie odpowiadaÅ‚a za sprzedaż i rozwój serwisów internetowych zwiÄ…zanych z wydawanymi przez spóÅ‚kÄ™ tytuÅ‚ami prasowymi.
Benita Jakubowska:
Wykształcenie:
wyksztaÅ‚cenie wyższe: 1993 – 1999 Uniwersytet SzczeciÅ„ski; kierunek: Politologia
Specjalizacja: ZarzÄ…dzanie i Administracja oraz Integracja z UniÄ… EuropejskÄ…
Stypendium w ramach wymiany studenckiej, Amsterdam, Holandia
Stypendium w ramach wymiany studenckiej DAAD, Niemcy
Przebieg zatrudnienia:
maj 2007
Polskapresse - wydawca gazet regionalnych skupionych wokóÅ‚ projektu Polska (7 gazet regionalnych) Serwisy: Gratka, Alegratka, Telemagazyn, NaszeMiasto, WiadomoÅ›ci24, Polskatimes, Motofakty
Stanowisko: Pełnomocnik Zarządu ds. Internetu
Zakres obowiÄ…zków:
- Stworzenie i implementacja strategii rozwoju Internetu w wydawnictwie
- Odpowiedzialność za wynik finansowy zarządzanego pionu
- Odpowiedzialność za sprzedaż, marketing, rozwój serwisów, CMS (systemy zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ…), technologiÄ™
- Nadzór nad wdrożeniami kluczowych projektów Å‚Ä…czÄ…cych dziaÅ‚ania wielomediowe w grupie
- Rozwój rozwiÄ…zaÅ„ e-commerce i automatycznej sprzedaży internetowej
- Zarządzanie 120 osobowym zespołem
lipiec 2004 – maj 2007
Agora S.A. – Gazeta Wyborcza, AMS, radia lokalne, 20 czasopism (Avanti, Logo, Poradnik Domowy, Cztery KÄ…ty, Dziecko)
Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży / Pion Internet Agora S.A.
Zakres obowiÄ…zków:
- Stworzenie działu sprzedaży uwzględniającego zapotrzebowanie rynkowe (e-commerce, sprzedaż agencyjna, branżowa, dwumediowa, ogłoszeniowa)
- WspóÅ‚odpowiedzialność za przebieg negocjacji korporacyjnych z domami mediowymi
- Odpowiedzialność za politykÄ™ sprzedaży wszystkich produktów internetowych Agory
- Reprezentowanie Agory w radzie nadzorczej Polskich Badań Internetu (vice prezes rady nadzorczej PBI)
- Dbanie o relacje z klientami końcowymi i agencyjnymi
- Zarządzenie 30 osobowym zespołem
2001 – 2004
CR Media Consulting S.A. – broker reklamowy na rynku polskim
Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży/ Departament Internetu
Zakres obowiÄ…zków:
- Reprezentowanie CR Media w negocjacjach z domami mediowymi (Internet)
- ZarzÄ…dzanie 10-cio osobowym zespoÅ‚em Media Plannerów i 5-cio osobowym dziaÅ‚em wsparcia sprzedaży
- Rozwijanie i wdrażanie standardów w planowaniu powierzchni reklamowej
w Internecie
1999 – 2001
CR Media Sp. z o.o.
Stanowisko: Deputy Sales Director (01.12.00 – 30.09.01)
Zakres obowiÄ…zków:
- Negocjowanie kontraktów z dostawcami powierzchni reklamowej
- Dbanie o rozwój narzÄ™dzi sÅ‚użących do planowania kampanii reklamowych online
i wprowadzanie nowych form reklamowych wykorzystywanych w Internecie
Stanowisko: Senior Media Planner (01.03.00-30.11.00)
Zakres obowiÄ…zków:
- Opracowanie strategii komunikacji i budowy wizerunku marki w Internecie dla takich klientów jak: TP S.A., PTK Centertel, mBank, itp.
- Opiniowanie ofert sponsorskich przygotowywanych przez dostawców powierzchni reklamowej
Stanowisko: Junior Media Planner (01.05.99 – 29.02.00)
Zakres obowiÄ…zków:
- Planowanie kampanii reklamowych w Internecie
- Stworzenie standardu Media Planu
Dodatkowe kwalifikacje:
- języki obce: niemiecki (zdane ZDaF, ZMP), angielski (zdane FC)
- b. dobra znajomość obsługi komputera
- oprogramowania badawcze: TGI, NetTrack, PBI
Pani Benita Jakubowska nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej i nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej do PMPG SA oraz nie figuruje w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie ustawy
o KRS.
Media Point Group to spóÅ‚ka Grupy KapitaÅ‚owej PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jest wydawcÄ… magazynów "Machina", "Film" i "?dlaczego" oraz ich wydaÅ„ specjalnych. W jej portfolio znajdujÄ… siÄ™ również serwisy internetowe Korba.pl, dlaczego.com.pl, Machina.pl, Film.com.pl.
| |
|