| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 45 | / | 2009 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2009-08-11 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
|
Zakup serwisu internetowego www.ocen.pl
| |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju w obszarze rozbudowy portfela mediów poprzez akwizycje, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu 10 sierpnia 2009 r. została przez PMPG podpisana umowa kupna (Umowa) serwisu internetowego ocen.pl. od Druid Multimedia sp. z o.o.
Przedmiotem Umowy jest kupno serwisu internetowego ocen.pl, na który składają się:
- prawa do domeny internetowej ocen.pl,
- prawa do systemu informatycznego ocen.pl wraz z prawami do kodu źródłowego oraz prawo do jego modyfikowania,
-pełna dokumentacja do systemu informatycznego ocen.pl oraz opis wszelkich materiałów dotyczących sposobów jego działania oraz algorytmów oceny.
Serwis ten to jedyne medium umożliwiające studentom dokonanie oceny wykładowcy i zapoznanie się
z opiniami innych. Notuje ok. 700 000 odsłon i ok. 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie.
Posiada 40 000 zarejestrowanych użytkowników. Sklasyfikowano 802 wydziały na 333 uczelniach
oraz 14 000 ocenionych wykładowców.
Zakup ocen.pl stanowi uzupełnienie portfolio GK PMPG, w którym znajdują się m.in. magazyn studencki "?dlaczego" oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Jednocześnie stanowi uzupełnienie dorocznego plebiscytu magazynu "?dlaczego" "Wielkie 2 Wielkie 5", w którym studenci wystawiają oceny osobom publicznym lub instytucjom mającym wpływ na środowisko akademickie, rynek edukacji i samych studentów.
Łączna kwota, nabycia prawa własności do Serwisu ocen.pl to 90 280 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy, dwieście osiemdziesiąt).
| |
|